جاباما
۱۰۷۱۱۴۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

رحمان رضایی؛ می‌جنگد و می‌ماند

رحمان رضایی در اولین فصل مربیگری خود روز‌های سختی را در ذوب آهن سپری می‌کند؛ تیم او در هفته‌های ابتدایی امتیازات حساسی را از دست داد. هر چند کرونا و اشتباهات داوری هم علیه او و تیمش بودند.

ورزش سه: رحمان رضایی در اولین فصل مربیگری خود روزهای سختی را در ذوب آهن سپری می کند؛ تیم او در هفته های ابتدایی امتیازات حساسی را از دست داد. هر چند کرونا و اشتباهات داوری هم علیه او و تیمش بودند.

ذوب آهن در بازی با استقلال نشان داد با استفاده از روحیه جنگندگی و هم چنین دوندگی بی امان می توان تیم های مدعی و پر مهره را متوقف کند و حتی صاحب موقعیت هم برای گلزنی شود. این موقعیت در بازی دیروز برای ذوب آهن به دست آمد که یک بار تیر دروازه مانع از گلزنی شاگردان رحمان رضایی شد و در صحنه های دیگر هم رشید مظاهری درون دروازه آبی ها موفق نشان داد.

رحمان رضایی می ماند و می جنگد. امتیازات از دست رفته موجب شد تا خیلی ها تصور کنند عمر حضور او در ذوب آهن کوتاه است اما رحمان همان طور که در دوران بازیگری روحیه مبارزی داشت نشان داد در مربیگری هم این چنین است و نمی خواهد کم بیاورد. او در کنار خط ایستاد و مبارزه کرد و تیمش هم دست پر بازی با استقلال را ترک کرد. حالا با این اتفاق ذوب آهن می تواند نگاه امیدوارانه ای به آینده داشته باشد. تیمی که استقلال مدعی قهرمانی را متوقف می کند بدون شک می تواند با پیروزی در دیگر بازی ها جایگاه خوبی را در جدول رده بندی از آن خود کند. ذوب آهن برای کسب امتیازات بعدی باید همانند مربی اش در کنار خط در زمین زحمت بکشد و نسبت به اتفاقاتی که در زمین رخ می دهد بی تفاوت نباشد. احساس مسئولیت ذوب آهن را به جاهای بهتری خواهد رساند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج