جاباما
۱۰۷۰۹۶۷
۵۰۱۳
۵۰۱۳
پ

کنایه مهراب قاسمخانی به علی فروغی

مهراب قاسمخانی، به بهانه گزارش بازی پرسپولیس و اولسان هیوندای با صدای عادل فردوسی‌پور در اینستاگرام رسمی کنفدراسیون آسیا، با کنایه خطاب به مدیر شبکه سه نوشت: «فوتبال را خارج از مدار ببینیم.»

خبرآنلاین: حضور عادل فردوسی‌پور در دوحه قطر برای گزارش بازی پرسپولیس ایران و اولسان هیوندای کره‌جنوبی در فینال لیگ قهرمانان آسیا، واکنش‌های زیادی را برانگیخته است.

در حالی که عادل فردوسی‌پور، مدت‌هاست مورد غضب مدیران سیما قرار گرفته، گزارش بازی فردا (شنبه ۲۹ آذر)، فرصتی برای هواداران او شده تا بار دیگر یک مسابقه پرهیجان و حساس را با صدای او بشنوند؛ البته نه این بار از شبکه سه، بلکه در اینستاگرام رسمی کنفدراسیون آسیا.

یکی از کسانی که مشتاق است این بازی را با صدای عادل بشنود، مهراب قاسمخانی، نویسنده و بازیگر سینما و تلویزیون ایران است که به همین بهانه در اینستاگرامش استوری کرد: «فوتبال را خارج از مدار ببینیم.»

این متن کوتاه قاسمخانی، کنایه‌ای به صحبت‌های چندی پیش علی فروغی، مدیر شبکه سه است که در توضیح حذف برنامه «نود» و عادل فردوسی‌پور گفته بود: «کار ایشان از مدار خارج شده بود و باید او را کنار می‌گذاشتیم.»

کنایه مهراب قاسمخانی به علی فروغی

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج