۱۰۷۱۸۷۰
۱ نظر
۵۰۰۹
۱ نظر
۵۰۰۹
پ

فال روزانه ۰۱/ ۱۰/ ۱۳۹۹

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه برترین‌ها صرفا جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه ۰۱/ ۱۰/ ۱۳۹۹

فال روزانه ۰۱/ ۱۰/ ۱۳۹۹

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. در طول سال‌‌های زندگی‌تان با مشکلات زیادی روبرو بوده‌اید و تاکنون راه‌حلی برای این مشکلات پیش‌روی شما قرار نگرفته است. از آنجایی که در همیشه روی یک پاشنه نمی‌چرخد، در سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید این وضعیت تغییر می‌کند و مشکلاتی که مدت زیادی است با آنها روبرو هستید را پشت‌سر خواهید گذاشت. در این سال دستاوردهای چشمگیری در کار و حرفه‌ای که به آن مشغول هستید، انتظار شما را می‌کشد. به نفع شما است که موقعیت‌ها را جدی بگیرید و به فکر شکار فرصت‌ها باشد. در گفتار و رفتار صراحت ندارید و این وضعیت باعث شده تا آن‌گونه که انتظار دارید اطرافیان از شما حساب نبرند. در سال تولدتان این رفتار را تغییر دهید و با اطرافیان رک و راست صحبت کنید.ماه‌های دی و بهمن امسال اهمیت زیادی در موفقیت شما در سال تولدتان دارد. در این ماه‌ها تا می‌توانید کار کنید و اجازه ندهید خستگی جلوی موفقیت شما را بگیرد. عادت ناپسندی دارید و مدت‌های زیادی است که این رفتار بد جلوی پیشرفت شما را گرفته است. در ماه فروردین سال آینده این عادت را کنار بگذارید و دامنه‌ موفقیت‌های خود را گسترش دهید. مهر ماه سال آینده فکر بکری به ذهن شما خطور می‌کند، این فکر را جدی بگیرید و مطمئن باشید که انجام آن عواقب بسیار خوبی برای شما به دنبال خواهد داشت. سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید را با شادکامی به پایان برسانید و این سال را به یکی از سال‌های خاطره‌انگیز زندگی‌تان تبدیل نمایید.

فال روزانه ۰۱/ ۱۰/ ۱۳۹۹

اجازه ندهید نگرانی و اضطراب روز شما را خراب کند. به لحاظ مالی پولی به دست‌تان خواهد رسید، اما بیشتر این پول را باید خرج زندگی کنید و چیزی برای پس‌انداز باقی نمی‌ماند. مهمانی از راه خواهد رسید و از آنجایی که حوصله مهمان‌ را ندارید، ممکن است با این مهمان بدرفتاری کنید. امروز بیشتر از همیشه دل‌تان هوای همسر یا عشق‌زندگی‌تان را خواهد کرد. تغییری در زندگی شما صورت می‌گیرد، به نفع شما است که از این تغییر استقبال کنید و مطمئن باشید که از این تغییر سودی به شما می‌رسد. نگرانی‌ها را با انجام کارهای مذهبی و خیرخواهانه کنار بگذارید. اجازه ندهید اطرافیان در زندگی شخصی شما دخالت کنند.

فال روزانه ۰۱/ ۱۰/ ۱۳۹۹

از ورزش و تحرک غافل نشوید و مواظب سلامتی‌تان باشید. امروز از جانب فامیل همسر یا عشق‌زندگی‌تان فرصتی برای افزایش درآمد برای شما فراهم می‌شود. یادی از خاطره‌های خوش گذشته خواهید کرد. همکاران در محل‌کار یا اعضای منزل امروز برای انجام کارها به کمک‌تان می‌آیند. در برابر مشکلات کمر خم نکنید و اجازه ندهید چیزی سد راه شما شود. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز ناخوش‌احوال است و نیاز به کمک شما دارد.

فال روزانه ۰۱/ ۱۰/ ۱۳۹۹

جایی برای عشق و محبت در دل شما وجود ندارد و قلب‌تان سرشار از کینه و نفرت است. این روحیه نه تنها شما را به فرد نامطمئنی درمیان اطرافیان تبدیل کرده، بلکه کینه و نفرت بیش‌از‌حد زمینه ناراحتی و اضطراب شما را فراهم کرده و لحظه‌‌ای از فکر به انتقام‌جویی دست بر نمی‌دارید. امروز زمان مناسبی است که این روحیه را تغییر دهید و به خاطر داشته باشید به جای اینکه کینه شتری از اطرافیان به دل بگیرید، از در بخشش و مهربانی وارد شوید و روزبه‌روز دامنه دوستان‌تان را گسترش دهید. حواس‌تان به دخل‌وخرج‌تان باشد. انسان جذابی هستید و اطرافیان را مانند آهن‌ربا به خود جذب می‌کنید، این روحیه را به فال نیک بگیرید و روزی شاد و سرشار از موفقیت‌های عالی را رقم بزنید. ایده‌های خلاقی ندارید و این وضعیت شما را به لحاظ کاری از هم‌قطاران‌تان عقب انداخته‌است. برای حل این مشکل نشست‌و‌برخواست خود را با افراد خلاق بیشتر کنید و از طرح‌های خلاقانه آنها، ایده بگیرید. فرصت فراغت امروز را در کنار اهل منزل سپری نمایید.

فال روزانه ۰۱/ ۱۰/ ۱۳۹۹

انرژی و نشاط لازم را برای حل مشکلات بدست خواهید آورد. قدر پس‌انداز و صرفه‌جویی را می‌دانید و این رویکرد باعث شده تا از ثبات مالی قابل‌اطمینانی برخوردار باشید. به این رویکرد ادامه دهید و امروز پولی را برای آینده کنار بگذارید و لحظه‌ای از پس‌انداز غافل نشوید. مراقب باشید دشمنی که در لباس دوست پنهان‌شده‌ امروز سر شما کلاه نگذارد. شرایطی مهیا می‌شود تا دانش و مهارت خود را افزایش دهید و یک‌سروگردن بالاتر از رقبا قرار بگیرید. فرصتی پیدا می‌کنید تا دمی در کنار همسر یا عشق‌زندگی‌تان بنشینید و از عشق و محبت سخن بگویید.

فال روزانه ۰۱/ ۱۰/ ۱۳۹۹

فرصتی از روز را به خودتان اختصاص دهید و حسابی استراحت کنید. اندوخته خود را در بازار املاک و مستغلات سرمایه‌گذاری کرده‌اید و امروز خبر خوشی از این سرمایه‌گذاری به دست‌تان می‌رسد. همسر یا عشق‌زندگی‌‌تان بیمار است و به پرستاری شما نیاز دارد. کارهای عقب‌افتاده را انجام دهید و کاری را به فردا موکول نکنید.

فال روزانه ۰۱/ ۱۰/ ۱۳۹۹

با انرژی و اعتمادبه‌نفس از خواب بلند شده‌اید، به لطف این روحیه مشکلات را از سر راه بردارید. قدر پول و سرمایه‌ خود را بدانید و ولخرجی نکنید. سری به بزرگان فامیل بزنید و از آنها دلجویی کنید. قصد انجام معامله یا آغاز مشارکتی را دارید، اما روز خوبی را برای تجارت و گسترش کار انتخاب نکرده‌اید و بهتر است روز دیگری را برای تجارت و مشارکت انتخاب نمایید. دوست‌های ناباب زیادی دارید و بیشتر وقت خود را به رفیق‌بازی تلف می کنید، قبل از اینکه دوستی با افراد ناباب، آبروی شما را لکه‌دار کند، این وضعیت را خاتمه دهید و دور دوستان ناباب را خط بکشید. در مرحله حساسی از زندگی به سر می‌برید و اگر دست از کار و تلاش بکشید و ناامید شوید، زحمت‌های شما به باد خواهد رفت. در نتیجه در مقابل سختی‌ها کمر خم نکنید و با جدیت بیشتری به کار و تلاش ادامه دهید و مطمئن باشید که فاصله چندانی با موفقیت و پیشرفت ندارید. دخالت‌های بی‌جای اعضای خانواده همسر یا عشق‌زندگی‌تان را بی‌پاسخ نگذارید.

فال روزانه ۰۱/ ۱۰/ ۱۳۹۹

به لحاظ سلامتی روز خوبی را درپیش دارید. یکی از اطرافیان امروز از شما درخواست کمک مالی خواهد داشت. قصد انجام کار مهمی را دارید اما از اعتماد‌به‌نفس لازم برای اجرای این کار برخوردار نیستید و از انجام این کار مهم هراس دارید. امروز برنامه‌های خود را از این کار مهم با بزرگان فامیل درمیان بگذارید و مطمئن باشید که اعضای خانواده شما را در رسیدن به اهداف‌تان تنها نمی‌گذارند. فرصتی پیدا می‌کنید تا به همراه اعضای خانواده برای خرید بیرون بروید و لحظه‌های شادی را در کنار هم سپری نمایید. حواس‌تان را حسابی جمع کنید چرا که احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان وجود دارد.

فال روزانه ۰۱/ ۱۰/ ۱۳۹۹

روز خلوتی را آغاز کرده‌اید و کار زیادی برای انجام دادن ندارید، اجازه ندهید امروز به بطالت به پایان برسد و فرصتی را برای بودن در کنار دوستان و اعضای منزل اختصاص دهید و تا می‌توانید خوش بگذارنید. اگر امروز شش‌دانگ حواس‌تان را جمع نکنید، حتما ضرر خواهید کرد. رازی در دل دارید و می‌خواهید این راز را با همسر یا عشق‌زندگی‌تان درمیان بگذارید، اما روز خوبی را برای برملاکردن این راز انتخاب نکرده‌اید. انسان هنرمندی هستید و امروز فرصت‌های مناسبی برای هنرنمایی پیدا می‌کنید.

فال روزانه ۰۱/ ۱۰/ ۱۳۹۹

بخت با شما یار است و شرایطی پیدا می‌شود تا به یکی از آرزوهای‌تان برسید. احساسات خود را کنترل کنید و هیجان‌زده نشوید. قصد عقد قرارداد مالی جدیدی دارید، اما آن‌گونه که انتظار دارید از این قرارداد سود نخواهید کرد. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز شما را غرق در محبت و مهربانی می‌کند. از شرایط کاری که به آن مشغول هستید، رضایت ندارید و به دنبال کار جدیدی می‌گردید، امروز بهترین فرصت است تا سراغ کار جدیدی را بگیرید و مطمئن باشید فرصت‌‌ مناسبی برای شغل و حرفه‌ای تازه و جدید پیدا خواهید کرد. بیشتر از همیشه مواظب مال و اموال خود باشید چرا که احتمال سرقت کالاهای شما بسیار است.

فال روزانه ۰۱/ ۱۰/ ۱۳۹۹

امروز علائم بهبودی بیماری مزمنی که به آن گرفتار هستید را مشاهده خواهید کرد. مدتی است که به فکر پس‌انداز و صرفه‌جویی هستید، اما خرج‌های زندگی امان شما را بریده و فرصتی برای پس‌انداز پیدا نکرده‌اید، امروز بخت با شما یار است چرا که پولی به دست‌تان می‌رسد و می‌توانید قسمتی از این پول را برای آینده پس‌انداز نمایید. در محبت همسر یا عشق‌زندگی‌‌‌تان شک و تردیدی ندارید، امروز زمان مناسبی است که محبت عشق‌زندگی‌تان را پاسخ دهید. به دنبال شغل جدیدی می‌گردید و از هر فرصتی برای پیدا کردن کار مناسب بهره می‌گیرید، این وضعیت را ادامه دهید و مطمئن باشید کار آینده‌داری به شما پیشنهاد خواهد شد. به خودتان وعده داده‌اید که فرصتی از امروز را به خودتان اختصاص دهید و استراحت کنید، اما سرتان شلوغ می‌شود و شرایطی برای استراحت پیدا نمی‌کنید.

فال روزانه ۰۱/ ۱۰/ ۱۳۹۹

انسان مشکوکی هستید و به زمین و زمان شک دارید، این روحیه امروز شما را به دردسر بزرگی خواهد انداخت. روزی سرشار از لحظه‌های خوش را آغاز کرده‌اید و معامله‌های پرسودی را در پیش دارید. وقت زیادی را به کار اختصاص ندهید و میان کار و زندگی تعادل برقرار نمایید. تاکنون از صمیم‌قلب به کسی دل نباخته‌اید و طعم عشقی سوزان را نچشیده‌اید، اما امروز روز عاشقی شما است و به محبوبی دل خواهید باخت و عشقی آتشین را تجربه خواهید کرد. زحمت‌هایی که در گذشته کشیده‌اید امروز به بار می‌نشیند. کارهای امروز را زودتر از همیشه انجام دهید و فرصتی را برای بودن در کنار اعضای خانواده کنار بگذارید و از هم‌صحبتی با اهل منزل لذت ببرید.

فال روزانه ۰۱/ ۱۰/ ۱۳۹۹

همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز حسابی عاشق شده و شما را در این احساس شریک خواهد کرد. بیشتر از همیشه مواظب دارایی‌های‌تان باشید. اعضای خانواده و فامیل خبری از شما ندارند و حسابی دلتنگ‌تان شده‌اند، امروز فرصتی دست می‌دهد تا سری به آنها بزنید و با حضور در کنار اعضای فامیل لحظه‌های خوشی را تجربه کنید. قصد انجام کار بسیار مهمی را دارید، اما از آنجایی که حرف در دهان شما بند نمی‌شود و انسان راز‌نگه‌داری نیستید، احتمال زیادی وجود دارد که راز این کار مهم را با رقبا درمیان بگذارید، در نتیجه برای اینکه از رقبا یک سروگردن جلوتر باشید، راز کار خود را به کسی نگویید و اجازه ندهید کسی از اسرار کاری شما سر در بیاورد. مهمانی از راه دور به دیدار شما می‌آید و مجبور می‌شوید فرصت زیادی را به پذیرایی به این مهمان اختصاص دهید.

فال روزانه ۰۱/ ۱۰/ ۱۳۹۹

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حسینی

      عاااالی بود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج