جاباما
۱۰۷۱۷۳۶
۱ نظر
۵۰۶۰
۱ نظر
۵۰۶۰
پ

بازداشت ۴ شکارچی خرگوش در زنجان

رییس منطقه حفاظت شده سرخ‌آباد زنجان گفت: ۲ گروه ۲ نفره از شکارچیان متخلف خرگوش از سوی ماموران یگان حفاظت محیط زیست این منطقه به دلیل شکار و شروع به شکار این گونه جانوری، دستگیر شدند.

ایرنا: رییس منطقه حفاظت شده سرخ‌آباد زنجان گفت: ۲ گروه ۲ نفره از شکارچیان متخلف خرگوش از سوی ماموران یگان حفاظت محیط زیست این منطقه به دلیل شکار و شروع به شکار این گونه جانوری، دستگیر شدند.

غلامرضا عباسی روز یکشنبه افزود: از یک گروه از این شکارچیان متخلف بومی، لاشه ۲ سر خرگوش به همراه یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس، یک قبضه اسلحه شکاری ته پر دولول مجاز، ۳۱ تیر فشنگ ساچمه، سه تیر فشنگ چهارپاره، ۲ قبضه چاقو، یک دستگاه پروژکتور و یک دستگاه چراغ قوه دستی، کشف و ضبط شد.

بازداشت ۴ شکارچی خرگوش در زنجان
وی، اظهار داشت: این شکارچیان غیرمجاز ساعت سه بامداد روز جمعه در اراضی روستای قره آغاج تلخاب (زنجانرود) از سوی ماموران یگان حفاظت منطقه حفاظت شده سرخ آباد در دام قانون گرفتار آمدند.

عباسی افزود: ساعت چهار بامداد روز شنبه نیز ۲ شکارچی خاطی بومی که با دستگاه خودروی سواری آردی و به منظور شکار خرگوش وارد این منطقه شده بودند حین پروژکتورکشی در اراضی روستای داش کسن (زنجانرود) در دام ماموران یگان حفاظت منطقه گرفتار آمدند.

وی اظهار داشت: از این شکارچیان متخلف نیز یک قبضه سلاح شکاری ته پر تکلول، ۹ تیر فشنگ ساچمه، ۲ قبضه چاقو و ۲ دستگاه چراغ قوه دستی، کشف و ضبط شد اما به دلیل حضور به موقع ماموران در محل، متخلفین قبل از شکار خرگوش دستگیر شدند.

رییس منطقه حفاظت شده سرخ آباد زنجان گفت: این شکارچیان غیرمجاز بومی منطقه پس از تشکیل و تکمیل پرونده تخلف به منظور اعمال قانون به مراجع قضایی استان معرفی شدند.

عباسی افزود: متخلفان دستگیر شده به ازای شکار هر راس خرگوش نر به مبلغ ۴۵۰ هزار تومان و خرگوش ماده به یک هزار و ۲۵۰ تومان جریمه محکوم می شوند که به عنوان ضرر و زیان وارده به طبیعت و حیات وحش باید به حساب محیط زیست واریز کنند و از جنبه عمومی جرم نیز قاضی پرونده رای و نظر می دهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • س.ا

      خدا لعنتتون کنه که به حیوانات مظلوم خدا صدمه میزنید بدانید که خیری در زندگی نمی بینید!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج