۱۰۷۰۵۲۵
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

انگیزه‌های ویژه امید عالیشاه برای ۲۹ آذر

جدال روز ۲۹ آذر پرسپولیس در فینال آسیا در شرایطی برگزار می‌شود که امید عالیشاه، انگیزه زیادی برای این دیدار دارد.

خبرورزشی: جدال روز ۲۹ آذر پرسپولیس در فینال آسیا در شرایطی برگزار می‌شود که امید عالیشاه، انگیزه زیادی برای این دیدار دارد.

کاپیتان دوم پرسپولیس که در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب و شروع رقابت‌های لیگ برتر چندان به بازی گرفته نمی‌شد حالا این فرصت را پیدا کرده تا در ترکیب ثابت تیمش به میدان برود. عالیشاه که خاطرات جذاب و متفاوتی را در زمان حضور در پرسپولیس دارد، می‌خواهد نمایش ویژه‌ای را در فینال لیگ قهرمانان آسیا داشته باشد. چرا؟ امید عالیشاه هم یکی از بازیکنانی است که دو سال پیش دیدارهای رفت و برگشت با کاشیما آنتلرز را از دست داد و شاید تا مدت‌ها حسرت آن را خورد.

شماره ۲ تکنیکی پرسپولیس به دلیل مصدومیت از ناحیه مچ پا نتوانست تیمش را در بازی رفت و برگشت تیمش همراهی کند. بازی رفت در ژاپن ۲ بر صفر به سود کاشیما تمام شد و بازی برگشت در تهران نیز با تساوی بدون گل به اتمام رسید تا کاشیما آنتلرز به عنوان قهرمانی برسد. بر همین اساس امید عالیشاه خیلی دوست دارد این بار در بازی فینال جبران غیبت اجباری دو سال پیش را کرده و نقشی ویژه و مهم در دیدار برابر نماینده شرق آسیا ایفا کند. دلیل دوم اما اثبات توانایی‌های عالیشاه به یحیی گل‌محمدی است. کاپیتان دوم پرسپولیس همان‌طور که نوشتیم در دوران سرمربیگری یحیی گل‌محمدی بیشتر به عنوان یک بازیکن ذخیره بازی کرده است.

اگر فصل گذشته درخشش مهدی ترابی عامل اصلی نیمکت‌نشینی این هافبک چپ دریبل‌زن عنوان می‌شد این بار خرید احسان پهلوان شماره ۲ را از ترکیب اصلی پرسپولیس دور و دورتر کرده است. احسان پهلوان و همین‌طور وحید امیری به دلیل دو کارته شدن بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا را از دست داده‌اند و یحیی گل‌محمدی شاید از امید عالیشاه در ترکیب اصلی استفاده کند. عالیشاه در بازی با شهرخودرو نیز در ترکیب اصلی قرار گرفت و عملکرد خوبی هم داشت. او می‌تواند با درخشش در فینال لیگ قهرمانان آسیا بار دیگر جایگاه ثابتی در ترکیب اصلی پرسپولیس برای خود دست و پا کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج