۱۰۷۰۶۶۳
۴ نظر
۵۰۰۱
۴ نظر
۵۰۰۱
پ

محمدخانی: پرسپولیسی‌ها برای قهرمانی باید بجنگند

پیشکسوت پرسپولیس گفت: اگر بازیکنان پرسپولیس می‌خواهند قهرمان آسیا شوند باید در فینال لیگ قهرمانان آسیا برابر اولسان هیوندای کره‌جنوبی با تمام قوا بجنگند.

خبرگزاری ایرنا: «ناصر محمدخانی» روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا درباره شرایط پرسپولیس پیش از فینال لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: من به این تیم امید دارم و معتقدم اگر پرسپولیس همان عملکرد دور گروهی و حذفی را داشته باشد، می‌تواند قهرمان شود. البته باید توجه داشته باشیم که کار سخت است اما پرسپولیس ظرفیت قهرمانی را دارد و الان بهترین موقعیت برای رسیدن به این عنوان است.

وی ادامه داد: با وجود اینکه پرسپولیس برای فینال چهار بازیکن اصلی دور مقدماتی را ندارد اما بازیکنانی هستند که بتوانند جای آنها را در زمین پر کنند. خوشبختانه تیم در این مدت به هماهنگی لازم رسیده و می‌توان به قهرمان شدن امید داشت.

پیشکسوت پرسپولیس با اشاره به لغو دیدار این تیم و ذوب‌آهن در هفته ششم لیگ برتر گفت: اگر بازی با ذوب‌آهن برگزار می‌شد بهتر بود و تیم بیشتر آماده می‌شد که این اتفاق رخ نداد. به طور قطع بازیکنان و کادر فنی با انجام تمرینات سخت و دشوار در قطر می‌توانند خودشان را به مرز آمادگی کامل برسانند و قهرمانی را به دست بیاورند که همه پرسپولیسی‌ها انتظار آن را میکشند.

محمدخانی ضمن انتقاد به برخی از تیم‌ها برای عدم همکاری با پرسپولیس تاکید کرد: در این مدت بسیاری از تیم‌ها و باشگاه‌ها با پرسپولیس همکاری نکردند و شرایط را طوری فراهم نکردند که نماینده کشورمان در فینال بدون دغدغه باشد، اما با این وجود «یحیی گل‌محمدی» توانسته که تیم را در شرایط آرمانی نگه دارد.

وی درباره وضعیت خط حمله پرسپولیس گفت: مسلما اگر آل‌کثیر در این بازی حضور داشت شرایط بهتر بود اما ما باید به «مهدی عبدی» و «آرمان رمضانی» روحیه بدهیم تا آنها از پس کار در فینال لیگ قهرمانان آسیا بربیاید.

پیشکسوت پرسپولیس در پایان گفت: بازیکنان و کادر فنی باید بدانند که فینال فقط یک بازی است و باید با تمام قوا و نیرو به زمین بروند و هر چه دارند در زمین بگذارند. پرسپولیسی ها اگر قهرمانی را می‌خواهند باید در فینال بجنگند.

فینال لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۲۰ روز شنبه (۲۹ آذر) از ساعت ۱۵:۳۰ بین تیم‌های پرسپولیس و اولسان هیوندای کره‌جنوبی در ورزشگاه الجنوب شهر دوحه پایتخت قطر برگزار خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      عامو شماهادیگه شورش درواردین چرانظرمونو نشون نمیدی نظرهتی چرت وپرت بیقه رونشون میدین فقط نظرمارونشون نمیدی

    • بدون نام

      زارت

    • بدون نام

      با بابامسعودم هیچی نمیارین

    • بدون نام

      ستاره واقعی حسرت هرچی لنگی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج