۱۰۷۱۱۵۹
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

رقابت ۶ بازیکن پرسپولیس برای ثبت در تاریخ!

اگر سرنوشت بازی دو تیم پرسپولیس و اولسان همچون دیدار نیمه‌نهایی برابر النصر عربستان به ضربات پنالتی بکشد، زننده آخرین ضربه پرسپولیس می‌تواند اسم خودش را در تاریخ فوتبال ایران و این تیم ثبت کند.

خبرورزشی: اگر سرنوشت بازی دو تیم پرسپولیس و اولسان همچون دیدار نیمه‌نهایی برابر النصر عربستان به ضربات پنالتی بکشد، زننده آخرین ضربه پرسپولیس می‌تواند اسم خودش را در تاریخ فوتبال ایران و این تیم ثبت کند.

گل قهرمانی پرسپولیس در آسیا را محمدحسن انصاری‌فرد در فینال جام در جام قاره به المحرق بحرین زد. سال‌ها از آن روز می‌گذرد اما نام انصاری‌فرد برای همیشه در تاریخ باشگاه پرسپولیس ثبت شد. حالا به نظر شما چه کسی می‌تواند گل قهرمانی پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا را بزند؟ آنچه در زیر می‌خوانید پیش‌بینی ماست و فرقی هم نمی‌کند چه کسی گل را بزند بلکه آنچه مهم است، قهرمانی نماینده شایسته فوتبال ایران است‌.

شانس اول‌؛ مهدی عبدی!

واضح و مبرهن است مهاجمان هر تیم در هر مسابقه‌ای شانس اول گلزنی آن تیم محسوب می‌شوند. مهدی عبدی، مهاجم جوان پرسپولیس هم از این قاعده مستثنی نیست. اگر اتفاق خاصی نیفتد زننده تک‌گل پرسپولیس در بازی نیمه‌نهایی برابر النصر در دیدار فینال هم فیکس خواهد بود. مربیان پرسپولیس در هفته‌های اخیر تمرینات گلزنی ویژه‌ای با عبدی انجام داده و او را مهیای بازی با اولسان کرده‌اند. خود عبدی هم با غیرفعال کردن صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام می‌خواهد با تمرکز کامل تاریخ‌سازی کند. باید منتظر ماند و دید.

شانس دوم‌؛ بشار رسن

احتمال اینکه سرنوشت بازی فینال را یک ضربه پنالتی تعیین کند، زیاد است. بشار رسن هم پنالتی‌زن اول پرسپولیس است و اگر داور مسابقه به سود نماینده کشورمان اعلام پنالتی کند، شانس هافبک عراقی هم برای رفتن به قلب تاریخ پرسپولیس بیشتر خواهد شد.

شانس سوم‌؛ سیامک نعمتی

وقتی بازیکنی حتی برای شادی پس از گل خودش در فینال آسیا نقشه می‌کشد، دیگر ما چه می‌توانیم بگوییم؟! سیامک نعمتی که فینال برگشت دو سال پیش برابر کاشیما آنتلرز را از دست داد، حالا با انگیزه‌ای مضاعف دنبال تاریخ‌سازی است. آنهایی که تمرینات پرسپولیس در قطر را از نزدیک دیده‌اند، گواهی می‌دهند سیامک نعمتی باانگیزه‌ترین یا حداقل یکی از باانگیزه‌ترین شاگردان یحیی گل‌محمدی برای بازی با اولسان کره‌جنوبی است. نعمتی می‌تواند یکی از شانس‌های مسلم گلزنی پرسپولیس باشد خاصه آنکه او قرار است در خط میانی بازی کند.

شانس چهارم‌؛ احمد نوراللهی

شماره ۸ پرسپولیس در آخرین بازی این تیم در لیگ برتر مقابل شهرخودرو مشهد موفق به گلزنی شده و حالا می‌تواند شانس زیادی برای باز کردن دروازه اولسان داشته باشد. احمد نوراللهی در همین لیگ قهرمانان آسیا هم گل‌های زیبایی زده است. او اگر روی فرم باشد و از شوت زدن به سمت دروازه حریف واهمه‌ای نداشته باشد، قادر است گلزن بازی لقب بگیرد.

شانس پنجم‌؛ سیدجلال حسینی

خیلی‌ها بر این باورند که در بازی فینال این احتمال وجود دارد یک مدافع زننده گل قهرمانی این دیدار باشد. سیدجلال حسینی دو فصل قبل سوپرمن لقب گرفت و برای پرسپولیس گل زد. کاپیتان پرسپولیس روی ضربات کرنر و ایستگاهی می‌تواند نقش‌آفرینی کرده و کلکسیون افتخارات خود را کامل کند. سیدجلال در کارنامه پر و پیمان خود فقط قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا را کم دارد.

شانس ششم‌؛ محمدحسین کنعانی‌زادگان

به همان دلیلی که سیدجلال می‌تواند شانس گلزنی داشته باشد، محمدحسین کنعانی‌زادگان ملی‌پوش هم قادر است گلزن بازی فینال لقب بگیرد. او علاوه بر قدرت سرزنی در ایستگاهی‌ها، از قدرت شوتزنی هم برخوردار است و در اولین بازی خود برای پرسپولیس با شوت راه دور گل ۳ امتیازی به صنعت نفت زد. مضاف بر اینکه کنعانی‌زادگان یکی از دو پنالتی‌زن اول پرسپولیس (‌در کنار بشار رسن) است و این شانس را هم دارد که در صورت عدم تمایل بشار یا تعویض این هافبک عراقی پشت ضربه پنالتی احتمالی تیمش بایستد.

توضیح ضروری: اگر سرنوشت این بازی همچون دیدار نیمه‌نهایی برابر النصر عربستان به ضربات پنالتی بکشد، زننده آخرین ضربه پرسپولیس می‌تواند اسم خودش را در تاریخ فوتبال ایران و این تیم ثبت کند. شاید هم علی شجاعی بار دیگر چنین شانسی پیدا کند و یک دور افتخار کامل هم در ورزشگاه الجنوب بزند!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • افتخارم ایران

      پرسپولیس،عشق عشق

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج