جاباما
۱۰۷۱۳۷۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

واشنگتن پست: ایران در حسرت قهرمانی

روزنامه واشنگتن پست به شکست پرسپولیس مقابل نماینده کره جنوبی در لیگ قهرمانان آسیا پرداخت.

خبرورزشی: سایت روزنامه «واشنگتن پست» درباره برتری ۲ بر یک اولسان هیوندای مقابل پرسپولیس،‌ در فینال لیگ قهرمانان آسیا نوشت: ۲ گل مهاجم برزیلی باعث شد ببرها (لقب اولسان) به بازی برگردند و در فینال لیگ قهرمانان آسیا مقابل پرسپولیس پیروز شوند. اولسان نیمه اول بازی را کنترل کرد، اما اشتباه پارک جوهو به مهدی عبدی اجازه داد پرسپولیس با یک شوت آرام در دقیقه ۴۵ پیش بیفتد، اما زمان لازم برای قهرمان ۲۰۱۲ در نیمه اول وجود داشت.

یون بیت‌گارام که در دقیقه ۹ توپ را به تیر دروازه زده بود، توسط احمد نوراللهی سرنگون شد. پنالتی جونیور نگرائو توسط حامد لک مهار شد، اما آقای گل Kلیگ کره‌جنوبی در سال ۲۰۲۰، دروازه پرسپولیس را در ریباند باز کرد. اولسان هشت دقیقه بعد از آغاز مجدد نیمه دوم با هند مهدی شیری صاحب پنالتی شد که این بار مهاجم برزیلی برای زدن هفتمین گل خود در مسابقات اشتباه نکرد.

پرسپولیس به حریف فشار آورد، اما با وجود ادعای پنالتی بازیکنان این تیم در فاصله پنج دقیقه تا پایان مسابقه، نتوانست گل تساوی را به ثمر برساند. این نتیجه باعث شد ایران همچنان به دنبال نخستین قهرمانی قاره‌ای خود از سال ۱۹۹۳ باشد. در حالی که کره جنوبی پنج جام بیشتر از ژاپن یعنی ۱۲ قهرمانی دارد. پرسپولیس در فینال سال ۲۰۱۸ هم شکست خورده بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج