۱۰۷۱۶۹۳
۳ نظر
۵۰۰۵
۳ نظر
۵۰۰۵
پ

قیمت انواع گل برای شب یلدا اعلام شد

رئیس اتحادیه فروشندگان گل و گیاه گفت: مردم از فروشگاه‌های مجازی که جواز کسب از سوی اتحادیه ندارند، گل و گیاه نخرند.

باشگاه خبرنگاران جوان: رئیس اتحادیه فروشندگان گل و گیاه گفت: مردم از فروشگاه‌های مجازی که جواز کسب از سوی اتحادیه ندارند، گل و گیاه نخرند.

شاهرخی در خصوص بازار فروش گل در آستانه شب یلدا اظهار کرد: چند سالی است که واحد‌های صنفی بازار فروش خوبی را تجربه نمی‌کنند و شیوع ویروس کرونا این بازار را برای واحد‌های صنفی وخیم‌تر کرده است.

او افزود: شب یلدای امسال با وجود آنکه به دلیل شیوع کرونا کمرنگ‌تر از سال‌های گذشته برگزار می‌شود، اما حضور مردم در بازار‌ها بیشتر شده و همچنین پیش‌بینی می‌شود که فروش واحد‌ها نیز در این ایام نسبت به هفته‌های گذشته بیشتر شود.

رئیس اتحادیه فروشندگان گل و گیاه بیان کرد: مشکل بزرگتری که واحد‌های صنفی با آن مواجه هستند، حضور و فعالیت دلالان و فروشندگان در فضا‌های مجازی است که در فروش واحد‌های صنفی اختلال ایجاد کرده‌اند.

شاهرخی ادامه داد: دو گروه در زمینه فروش مجازی گل فعالیت می‌کنند، دسته اول فروشگاه‌های اینترنتی هستند که واحد صنفی نیز دارند و در واحد خود جواز کسب از سوی اتحادیه دارند. فعالیت این دسته از افراد هیچ منع قانونی ندارند. اما دسته دوم هیچ واحد صنفی ندارند و عملا فعالیت آن‌ها در قالب دلالی است به این شکل که از واحد‌های صنفی خرید می‌کنند و با قیمت‌های بسیار بالاتر گل‎ها را از طریق فضای مجازی به دست مصرف‌کننده می‌رسانند.

رئیس اتحادیه فروشندگان گل و گیاه ابراز کرد: در صورتی که متقاضیان برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا به دنبال خرید اینترنتی گل و گیاه هستند، حتما توجه داشته باشند که سایت مورد نظر شعبه خرید حضوری نیز داشته باشد.

شاهرخی با ذکر این مطلب که امکان شکایت و پیگیری از واحد‌های دارای واحد صنفی تنها امکان پذیر است، گفت: در صورتی که یک فروشگاه مجازی از متقاضی کلاه‌برداری کند و واحد صنفی مجاز نداشته باشد، امکان پیگری شکایت از سوی اتحادیه وجود ندارد.

او در پایان اظهار کرد: قیمت هر شاخه گل رز ۲۵ هزار تومان، هر شاخه گل داوودی ۲۵ هزار تومان، هر شاخه گل آلسترومریا ۷ - ۱۰ هزار تومان، مریم ۸ - ۱۵ هزار و گلایل ۱۰ - ۱۵ هزار تومان در واحد‌های صنفی فروخته می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دراین اوضاع وانفساوگرونی وتورم
      چرابایدآدم پولشوخرج خریدگل بکنه که بایدیه ساعت دیگه اونو
      دوربندازه واقعاارزششونداره

    • س م

      ادمین گرامی من چندین وقته دارم نظرمو میگم، چرا هیچ وقت نمایش داده نمیشه؟؟؟؟ نه حرف زشتی میزنم نه حرف جنجالی،

    • بدون نام

      متاسفانه دولتمردای ما به جای قیمت گذاری فقط افزایش گذاری بلدن،،،عوض اینکه این روزا ارزون بشه که همه مردم بتونن بخرن برعکس اینقدر میبرن بالا تا قشنگ جیب ها رو خالی کنن حتی یه شاخه گل رو هم برای مردم زیاد میبنن،،،میوه و آجیل بماند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج