جاباما
۱۰۷۰۹۰۹
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

بایدن بار دیگر از پسرش دفاع کرد

جو بایدن بار دیگر از پسرش بابت ارتباط با یک پرونده در جریان مربوط به مالیات از سوی دفتر دادستانی آمریکا در ایالت دلاور حمایت کرد.

خبرگزاری ایسنا: جو بایدن بار دیگر از پسرش بابت ارتباط با یک پرونده در جریان مربوط به مالیات از سوی دفتر دادستانی آمریکا در ایالت دلاور حمایت کرد.

به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، اوایل ماه جاری میلادی بود که هانتر بایدن، پسر رئیس جمهوری منتخب آمریکا تایید کرد، بابت امور مالیاتی مربوط به فعالیت‌های تجاری‌اش در چین و اوکراین تحت بازرسی فدرال قرار دارد.

جو بایدن در مصاحبه‌ای با شبکه خبری سی.بی.اس از اطمینان زیادی به هانتر سخن گفت و افزود: پسرم هیچ ارتباطی با این اتهاماتی که به او زده شده، ندارد. به نظرم این کار نادرست و اشتباه است اما ببینید، او یک مرد بالغ است و باهوش‌ترین کسی است که می‌شناسم، منظورم این است که ظرفیت و توانایی هوشی زیادی دارد و تا مادامی که او خوب است، ما هم خوب هستیم.

به گفته تیم انتقال بایدن، رئیس جمهوری منتخب آمریکا حین سخن گفتن از "کار اشتباه و خطا" به جای اشاره به تحقیقات فدرال از پسرش به حملات از سوی جمهوری خواهان اشاره کرد.

این مصاحبه درست چند روز پس از آن صورت گرفت که جو بایدن به شبکه خبری فاکس نیوز گفته بود، مطمئن است هانتر کار نادرستی انجام نداده است.

این دومین باری است که بایدن درباره این مساله از زمان مطرح شدن آن در اوایل دسامبر ۲۰۲۰ صحبت می‌کند. هیل نیز گزارش کرد، چطور بایدن وقتی از او پرسیده شد آیا هانتر جرمی مرتکب شده، به خبرنگاران گفته بود که به پسرش افتخار می‌کند.

اخیرا، هانتر بایدن تایید کرده که بابت امور مالیاتی مرتبط با معاملات مالی در اوکراین و چین تحت بازجویی فدرال است و این تایید در حالی صورت گرفته که فاکس نیوز گزارش کرد، هانتر درآمد ۴۰۰ هزار دلاری دریافتی از کمپانی انرژی اوکراینی بوریسما را گزارش نداده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج