۱۰۷۱۶۰۵
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

ارتباط مجازیِ محرم و نامحرم نگران‌کننده است

سخنران حرم بانوی کرامت گفت: ارتباط محرم با نامحرم و ارتباطات به‌دوراز اصول دینی در تجمعات و فضای مجازی بسیار نگران‌کننده است.

خبرگزاری حوزه: سخنران حرم بانوی کرامت گفت: ارتباط محرم با نامحرم و ارتباطات به‌دوراز اصول دینی در تجمعات و فضای مجازی بسیار نگران‌کننده است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسینی قمی،‌طی سخنانی در مراسم میلاد حضرت زینب سلام‌الله علیها که از بستر فضای مجازی و صحن‌های حرم بانوی کرامت پخش شد، اظهار کرد: روز پرستار که هم‌زمان با ولادت حضرت زینب سلام‌الله علیها است را به مدافعان و جهادگران عرصه سلامت تبریک می‌گوییم.

استاد حوزه علمیه خاطرنشان کرد: امام سجاد علیه‌السلام در وصف این بانوی بزرگوار می‌فرمایند ایشان عالمه غیر معلّمه است که این توصیف نشان‌دهنده این است که حضرت مفاهیم و مطلبی را درک می‌نمودند که برای دیگر انسان‌ها قابل‌فهم نبود.

وی تأکید کرد: حضرت زینب سلام‌الله علیها آن‌قدر صبور و بردبار بودند که به امام زمان خودش در حادثه کربلا تسلی می‌دادند و ولی و حجت خدا را آرام می‌نمودند که نشان‌دهنده عظمت روحی این بانوی بزرگوار است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسینی قمی یادآور شد: اگر کسی بخواهد صبر و بردباری را یاد بگیرد باید از حضرت زینب سلام‌الله علیها الگو گیری نماید و در این اوضاع بیماری کرونا و مشکلات اقتصادی و امراض و مشکلات مختلف باید بردباری پیشه کند درحالی‌که جمع مصائب زنان عالم را نمی‌توان با مصائب حضرت زینب سلام‌الله علیها قیاس نمود.

سخنران حرم بانوی کرامت افزود: وقتی حضرت زینب سلام‌الله علیها وقتی به مجلس یزید وارد شدند از هیچ‌کدام از مصائب گله‌مند نبودند و تنها گله‌ای که حضرت بیان نمودند نسبت به‌قرار دادن اسرا در مقابل بیگانگان و نامحرمان بود.

وی در ادامه گفت: شیوه پوشش حضرت زینب سلام‌الله علیها و روش حضور حضرت در اجتماع می‌تواند الگوی بسیار مهمی برای زنان در جامعه باشد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسینی قمی خاطرنشان کرد: ارتباط محرم با نامحرم و ارتباطات به‌دور از اصول دینی در تجمعات و فضای مجازی بسیار نگران‌کننده است.

استاد حوزه علمیه تأکید کرد: بعضی از مانتوها و لباس‌های زنانه با بدحجابی چندان فرقی ندارد و باید بانوان به دنبال حجاب برتر که همان چادر و پوشش کامل است بروند.

وی در پایان گفت: هیچ مشکلی برای رسیدن به درجات عالی علمی برای بانوان در کنار حفظ حجاب وجود ندارد و امروزه مشاهده می‌کنیم، بسیار بانوانی که به این درجات علمی رسیده اند که باعث افتخار نیز هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج