۱۰۷۱۰۱۹
۶ نظر
۵۰۰۵
۶ نظر
۵۰۰۵
پ

پرسپولیس نایب‌قهرمانی را به اولسان هدیه می‌کند؟

بالاخره روز موعود برای فوتبال‌دوستان رسید و از ساعت ۱۵:۳۰ امروز پرسپولیس در دیدار نهایی لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه الجنوب قطر به مصاف اولسان کره‌جنوبی می‌رود.

روزنامه فرهیختگان: بالاخره روز موعود برای فوتبال‌دوستان رسید و از ساعت ۱۵:۳۰ امروز پرسپولیس در دیدار نهایی لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه الجنوب قطر به مصاف اولسان کره‌جنوبی می‌رود. شاگردان گل‌محمدی با عبور از سد تیم‌هایی مثل السد، الدحیل، پاختاکور و النصر توانستند جواز حضور در فینال را کسب کنند و نماینده کره‌جنوبی هم با غلبه بر تیم‌های مدعی بیجینگ گوان چین و ویسل کوبه ژاپن توانست جواز حضور در دیدار پایانی را کسب کند.

شرایط دو تیم از جنبه‌های مختلف با هم تفاوت دارد؛ کره‌ای‌ها در شرایط مسابقه قرار دارند و قرمزها بعد از اتمام مسابقات بخش غرب آسیا به ایران بازگشتند و درگیر رقابت‌های لیگ شدند و البته در دو هفته اخیر هم مسابقه‌ای انجام نداده‌اند. کره‌ای‌ها به‌خاطر اینکه بعد از اتمام مسابقات بخش شرق بلافاصله بازی نهایی را برگزار می‌کنند بازیکنی را از دست نداده‌اند اما پرسپولیس بعد از رسیدن به فینال دو بازیکنش را از دست داد؛ شجاع خلیل‌زاده به الریان قطر پیوست و محمد نادری هم راهی استقلال شد.

ضمن اینکه اولسان برای بازی پایانی بازیکن محروم ندارد ولی پرسپولیس سه بازیکن اصلی‌اش را از دست داده است، چراکه عیسی آل‌کثیر توسط ای‌اف‌سی با محرومیت ۶ ماهه مواجه شد، امیری دو اخطاره است و پهلوان هم در مرحله نیمه‌نهایی اخراج شد تا کار یحیی برای این بازی سخت‌تر شود.

گل‌محمدی در بازی‌های اخیر تیمش در لیگ برتر سعی کرد پرسپولیس را بدون امیری و پهلوان محک بزند و به چند ترکیب هم رسید و طبعا با توجه به آنالیز مربیان این تیم از نقاط ضعف و قوت حریف و البته دست‌بسته یحیی در برخی پست‌ها خصوصا در فاز تهاجمی احتمالا بازی تدافعی و استفاده از ضدحملات در دستور کار پرسپولیس قرار خواهد گرفت.

بدون‌شک روی کاغذ پرسپولیس شانس کمتری نسبت به حریف قدرتمند خود دارد اما نتایج قرمزها در مراحل قبلی و انگیزه‌های بالای شاگردان گل‌محمدی برای شکستن طلسم قهرمانی آسیا امیدواری‌ها را افزایش داده است. ضمن اینکه اولسان در سال‌های سال بارها از قهرمانی باز مانده و به نایب‌قهرمانی رسیده و پرسپولیس بعد از چهار قهرمانی پیاپی در لیگ برتر از این حیث روحیه بهتری نسبت به حریفش دارد. حالا همه منتظرند که یحیی و شاگردانش مسیر خوبی که تا فینال آسیا طی کردند را با کسب جام به پایان برسانند و بعد از سال‌های طولانی یک تیم ایرانی قهرمان قاره بایستد.

پایان استرس النصر

تا دیروز همچنان شایعات درباره احتمال به تعویق افتادن فینال با شکایت النصر مطرح بود اما بالاخره قصه تلاش سعودی‌ها به سر رسید و اعلام شد که دادگاه عالی ورزش درخواست باشگاه النصر برای صدور دستور موقت برای تعویق فینال لیگ قهرمانان آسیا را مردود دانست؛ آن هم درحالی که از روز پنجشنبه، عربستانی‌ها شایعه‌پراکنی کردند که CAS لایحه پرسپولیس را نپذیرفته است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      به امید خدا کیسه کشا نایب قهرمانی اولسان ما هم عشقپولیسها قهرمانی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نایبی لنگیا قطعیه و جشن‌ رو هم گرفتن خخخخ!

    • باورصاد

      بخاطرشماقهرمانی راهدیه می کند مطمئن باش

    • بدون نام

      فکر کنم اینطور باشه

    • بدون نام

      انشاالله هیچ چیزی از شایستگی های پرسپولیس کم نخواهد شد.

      پاسخ ها

      • روح الله

        من دیشب خواب دیدم با امید خدا بعدش با امید بچه های عزیزمان ایران دو صفر میکوبیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج