۱۰۷۱۷۰۴
۱۱۸ نظر
۵۰۱۱
۱۱۸ نظر
۵۰۱۱
پ

کوشکی: تلاش برای رفع‌ تحریم‌ها به زیان ایران است

صادق کوشکی اظهار داشت: برای من واقعا سوال است که برخی دوستان چطور مساله تلاش برای رفع تحریم‌ها را مطرح می‌کنند! چطور برخی می‌گویند که می‌شود تحریم‌ها را کم کرد یا لغو کرد؟ اساسا یکی از دلایل مخالفت برخی آمریکاییان و اسراییلیان با برجام نیز همین بود که آنان اعتقاد داشتند آمریکا که به عربستان و امارات به عنوان کشور‌های متحد اجازه غنی‌سازی نداد، چگونه با انرژی هسته‌ای ایران موافقت کرده است؟

انتخاب: یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: مخالفت با برجام فقط حرف امام جمعه محترم مشهد نیست و افراد مختلف در جایگاه‌های متفاوت و با گرایش‌های متنوع، بحث برجام و تلاش برای رفع تحریم‌ها را به زیان کشور دانسته و اعتقاد دارند که کشور از سال ۹۲ برای این موضوع وقت گذاشته و بعد از این همه مدت به نتیجه مطلوبی نرسیده است.

صادق کوشکی درباره اظهارات اخیر علم‌الهدی مبنی بر مخالفت با تلاش برای رفع تحریم‌ها گفت: مخالفت با برجام از سوی افراد مختلف و با دانش متنوع و گوناگونی در کشور ما تاکنون ابراز شده است و اینگونه نیست که تنها مخالف برجام آقای علم‌الهدی باشند. از دانشمندان هسته‌ای گرفته تا اساتید دانشگاهی و مقامات سیاسی و ... چهره‌های زیادی هستند که در مخالفت با برجام اجماع نظر داشته و بر این موضوع که نباید به برجام و رفع تحریم‌ها امید بست، اعتقاد دارند.

کوشکی: تلاش برای رفع‌ تحریم‌ها به زیان ایران است

این استاد دانشگاه ادامه داد: این مخالفت با برجام فقط حرف امام جمعه محترم مشهد نیست و افراد مختلف در جایگاه‌های متفاوت و با گرایش‌های متنوع، بحث برجام و تلاش برای رفع تحریم‌ها را به زیان کشور دانسته و اعتقاد دارند که کشور از سال ۹۲ برای این موضوع وقت گذاشته و بعد از این همه مدت به نتیجه مطلوبی نرسیده است.

کوشکی در پاسخ به این پرسش که چرا برخی‌ها از جمله علم‌الهدی مخالف جدی تلاش برای رفع تحریم‌ها هستند، تصریح کرد: واقعیت این است که برخی از دوستان اعم از اصلاح‌طلبان و نیز دولتی‌ها و همچون آقای روحانی این توقع را ایجاد کردند که ما برویم از همان کشور‌هایی که علیه ایران تحریم وضع کردند، بخواهیم که تحریم‌ها را بردارند. مشکل این مساله آنجاست که وضع‌کنندگان تحریم علیه ایران با اهدافی این کار را انجام دادند تا زمانی که به اهداف خودشان نرسند، این تحریم‌ها را لغو نخواهند کرد.

وی افزود: ما باید این اهداف را بررسی کنیم که آیا این اهداف محقق شده یا نه. اگر محقق شده که برویم به آن کشور‌ها اعلام کنیم که شما به هدف خودتان رسیدید و دلیلی برای ادامه تحریم وجود ندارد و تحریم‌ها را لغو کنید و در غیر این صورت تحریم‌ها ادامه پیدا خواهد کرد. ما در اسناد رسمی آمریکا طی چند دهه اخیر با این مساله مواجه می‌شویم که آنان برای منطقه غرب آسیا این مساله را در نظر گرفتند که هیچ کشوری بدون استثنا نباید به انرژی هسته‌ای دست پیدا کند. آمریکایی‌ها حتی اجازه ندادند که امارات و عربستان سعودی برای برق هسته‌ای به انرژی هسته‌ای دست پیدا کنند.

این استاد دانشگاه ادامه داد: آیا زمانی که آمریکایی‌ها به متحدان خودشان در منطقه اجازه انرژی هسته‌ای ندادند، منطقی است که برای ایران چنین مجوزی را قائل شوند؟ یکی از اهداف تحریم، عدم دسترسی یا عدم امکان اجرای بحث غنی‌سازی است و مادامی که ایران دنبال این موضوع باشد، آنان تحریم‌ها را ادامه خواهند داد و تحریم‌ها را لغو نخواهند کرد؛ بنابراین تحریم‌ها در هیچ زمانی با این وضعیت لغو نخواهند شد. مگر آنکه ایران دست از غنی‌سازی بردارد. غیر از این شرایط، امید بستن به لغو تحریم‌ها توهمی بیش نیست.

کوشکی در پاسخ به این پرسش که شاید لغو تمامی تحریم‌ها رخ ندهد، ولی این امکان وجود ندارد که میزان و شرایط تحریم‌ها علیه ایران به دوران برجام و اوباما بازگردد، ترصیح کرد: چنین چیزی ممکن نیست. تحریم یک ابزار فشار یا همان اهرم فشار است. منطق تحریم، افزایش فشار تا آستانه تسلیم شدن یک کشور در برابر خواسته آن کشور تحریم کننده است. خواسته آمریکا نیز آن است که ایران قید غنی‌سازی و انرژی هسته‌ای را بزند. آیا منطقی است که در چنین شرایطی فشار تحریم‌ها کم شود؟ تحریم برای بازدارندگی ایران از بحث غنی‌سازی است و اگر لغو شود، معنایش آن است که حاکمان آمریکا دیوانه شدند، که قطعا چنین نیست و آنان کاملا هوشیار هستند.

این فعال سیاسی اصولگرا ادامه داد: برای من واقعا سوال است که برخی دوستان چطور مساله تلاش برای رفع تحریم‌ها را مطرح می‌کنند! چطور برخی می‌گویند که می‌شود تحریم‌ها را کم کرد یا لغو کرد؟ اساسا یکی از دلایل مخالفت برخی آمریکاییان و اسراییلیان با برجام نیز همین بود که آنان اعتقاد داشتند آمریکا که به عربستان و امارات به عنوان کشور‌های متحد اجازه غنی‌سازی نداد، چگونه با انرژی هسته‌ای ایران موافقت کرده است؟

وی در پاسخ به این پرسش که استفاده مخالفان برجام از کلیدواژه «خیانت» علیه حامیان برجام را چگونه توجیه می‌کنید، گفت: مقصود از خیانت آن است که از سال ۹۲ عده‌ای گفتند که مذاکره راهگشاست و تا سال ۹۸ این روش را آزمایش کردند و در نهایت هم به نتیجه نرسیدند. آقای روحانی و آقای ظریف هم بار‌ها گفتند که برجام هیچ محصولی نداشته است. حالا دوباره عده‌ای بر همین روش اصرار دارند که یا این افراد متوجه بی‌حاصل بودن برجام نیستند و یا مغرضانه و هدفمند و عمدا می‌خواهند کشور را دچار مشکل کنند که قطعا چنین افرادی خائن هستند.

کوشکی در پاسخ به این پرسش که آیا اظهارات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه اگر امکان رفع تحریم وجود داشت، حتی یک ساعت هم برای این اقدام تاخیر نکنید، در تعارض و تناقض با مواضع مخالفان برجام نیست، گفت: رهبری گفتند که اگر راهی هست، اقدام کنید، ولی بلافاصله بعد از این نیز گفتند که البته این راه را ۴ سال است که کشور پیموده و بی‌نتیجه بوده است. این بدان معناست که اگر راهی هم وجود داشته باشد، نتیجه‌ای ندارد.

این استاد دانشگاه گفت: سخن رهبری اصلا دوپهلو نبود و کاملا واضح و صریح است. ایشان بر تقویت داخلی تاکید کردند و بعد هم به صورت مشروط و با «اگر» این مساله را مطرح کردند که اگر فکر می‌کنید راهی وجود دارد اقدام کنید و بعد از آن هم قید می‌کنند که ۴ سال است این مسیر طی شده و نتیجه نداشته است. اگر کسی با دستور زبان فارسی آشنایی داشته باشد، قطعا این مواضع را درک خواهد کرد که مقام معظم رهبری نسبت به این مساله نظر منفی دارند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • نامه بر

      برجام و تحریمها به نفع خیلیها شد.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        استاد؟
        !!!!!!!!!!!!!!!

      • @ ABASi @

        رفع تحریم ها به سود مردم است به زرر شما

      • حمید

        از افتخارات اصولگراها همین که این کوشکی نظریه پرداز انهاست.

      • بدون نام

        من دیگه از امروز خبر نمیخونم تا کله ام سوت نکشد

      • ملا

        آب به آسیاب کی داری میریزی با این حرفها حاجی.

      • بدون نام

        به ضرر شماهاست. کاسبان تحریم

      • بدون نام

        اینا کاسب تحریمن وگرنه که دلشون برای مردم نسوخته.

      • بدون نام

        اینا به اسم تحریم آقازاده هاشون با روسیه و چین قرارداد میبندن خب معلومه اگه تحریم نباشه نونشون کاسه میشه

      • بدون نام

        معلومه خیلی خودرو سکه ارز خریدن کاسبان تحریم مخالف مذاکره

      • بدون نام

        اینا کی اند ازشون پست میذاری مهم نیست چی میگن

      • بدون نام

        علنی مخالف برداشتن تحریم هستند خجالت هم نمیکشن

      • بدون نام

        خب بمب اتم برای چی تونه دنیا را نابود کنید نسازید دیگه

    • بدون نام

      تحریمهای ایران و کره شمالی و کوبا هیچوقت از بین نخواهند رفت

      پاسخ ها

      • حسن

        چرا اگر زباله ها را به سطل اشغال بیاندازیم هم تحریم‌ها رفع می‌شود و هم مشکلات مملکت

      • بدون نام

        آب هم برای تشنگی مضر است.
        نان هم برای گرسنگی مضر است
        هوا هم برای تنفس مضر است

    • بدون نام

      آقای کوشکی کارشناس محترم انگار شما نمی دانید ایران سطح غنی سازی را به سه ونیم درصد رساند فقط جهت پزشکی هسته ایی وبرق هسته ایی اما غرب وحشی برجام را پاره کرد وزیر تعهدات بین المللی زد این غرب وحشی به هیچ اصولی پایبند نیست وفقط منافع خودشان را می بینند فعلا سوخت فسیلی در دنیا برای نسلهای آینده تمام شود آنان آنرژی هسته ایی را با قیمتهای گزاف می فروشند به کشورهای به اصطلاح نفت خیز ونفت فروش امروزی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اگه سوخت فسیلی در حال اتمام هست چرا صنایع دیگه رو فعال نمیکنین؟ کشورای دیگه که نفت ندارن هم برن انرژی هسته ای بگیرن؟ چرا صادرات و تولید چیزهای دیگه رو نداشته باشیم؟ به قیمت انرژی هسته ای مردم تو گشنگی و تورم باشن؟

      • حمید

        غرب وحشی ،نه تاریخ میدانی ونه فکر میکنی ،خوش بحالت

      • بدون نام

        چرا انرژی هسته ای؟مگه انرژی خورشیدی نداریم

    • بدون نام

      اصلاتلاش برای زنده ماندن مردم به زیان مردمه؟!

    • بدون نام

      بنظر شما کل مخالفین برجام بانوچه هاشون صدهزارنفرمیشید که از جانب۸۰میلیون نفر اظهار فضل میکنید وال وبل میکنید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        احسنت که حقیقت رافرموده ای ولی کو گوش شنوا؟

      • بدون نام

        ما مملکتو حفظ کردیم و صد هزارم باشیم خیلی قدرتمندتر از یه میلیارد شکم پرستیم و البته ما میلیونها نفریم

    • بدون نام

      حلا معلوم میشه کی زینفع تحریم هااست یکی یکی نظر میدهند

    • بدون نام

      تو دیگه نظر بی خود نده.جات گرمه .فکر همسایت نیستی

    • بدون نام

      ای کلک ،تحریم برای تو نان دارد ولی پدر ملت را در می آورد

    • 1

      احتمالا وضعش خیلی خوبه

    • بدون نام

      عمو ما دو کلاس اکابر بیشتر نخوندیم میشه یه جوری بگی ماهم حالیمون بشه .

      پاسخ ها

      • ایرانی

        کا سبا ن تحریم به تدریج مشخص میشو ند

    • پیرمرد پرسپولیسی

      به زیان ایران !!! به زیان کاسبان تحریم است .

    • بدون نام

      بله..تحریم بنفع شماست....دیگه نمیدونید چه بسر ملت بدبخت میاد
      مگه میشه تحریم بنفع ما باشه
      چون ملت رو درک نکردی
      چون سیاست تون اشتباست

    • بدون نام

      آخه شما بلد نیستید کشورو جم کنید مگر ن شما راست مگید

    • pars

      استاد!!!برو بابا

    • محمد

      خدایا گناه ما چیه با اینا هموطنیم

    • ایران وطنم.پاره ی تنم

      اقای کوشکی کاسب تحریم.واقعا فقط به حال ان دانشجویانی متاسف شد که تو استادشان هستید.تو که مشکلی ندارید حقوق ماهیانه تو به اندازه درامد ده سال ما بدبخت هاست.باید هم مخالف رفع تحریم باشید.تو وامثال تو از این وضعیت دارین استفاده خود را میبرید ودیگران را اصلا به حساب نمیاری.ما که زمانی برجام شد وقسمتی از تحریم ها رفع شد حداقل می تونستیم یک کیلو گوشت ومیوه بخریم وآثار ان را هم دیدیم هرچند شماها ی کاسب تحریم درشرایط تحریم برایتان فرقی ندارد ودر آرامش زندگی میکنید هم خودتان هم فرزندانتان.ای کاش ان خبرنگار مصاحبه کننده این سوال ازش می پرسید آیا تا الان شده فرزندش چیزی ازش بخواد ونتونه براش بخره؟لعنت خدا بر کسانی که دوست دارند مردم همیشه گرسنه باشند.آمین یا رب العالمین یکبار هم که شده نطر ما را هم انعکاس بده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقیقا

      • بدون نام

        درود

      • بدون نام

        ایشان استاد نیستن اُستا هستند بعد انتظار دارید کشور پیشرفت کنه ؟!!!:

      • azizi

        احسنت

      • بدون نام

        احسنت بر شما امیدوارم که این نظرات را مطالعه کند ودرس بگیرد

    • بدون نام

      آخه بی انصاف، آخه بی سیاست، آخه کاسب، چقدر تابلو نگران دلارها و طلاهایی هستی که خریدی!

    • بدون نام

      برو خجالت بکش به ضرر جیب توست وبچه هات

      پاسخ ها

      • ارسلان

        واقعاً.عمو اینا ایقدر مار خوردند که افعی شده اند

    • بدون نام

      چطوری کاسب تحریم هنوز جیبت پر نشه

    • مکانیک

      خوش بحال دیوانه که همیشه خندونه

    • ۹۹۹

      راست میگه ایشون و امثال ایشون هم شکمشون سیر هستش ام از تحریم سود میبرند و کاسبی میکنند..مشکل مملکت وجود ادمهایی مثل این اقا با این تفکرات چرته

    • بدون نام

      ب نفع شما هس ما ک ....

    • بدون نام

      البته امثال تو هستن که میلیون ها میگیرن و خروجی ندارنند!

    • صمد بهرنگی

      تعریف ایشان از ایران خودش و همفکرانشه هرچیزی که به نفع مردم باشه برای ایران ضرر داره.من مرده و شماها زنده کلا قرار نیست در این کشور مشکلی حل بشه نه الان نه صد سال دیگه چون همیشه باید چیزی باشه که مردم مشغولش باشن و فرصت فکرای دیگه نداشته باشن.

    • بدون نام

      تحریم ها باعث شده است که ما مواد اولیه
      کارخانجات و و خوراک دام را چند برابر
      قیمت از دیگر کشورها تهیه کنیم و نفت را بصورت قاچاق و ارزان بفروشیم و این سبب
      کوچک شدن سفره ی مردم میشود
      مسئولین و صاحبان قدرت و ثروت معنی
      کوچک شدن سفره را درک نمی کنند واگر
      هم درک کنند در فکر حل آن نیستند.چون بیشتر آنها خودشان تامین هستند

    • بدون نام

      به نفع تو ست که منافعت تو تحریمهاست

    • صفا

      بگو ب زیان خودم.. از ملت مایه نزارین

    • بدون نام

      وای به داشگاهی که استاادش هستی وای بحال دانشجویی که از درس میگیره
      ..مغزت تعطیله عزیزم ...مردم گرسنه هستند کی میخوای بفهمی

    • بدون نام

      کوشکی چندکیلو وزن کم کنی فکرت بهتر کار میکنه

      پاسخ ها

      • عبدالرحمن

        آخه بابا جان اول باید مغزشو نصب کنند ، این آپشنو نداره!

    • بدون نام

      فعال سیاسی که اصلا چیزیی از سیاست نمی داند والبته کاسب تحریم وچپاول گران بیت المال افسوس و تاسف استاد دانشگاه ولی کجا تحصیل کرده ودرکدام دانشگاه !

    • saftarmodarsi5372@ gmail.com

      تا امثال شماها این چیزهای بنجل را به مردم با چندین برابر قیمت بدن به مردم

    • بدون نام

      توداری وبهت رسیده وازداشته هات وتحریمها ثروت اندوزی میکنی بقیه مردم روهم ببینید

    • بدون نام

      باز این ... چرندیاتش را ردیف کرده و رو اعصاب ما ....

    • بدون نام

      به زیان ایران نیست. به زیان تو و امثال توئه

    • بدون نام

      مخصوصا شماها چون دیگه بهانه ای بر چپاول نمی ماند.

    • نخنما

      خجالت هم خوب چیزیه به خدا.

    • بدون نام

      راست میگه کل ملت باید بدبختی بکشن تا جای شما گرم راحت و دلاری باشه

    • علی

      حکایت همون دیوانه ای است که سنگی به داخل چاه میاندازد صد تا آدم عاقل نمی توانند درش بیارن دیوانه همان حاکمان ایران هستند

      پاسخ ها

      • رحمان

        عالی دمت گرم

    • بدون نام

      بنده با آقای کوشکی کار ندارم ولی برای اون عده از هموطنان که نمیدونن آمریکا هرگز خیر خواه ما نبوده و نخواهد بود

      پاسخ ها

      • عبدالرحمن

        تو هم عین کوشکی هستی1

      • بدون نام

        خیر ما در خرج کردن دلارها برای سوریه و فلسطین و عراق و .... هست؟ جمع کنین خودتوتو

    • بدون نام

      خدا نگذره از سر شما تند روها که بیچاره کردید مردم را .

    • س

      چون رفع تحریم به ضرر شماهاست

    • بدون نام

      نمیدانم اینها تو این کشور زندگی نمیکنند

    • بدون نام

      خوب تحریم بازی راه انداختین

    • محمد

      رفع تحریم ها نون شما اجر میشه استاد

    • رحمان

      مرگبر کاسبان تحریم لعنت خدا به شماها وامثال شما شود

    • بدون نام

      اقای کوشی شماهم کمسوادی هم مطالبت باعث عصبانیت ملت میشه برای روستای خودت تا حالا کوچکترین قدمی برداشتی .دم از شهر و استان وکشور میرنی

    • بدون نام

      به نفع تو که هست دولار ۴ تومن خریدی میدی ۲۵

    • بدون نام

      پس این مصوبه مجلس ده درصدی شما تحت راهبرد لغو تحریم ها و تهدید طرف های مقابل برای خروج از ان پی تی ، با حرف های این استاد آبکی که به زور اسلحه به عنوان هیات علمی دانشگاه تهران در آمده تا این حرفها را بزند

      پاسخ ها

      • عبدالرحمن

        عزیزم پیام بازرگانیه مثل کره شمالی!

    • بدون نام

      جدا معلوم نیست مغز این آدم تکون خورده نخورده

    • بدون نام

      روان شناسان میگن اونایی که کله شان از حد معمول بررگتر است هیچی تو کله شون نیست!!!

    • بدون نام

      اره خوب توضررمیکنی

      پاسخ ها

      • عبدالرحمن

        بخدا این لیاقت سیگار فروشی رو هم نداره چه برسه بره یه دانشگاه !

    • بدون نام

      تحریم ها به زودی برداشته خواهند شد

    • بی هدف

      کشکی

    • بدون نام

      کاش این آقای به اصطلاح کارشناس این نظرات مردم را بخوانن بعد ازجانب مردم سخن بگن اینها همین بس که هنر مذاکره بلد نیستن اگه برجام بد بود وبه نفع آمریکا وغرب بود چرا کشورهای منطقه واسرائیل به شدت مخالفت کردن وترامپ را وادار به خروج کردن

    • بدون نام

      رفع تحریمها به ضرر مردم نیست بلکه به ضرر کاسبان تحریمه ! از کی تا حالا رغع تحریم و برداشتن فشار از رو دوش مردم و کشور اسمش شده ضرر ! اینا خودشونم نمیفهمن چی میگن

    • بدون نام

      اون کسی که بجای منافع مردم و کشورش به فکر منافع حزب و جناح سیاسی که در اون عضو هست باشه هم خائن و هم ضرر کامله !

    • بدون نام

      فقط یه خائن رفع تحریمهارو به ضرر مردم و مملکت میدونه ! امثال تو شرم نمیکنید با این خزعبلات که از دهنتون بیرون میریزه و ذره ای عقل و تفکر پشتش نیست و فقط دنبال نفع حزبی و جناحی و کسب و حفظ قدرت هستید . والله از خجالت باید بمیرید ولی از رو نمیرید . همه عالم فهمیدن شما اینکاره نیستید ولی بدبختانه عوض تخصص و درایت و بقیه محاسن فقط رو دارید و بی شرمی

      پاسخ ها

      • عبدالرحمن

        آفرین جان کلامو گفتی ، اصولگرا و اصلاح طلب هم نداره همگی ....

    • بدون نام

      برجام یعنی حضور فعال داشتن در مجامع بین الملی است و سخن را به کرسی یا مینشانیم یا نمی نشانیم حداقل جلو تحریم های بیشتر گرفته میشد دست روی دست گذاشتن ایه یاس خواندن مگر نتیجه میدهد به ان پافشاری می کنید حلقه محاصره را تنگتر می کنید بغیر از این چه چیز عاید ما میشود اگر سنگ اندازی نمیشد حداقل سودش این بود نقشه های شوم انها در ترور نقش براب میشد بهانه از دستشان گرفته میشد مشکل شما این است که تنها بفکر خودتان هستید نه دیگران

    • ناشناس

      رفع تحریم ها به ضرر آقازاده ها و دلالان و دزدان هست برا همین تا ابد این اتفاق نمیافته چرا چون الان به بهانه تحریم ها کلی بخور بخور وجود داره اما اونجوری راحت جنس وارد میشه و دیگه دور زدنی وجود نداره این البته یک دلیل هست خیلی دلایل دیگه هم وجود داره

      پاسخ ها

      • عبدالرحمن

        آفرین ، کلش همینه تمام!

    • بدون نام

      در غیاب صاحبان فکر این اقا بجای ملت نظر میدهد و همین تفکر باعث تحریم شد و حالا هم رفع تحریم را توهم میداند لطفا اجازه دهید ملت در باب مسایل اینچنینی تصمیم بگیرد و راه انهم انتخابات اتی است.

    • حمید

      حتما به ضرر کاسبان تحریم خواهد بود

      پاسخ ها

      • عبدالرحمن

        شک نکن!

    • امیر

      یه پیشنهاد ی جا تو ایران به اینا بدیم برن اونجا هرچی تو فکرشونه انجام بدن همیشه هم تحریم باشن نمیدونم هر روز راهپیمایی کنن کل دنیا رو فحش بدن هر کی خواست بره اونجا بلکه بقیه مردم راحت شن

      پاسخ ها

      • عبدالرحمن

        امیر خان ، به یه گدا اگه کل دنیا رو هم بدی راضی نمیشه!

    • آرمین حاتمی

      این آقا نفس اش از جای گرم بلند میشه واصلا به پشم اش هم نیست که مردم زیر بار گرانی و تورم دارند له میشند

    • بدون نام

      اصلا چراسرخودتونو درد میادین یه رفراندوم بزاری ببین مردم چی می خوان بعد معلوم میشه شما صد هزارنفردرست مگین یا آون هشتاد میلیون نفر چی میخوان

    • خ

      اقای کوشکی شما نظر خودت را بگو نه از طرف مردم مگر شما نمیگوئید مردم ملت همین مردم به اقای روحانی رای دادند که تحریمها رابردارد به برنامه هاش رای دادند اگر قبول ندارید مردم را پس خودتون دنبال منافع خودتون هستید به همه پرسی بگذارید برجام‌ را

      پاسخ ها

      • عبدالرحمن

        خدا دودمان روحانی را نابود کنه خیانت کرد به همه مردم!

    • علی

      انرژی هسته ای نه تنها دردی از این کشور دوا نمی کنه بلکه کشور را در منجلاب بیشتر غوطه ور میکنه . مثل کره شمالی

    • غلامرضا خوشی

      فقط وقت و انرژی مصرف میشود دیگه هیچ سودی ندارد جز درجا زدن

    • خسرو

      خداوکیلی این استاد دانشگاه است؟؟؟

      پاسخ ها

      • عبدالرحمن

        خسرو خان مگه قراره استاد باشه ؟ ...

    • بدون نام

      بابا نون به نرخ روز خور تو کی هستی که نظر بدی برداشتن تحریمها به ضرر کی هست مردم یا شما و دارودسته شما ...از طرف مردم حرف نزن فهمیدی بیسواد حیف اسم استاد که به شما بگن.....

      پاسخ ها

      • عبدالرحمن

        استاد سهمیه ای بسیجیه!

    • بدون نام

      حرفش حسابه انرژی هسته ای بهانه است الان پاکستان هند اسرائیل عربستان و همه دارند آنها از چیز دیگری میسوزند و تحریم کردند

      پاسخ ها

      • عبدالرحمن

        اونا نمیسوزند من و تو داریم خاکستر میشیم!

    • علیرضا ارام

      اصلا این نظر از سوی عاقلان نیز مورد تایید است که نمیشود به غرب و آمریکا اعتماد کرد وبا طناب آنها وارد چاه شد اونها فقط به فکر چپاول کشور های جهان سوم هستند ولا غیر برجام و غیر برجام حقوق بشر و غیره بشر بازیچه ای بیش نیست بریم به فکر ساختن ایران باشیم و هی به غرب وحشی چشم یا ری نبندیم

      پاسخ ها

      • عبدالرحمن

        لابد فکر میکنید یکی از عاقلها هم خودتی؟

    • بدون نام

      حقیقت همینه که استاد کوشکی گفته، حالا اگه یه عده نمی خوان بفهمن یا نمی فهمن به خودشون مربوطه.

      پاسخ ها

      • عبدالرحمن

        نفهمی شما هم همینطور به خودتون مربوطه!

    • بدون نام

      همه بدبختی ملت این دانشگاه آزاده که همه را مدرک دار کرد. ادعاها را فقط بالا برد. وگرنه این کجاش به کارشناس میخوره

    • عبدالرحمن

      استاد دانشگاه سهمیه ای غیر از این نمیشه!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کسانی که به بر داشتن تحریمها و مذاکره مخا لفت می کنند چون از مشکلات مردم و شکم خالی بعضی از مردم خبر ندارند خودشان در رفاه هستند در خانه های میلیاردی مفت ومجانی بدست آورده اند نشسته اند حرف مفت می زنند

    • بدون نام

      خیلی ها با بودجه نفت ارتزاق می کنند و معنی مشکلات را نمی توانند درک کنند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج