۱۰۷۰۵۵۴
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

سعید آقایی: آماده بازی بزرگ هستیم

مدافع چپ پرسپولیس مدعی است به شکلی در این بازی حاضر خواهند شد که انگار آخرین بازی زندگی‌شان است و از هیچ تلاشی حتی برای یک ثانیه هم کوتاهی نخواهند کرد.

ورزش سه: مدافع چپ پرسپولیس مدعی است به شکلی در این بازی حاضر خواهند شد که انگار آخرین بازی زندگی‌شان است و از هیچ تلاشی حتی برای یک ثانیه هم کوتاهی نخواهند کرد.

سعید آقایی اکنون با سه پاس گل شانس دستیابی به عنوان برترین پاسور‌ آسیا را نیز در اختیار دارد اما مدعی است این جدال چیزی نیست که هیچ‌کدام از بازیکنان تیم به عنوانی فردی فکر کنند و مسوولیت کل هواداران را در راستای رویایی که دنبال می‌کنند برعهده آنها خواهد بود.

آقایی درباره شرایط تیم در آستانه فینال آسیا و بازی با اولسان هیوندای کره جنوبی می‌گوید: همه چیز فوق العاده پیش می‌رود. ما آماده این بازی بزرگ هستیم ‌و بهترین حس را از هواداران می‌گیریم. برای من واقعا حس بدی است که از دوران حضورم در پرسپولیس به دلیل کرونا از حمایت ویژه و فوق العاده آنها در استادیوم محروم بوده‌ایم. اما همانطور که گفتم واقعا انرژی مثبت آنها را در خودمان احساس می‌کنیم. درست مثل دور قبل که با همین انرژی توانستیم برخلاف پیش‌بینی‌ها به فینال برسیم.

وی ادامه داد: کادرفنی شرایط خوبی را مهیا کرده و با تمرینات مناسب و آنالیز حریف به دنبال این هستند تا شرایط برای موفقیت تیم را فراهم کنند. همچنین باید از دیگر اعضای کنار تیم همچون کادرپزشکی و تدارکات هم تشکر کنم که واقعا با روح بزرگ و پرتلاش خود به دنبال کمک به بازیکنان و فراهم ساختن فضایی هستند تا با کمترین مشکل به هدفی که داریم نزدیک شویم.

مدافع پرسپولیس درباره شناخت از حریف و اینکه اولسان از وینگرها و مهاجمان خوبی بهره می‌برند و این کار آنها را سخت خواهد کرد، گفت: در لیگ قهرمانان تیم آسانی نداریم. مسلما حریفانی مثل الدحیل، السد و النصر هم آسان نبودند. تمام رقبا از بازیکنان باکیفیت سود می‌برند و نمی‌توان هیچ حریفی را آسان دانست. همانطور که گفتم کادرفنی و آنالیز ما کاملا حریف را بررسی کرده است.

۹۰ یا ۱۲۰ دقیقه، این یک بازی تاریخی برای ماست. بازی که شاید دیگر‌ هیچ وقت فرصت حضور در آن را نداشته باشیم و باید به شکلی باشیم که بعدا حسرت آن را نخوریم. من با روحیه بزرگی که در تیم می‌بینم باید بگویم که ما می‌جنگیم و یک لحظه هم کوتاه نخواهیم آمد. کار سختی پیش روی ماست اما باید به یک اتفاق قشنگ و تاریخی فکر کنیم. الان قهرمانی آسیا یک رویا نیست و در یکقدمی ما قرار دارد. به این هدف فکر می‌کنیم و تمرکز ما کلا روی آن قرار دارد.

مدافع چپ‌پای پرسپولیس درباره اینکه چقدر به دستیابی به عنوان بهترین پاسور این فصل لیگ قهرمانان امیدوار است گفت: عناوین فردی لذتبخش هستند اما به تنهایی نمی‌توانند راضی کننده باشند. خب من تلاش می‌کنم برای تیمم موقعیت سازی کنم و در فاز دفاعی هم بهترین عملکرد را داشته باشم و هر آنچه که کادرفنی بخواهد را به اجرا در بیاورم. اما اینطور نیست که الان تمرکزم و احساس رضایتم روی این باشد که تنها به فکر خودم و پاس گلی باشم که بتواند برترین پاسور این رقابت‌ها کند و اصلا این برایم ملاک نیست. ما یک تیم هستیم و همین روحیه و احساس عاملی بوده تا اینجا و در فینال حاضر باشیم.

باید این ماموریت را بهترین شکل به پایان برسانیم. یک ماموریت با ۳۰ میلیون هوادار، اعضای کادرفنی و بازیکنان ‌و مدیران و تمام کسانی که اینجا د کنار ما هستند. همانطور که گفتم این دیگر یک رویا نیست و در فاصله تنها یک بازی قرار دارد تا سرنوشت و برگه تاریخی در فوتبال پرافتخار پرسپولیس ثبت شود. از همه می‌خواهم تا از ته قلب برای موفقیت تیم دعا کنند و بتوانیم روز شنبه سربلند باشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سید محمد نبوی

      برو با غیرت تو زمین جام رو با خودت بیار ایران

    • سعیدکریمی

      خدا با ماست انشالا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج