۱۰۷۰۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

سپهر حیدری:

مرفاوی فقط استقلال را مسخره می کرد

مدافع تیم فوتبال مس کرمان گفت: حفظ حرمت‌ها بر من واجب است اما در جواب اظهارات مرفاوی می گویم شما بودید که مس کرمان را نابود کردید.

سپهر حیدری درباره اظهارات صمد مرفاوی در مورد خودش اظهار داشت: نمی‌خواستم جواب آقای مرفاوی را بدهم چون بزرگتر از من است و احترام بزرگتر بر من واجب است. خیلی با خودم کلنجار رفتم اما باید در حد چند جمله جواب ایشان را بدهم.

وی افزود: مرفاوی گفته من سپهر حیدری را در ابتدای فصل نمی‌خواستم اما آقای مرفاوی شما نبودید که از طریق آقای موسوی التماس می‌کردید که من به مس کرمان بیایم؟ خودتان می‌دانید که من چه پیشنهادهایی داشتم.

حیدری ادامه داد: افتخار می‌کنم در مس کرمان حضور دارم. آقای مرفاوی اگر شما می‌گویید من ضعف فنی دارم باید این را بگویم که در بازی مقابل نفت یک توپ را از روی خط بیرون کشیدم و یک پنالتی را نیز برای مس کرمان کسب کردم. البته قبول دارم یک پنالتی هم دادم.

حیدری خاطرنشان کرد: من قصد بی‌احترامی به مرفاوی را ندارم ولی بداند مس کرمان را نابود کرد. کاری انجام داد که هفته‌ها نمی‌شود اعتماد به نفس بازیکنان را به آنها برگرداند. یک سری بازیکنان را لوس کرد و اصلا مدیریت نداشت.

مدافع تیم فوتبال مس کرمان تاکید کرد: وقتی مرفاوی می‌خواست با بازیکنان حرف بزند دست و پایش می‌لرزید. البته این را قبل از اینکه به مس بیایم به من گفته بودند اما باور نکردم ولی با چشمان خود دیدم تمام تمرکزش روی استقلال بود. قبل از هربازی این تیم محترم را مسخره می‌کرد و به جای تمرکز روی مس کرمان می‌گفت استقلال شانسی می‌برد.

وی افزود: متاسفم که من شاگر این مربی بودم. آقای مرفاوی اگر من زمان دایی چند هفته بازی نمی‌کردم فقط به خاطر شکستگی دنده‌هایم بود اما نمی‌دانم چرا این نقطه تاریک زندگی فوتبالم یعنی شاگردی شما برایم اتفاق افتاد. من هیچ چیزی از شما یاد نگرفتم. آقای مرفاوی! جوری مس را نابود کردید که بهترین مربی جهان هم نمی‌تواند به این تیم سروسامان بدهد. کاری کردید که سنگ روی سنگ بند نمی‌شود در شرایطی که مس کرمان بهترین مدیریت، بازیکن و هوادار را دارد.

حیدری در پایان تاکید کرد: آقای مرفاوی شما با پرسپولیسی‌ها مشکل دارید شما در قبال کلاه‌کج و باقری‌ها همه چیز را نشان دادید اما من اجازه نمی‌دهم که درباره من اینطور اظهارنظر کنید. البته هواداران پرسپولیس هم این را بدانند که با حرف‌هایم در چند روز گذشته قصد بی‌احترامی به آنها را نداشتم. حرف‌های کلی من در مورد استیلی و پرسپولیس بماند برای آینده.

منبع : فارس

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

مرفاوی فقط استقلال را مسخره می کرد



پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج