۱۰۷۱۲۵۱
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

سرپرست نفت‌مسجدسلیمان:

هاشمی‌نسب بهانه آورد

سرپرست تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با رد صحبت‌های مربی فولاد مبنی بر کاور نشدن زمین ورزشگاه مسجدسلیمان و پر از آب بودن آن، گفت: چنین صحبت‌های به خاطر شکستی بود که متحمل شدند و هر کسی که شکست می‌خورد، بهانه‌ای می‌آورد.

خبرگزاری ایسنا: سرپرست تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با رد صحبت‌های مربی فولاد مبنی بر کاور نشدن زمین ورزشگاه مسجدسلیمان و پر از آب بودن آن، گفت: چنین صحبت‌های به خاطر شکستی بود که متحمل شدند و هر کسی که شکست می‌خورد، بهانه‌ای می‌آورد.

نعمت رضایی در گفت‌وگو با ما در خصوص گله‌مندی هاشمی‌نسب، مبنی بر این‌که زمین ورزشگاه نفت مسجدسلیمان به خوبی برای بازی با فولاد کاور نشده بود و پر از آب بود، اظهارکرد: این موضوع صحت ندارد و ما زمین را به خوبی کاور کرده بودیم. زمین با پلاستیک پوشانده شده بود و حتی موقع جمع‌کردن پلاستیک نیز به صورتی پلاستیک جمع شد که آب جمع شده روی آن به بیرون از زمین هدایت شد و هیچ مشکلی برای زمین ایجاد نشد.

وی بیان کرد: چمنی که در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان کاشته شده با تاییدیه فدراسیون است و حتی زمانی که به مسئولان کاشت زمین چمن اعلام کردیم که آیا این زمین هنگام بارندگی نیاز به کاور دارد یا خیر، به ما گفتند که زهکشی زمین به صورتی است که هنگام بارندگی مشکلی برای چمن به وجود نمی‌آید و نیاز به کاور ندارد و در صورت پوشش‌ با کاور، خراب خواهد شد اما با این وجود با تماس فدراسیون مبنی بر کاور زمین برای بازی با فولاد، این کار را انجام دادیم.

سرپرست تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: نکته جالب این است که شدت بارندگی شب قبل از بازی با فولاد اصلا در حد بارندگی بازی با سپاهان نبود. ما برای بازی با سپاهان برای سه بار خط‌کشی انجام دادیم زیرا شدت باران بسیار بود اما در دیدار با فولاد تنها یک بار نیاز به خط‌کشی پیدا کردیم.

وی ادامه داد: زمین بازی برای روز دیدار با فولاد هیچ مشکلی نداشت و اگر مشکلی بود، حتما ناظر بازی ایراد می‌گرفت. من فکر می‌کنم چنین صحبت‌هایی از سوی مربی فولاد و بهانه شرایط نامناسب زمین، به خاطر شکستی بود که متحمل شدند و هر کسی که شکست می‌خورد، بهانه‌ای می‌آورد.

رضایی در خصوص شرایط تیم نفت مسجدسلیمان عنوان کرد: خدا را شکر بازی با فولاد را با انرژی که بازیکنان‌مان گذاشتند، بردیم و اکنون نیز تیم روحیه خوبی دارد و ان‌شاءالله با همین روحیه بتوانیم ماشین‌سازی را هم در خانه‌اش شکست دهیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آقای هاشمی نسب شما و نکونام اگر نیمکت و عکاس معروفتان را با جان داور و نیمکت تیم حریف نیندازید ، هیچ تیمی را نمی تونید ببرید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج