۱۰۷۰۹۹
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

پیشنهاد نمایندگان برای حذف برخی دهک‌ ها

به گفته یک عضو فراکسیون رهروان تعدادی از نمایندگان در جلسه امروز با معاون اول رییس جمهور پیشنهاد حذف دهک های پر درآرمد را به جهانگیری داده اند و وی اعلام کرده است که این مساله را بررسی می کنیم..

خبرگزاری مهر: بهروز نعمتی عضو فراکسیون رهروان مجلس شورای اسلامیبا اشاره به جلسه امروز این فراکسیون با تعدادی از اعضای دولت گفت: در این جلسه مفصل درباره یارانه ها تاثیر آن در تولید،زیر ساخت ها و حوزه سلامت بحث شد.

وی گفت: به گفته یک عضو فراکسیون رهروان تعدادی از نمایندگان در جلسه امروز با معاون اول رییس جمهور پیشنهاد حذف دهک های پر درآرمد را به جهانگیری داده اند و وی اعلام کرده است که این مساله را بررسی می کنیم.

جهانگیری در این جلسه اعلام کرد ما قبلا با نمونه گیری هایی که انجام دادیم متوجه شدیم که تعداد کثیری از جمعیت برای دریافت یارانه ثبت نام می کنند بنابراین انتظار این تعداد ثبت نامی را داشتیم.

به گفته نعمتی تعدادی از نمایندگان حاضر در این جلسه پیشنهاد حذف دهک های پردرآمد را بر اساس اظهارات طیب نیا مبنی بر شناسایی ۱۰ میلیون افراد پر درآمد داده اند.

نعمتی ادامه داد: جهانگیری در واکنش به این پیشنهاد نمایندگان مخالفت و موافقتی نکرد و گفته است که بر مبنای این شناسایی بررسی ها را انجام می دهیم و تصمیم می گیریم.

صبح امروز دوشنبه اعضای فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت میزبان جهانگیری،ظریف،آخوندی و ربیعی در مجلس شورای اسلامی بودند و در این جلسه درباره هدفمندی یارانه ها و مفاسد اقتصادی بحث شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج