۱۰۷۰۸۱۳
۳ نظر
۵۰۰۵
۳ نظر
۵۰۰۵
پ

آزادراه ساحلی در مازندران ایجاد می‌شود

وزیر راه و شهرسازی گفت: مجوز ایجاد آزادراه ساحلی چالوس - غرب استان مازندران گرفته شد و می تواند سبب ایجاد تحول در صنعت حمل و نقل استان شود.

خبرگزاری مهر: وزیر راه و شهرسازی گفت: مجوز ایجاد آزادراه ساحلی چالوس - غرب استان مازندران گرفته شد و می تواند سبب ایجاد تحول در صنعت حمل و نقل استان شود.

محمد اسلامی پنجشنبه در تماس تلفنی برنامه جهش تولید با موضوع حمل و نقل با بیان اینکه مازندران یکی از کانون‌های حمل و نقلی کشور به شمار می‌رود، اظهار داشت: بخش حمل و نقل مازندران از بخش‌های کوشا، مؤثر و تأثیرگذار در صنعت کشور بوده است.

وی با عنوان اینکه مازندران در بخش کریدور شرقی و شمال - جنوبی، حمل و نقل دریایی سهم قابل ملاحظه‌ای دارد، افزود: بندرامیرآباد یک نقطه حمل و نقل ترکیبی محسوب می‌شود و این بندر به خط و اسکله رو- رو متصل شده است.

وی ادامه داد: حمل و نقل ترکیبی یکی از حلقه‌های مفقوده گذشته بود و امروز از خط کشتیرانی بهره مند هستیم و از تجار و بازرگانان تقاضا داریم از خط کشتیرانی دریای خزر که دارای کانتینرهای یخچال دار است برای صادرات محصولات مختلف از جمله شیلاتی استفاده کنند.

وزیر راه و شهرسازی درباره تکمیل زیرساخت‌های جاده و حمل و نقلی استان مازندران با بیان اینکه کریدور آزادراهی در مازندران برای ما دارای اهمیت است، افزود: آزادراه تهران - شمال از کارهای بزرگ و تاریخی بود که بخشی از آن در سال قبل افتتاح شد.

اسلامی یادآور شد: همچنین بخشی از منطقه دو آزادراه تهران- شمال و باند دوم جاده هراز افتتاح می‌شود و این مسیرهای دستیابی به تهران و آزادراه کنارگذر جنوبی تهران به طول ۱۷۰ کیلومتری حلقه تسهیل سازی کریدورهای ارتباطی به شمار می‌رود.

وی گفت: استان مازندران دارای شش میلیون تن محصول تولیدی بوده و از نظر یک کانون لجستیکی ممتاز محسوب می‌شود و مازندران جزو شریان‌های حیاتی کشوری به حساب می‌آید و توجه ویژه ای به آن می‌شود.

وزیر راه و شهرسازی با عنوان آزادراه ساحلی در مازندران پیگیری می‌شود، گفت: مجوز احداث آزادراه ساحلی چالوس به غرب استان گرفته شد و آزادراه قائمشهر به شرق مازندران نیز در دست پیگیری است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سعید.پ

      و احتمالا با احداث این بزرگراه نیمه دیگر باقیمانده جنگلهای شمال نیز از بین خواهد رفت. چون مسلما این بزرگراه بر روی دریا احداث نخواهد شد و تنها مسیری که میماند پهنه های جنگلی بالادست خواهد بود. البته امیدوارم که من در این باره در اشتباه باشم و اینچنین نباشد.

    • راجوخان هندی

      اگه ازاین هزینه هایه میلیارد دلاری کمی هم خرج استان محروم و مظلوم سیستان و بلوچستان کنید،خدا رو قهر نمیاد.....!!!!!!

    • بدون نام

      حی آزادراه بزنید چهارتا درخت باقمانده رو ببرید یه مشت نادان ...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج