۱۰۷۰۴۶۹
۷ نظر
۵۰۱۷
۷ نظر
۵۰۱۷
پ

تجاوز به دختر ۱۵ساله توسط روانشناس قلابی

با پیدا شده دختر گمشده در کلبه‌ای جنگلی در شمال کشور، راز پسری که خودش را دختر جا زده و به‌عنوان روانشناس دختر ۱۵ساله را فریب داده بود فاش شد.

روزنامه همشهری: با پیدا شده دختر گمشده در کلبه‌ای جنگلی در شمال کشور، راز پسری که خودش را دختر جا زده و به‌عنوان روانشناس دختر ۱۵ساله را فریب داده بود فاش شد.

چند روز قبل زنی به اداره پلیس رفت و خبر از ناپدید شدن دخترش داد. وی گفت: دخترم دانش‌آموز کلاس نهم است اما از زمانی که به بهانه خرید از خانه بیرون رفت، دیگر برنگشت و حتی موبایلش را هم جواب نداد. همه جا را به‌دنبالش گشتم اما هیچ اثری از او پیدا نکردم. او به تازگی با پسری در فضای مجازی آشنا شده بود که می‌گفت روانشناس است و به او مشاوره می‌دهد. من احتمال می‌دهم که این پسر دخترم را فریب داده و ربوده است.

با اظهارات این زن تحقیقات برای پیدا کردن دختر گمشده شروع شد. مأموران در نخستین اقدام موفق شدند پسر روانشناس را که جوانی ۳۴ساله به نام حامد بود شناسایی کنند. ۴۸ساعت از ناپدید شدن دختر دانش‌آموز گذشته بود که ردی از پسر جوان در یک کلبه جنگلی حوالی روستایی در شمال کشور به‌دست آمد و وقتی مأموران به آنجا رفتند، علاوه بر دستگیری حامد، دختر گمشده را در کلبه جنگلی پیدا کردند.

دختر نوجوان به مأموران گفت: ۶‌ماه قبل در اینستاگرام با حامد آشنا شدم. در ابتدا او خودش را ستاره معرفی کرده و عکس یک دختر را در پروفایلش گذاشته بود. به همین دلیل وقتی گفت مشاور است، درخصوص مسائل درسی و زندگی با او صحبت می‌کردم. ارتباط ما ادامه داشت تا اینکه او شماره موبایلم را گرفت و درواتساپ به من پیام داد. برایش ویس فرستادم و از او خواستم که او هم برایم پیام صوتی بفرستد. آنجا بود که او رازش را فاش کرد و گفت پسر است.

دختر نوجوان ادامه داد: می‌خواستم ارتباطم را با او به‌هم بزنم اما وی گفت که اسمش مهران و روانشناس است و می‌تواند در زندگی‌ام به من کمک کند. آن روزها شرایط بدی داشتم و در درس و زندگی با مشکل روبه‌رو شده بودم. ارتباطم با مهران ادامه داشت و در این مدت توانسته بود اعتماد کامل مرا جلب کند تا اینکه یک روز به من گفت که زندگیم طلسم شده و برای شکستن این طلسم باید مقدارزیادی طلا پیش او ببرم تا با هم نزد یک رمال برویم و او با کمک طلاها همه ارواح بد را دور و طلسم را باطل کند.

حرف هایش را باور کردم و تصمیم گرفتم طلاهای مادرم را بردارم و همراه او نزد رمال بروم. روز حادثه با او در خیابان قرار گذاشتم و سوار ماشینش شدم. درحالی‌که کیفی پر از طلاهای مادرم همراهم بود. مهران گفت چرا مضطربی و من گفتم به‌شدت استرس دارم. او قرصی به من داد و گفت برای رهایی از استرس آن را مصرف کن. وقتی قرص را خوردم از هوش رفتم و چشمانم را که باز کردم در کلبه‌ای وسط جنگل زندانی بودم. او با تهدید به من تجاوز کرد و طلاهای مادرم را از من گرفت.

روایت پسر جوان

پسر ۳۴ساله که دانشجوی انصرافی رشته روانپزشکی است در بازجویی‌ها منکر تجاوز و سرقت طلاها شد. وی گفت: قبول دارم که در ابتدا خودم را دختر معرفی و شاکی را فریب دادم اما وقتی حقیقت را به او گفتم، اصرار کرد یکدیگر را ببینیم. آن روز به من گفت که با خانواده‌اش اختلاف دارد و خواست او را به جایی ببرم چرا که می‌خواست مدتی از خانواده‌اش دور باشد. من هم یک کلبه جنگلی اجاره کرده و او را به شمال کشور بردم.

هیچ اجباری هم در کار نبود و اتهام تجاوز و سرقت را قبول ندارم. طلاهای مادرش را خودش برداشته و همراهش آورده بود که پولش را صرف اجاره کلبه کنیم. با اظهارات پسر جوان، بازپرس جنایی برای او قرار قانونی صادر کرد و تحقیقات در این پرونده ادامه دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چرا مادرش باوجوداطلاع اجازه ادامه
      داد ...

    • بدون نام

      روان پزشکی یک تخصص هست و آدم بی عقلی مثل این نمیتونه بخونه حتما دانشجوی روانشناسی .... بوده ،از بسکه این دانشگاه آزاد با اساتید بیسوادش فققط روانشناس صادر میکنه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چی زدی؟متنو خوندی

      • ااا

        اولا شما حق ندارید به اساتید وعلم روانشناسی توهین کنی اول متن بخون بعد

    • عبدالله الاهوازی

      اشتباهات تکراری دختران احمق:آشنایی با غریبه ها در فضای مجازی.قرار گذاشتن با آنها.برای او طلا بردن.خوردن چیزی از دست آنها.رفتن به محلی خلوت.و خبر ندادن به خانواده

      پاسخ ها

      • منصوره

        هر بلایی سرمان میاد مسببش خودمون هستیم خدایا عاقبتمان را بخیر کن برم ی قرص اعصاب بخورم مغزم داره منفجر میشه

      • ایرانی

        همه ی کسانی که یه رشته ی تحصیلی رو می خونن یک انسان هستند.هر آدمی میتونه اشتباه کنه.این به رشته ی تحصیلی ربط نداره.مهم ذات آدماست.جایی که خدا نباشد شیطان جولان می دهد.خانواده باید گوش شنوایی برای مشکلات بچه ها باشن تا اونا سفره ی دلشونو پیش هر کس و ناکسی باز نکنن.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج