۱۰۷۱۸۷۲
۱۱ نظر
۵۰۰۵
۱۱ نظر
۵۰۰۵
پ

قلیچ: مدیران پرسپولیس در قطر خوردند و خوابیدند

دروازه بان اسبق پرسپولیس گفت: اگر این تیم بازی هایش را مقابل نساجی و ذوب آهن انجام می‌داد خیلی از اشتباهاتی که مقابل اولسان مرتکب شد، انجام نمی‌داد.

خبرگزاری فارس: دروازه بان اسبق پرسپولیس گفت: اگر این تیم بازی هایش را مقابل نساجی و ذوب آهن انجام می داد خیلی از اشتباهاتی که مقابل اولسان مرتکب شد، انجام نمی داد.
قلیچ: ۳۰ نفر مدیر و‌ عوامل پرسپولیس در دوحه خوردند و خوابیدند/ مقابل نساجی و ذوب‌آهن بازی می‌کردیم اشتباهات فینال تکرار نمی‌شد

وحید قلیچ درباره دلیل شکست دو بر یک تیم فوتبال پرسپولیس ایران مقابل اولسان کره جنوبی اظهار داشت: دلایل این باخت مشخص است و اصلی ترین عامل آن هم همان دو ضربه پنالتی بود. اگر مهدی شیری مقداری هوشیار بود هیچ وقت چنین اتفاقی نمی افتاد اما حساسیت بازی برخی مواقع سبب می شود بازیکنان اشتباهات مرگباری انجام بدهند. پرسپولیس یک بر صفر از حریف جلو افتاد اما همین مسائل سبب شد مفت جام قهرمانی را از دست بدهد.

وی درباره دلیل تعویض های دیگر هنگام یحیی گل محمدی توضیح داد: وی مربی بسیار خوبی است و نمی توان از گل محمدی ایراد گرفت اما دستیارانش در حد پرسپولیس نیستند. آنها در لحظات حساس هیچ کمکی به یحیی نکردند و فشار را از روی دوشش برنداشتند. البته این باخت دلیلی نمی شود کسی ادعای جانشینی یحیی را داشته باشد. نایب قهرمانی آسیا افتخار کمی نیست.

دروازه بان اسبق پرسپولیس ادامه داد: هر مربی یک ایده دارد و استراتژی گل محمدی هم این بود که تا آخرین لحظه از نفرات مدنظرش استفاده کند. آنهایی که می گویند دلیل باخت پرسپولیس تعویض های دیگر هنگام سرمربی اش بوده دنبال جایگاه یحیی هستند. اولسان یک تیم مدعی بود و پرسپولیس هم ۴ بازیکن اصلی اش را در اختیار نداشت. باید انصاف داشته و کل تقصیر را گردن سرمربی تیم نیندازیم. مدعیان هم امتحان خودشان را پس داده و مردود شده اند.

قلیچ تصریح کرد: به زودی دست خیلی ها را رو می کنم. نباید اینگونه باشد که یک مدیر بدون انجام دادن هیچ کاری بخواهد خودش را گل سرسبد نشان بدهد. هیچ کدام از افرادی که در این مدت به باشگاه پرسپولیس آمدند به درد نخوردند و فقط دنبال منافع خودشان بودند. اگر پرسپولیس قهرمان شده بود قطعا مدیرعامل باشگاه آن را به پای خود می نوشت. روز اول هم گفتم سمیعی و شکوری باری از روی دوش تیم برنداشتند. فعلا نمی خواهم حرف بزنم اما مرد هستم و در زمان مناسب همه واقعیات را می گویم.

وی درباره دلیل حرکت عجیب مهدی شیری که منجر به پنالتی دوم اولسان شد، توضیح داد: نمی توانیم شیری را به خاطر آن اشتباه مرگبار بکشیم. اگر وی اجازه می داد توپ رد شود و مهاجم برزیلی حریف ضربه اش را استثنایی هم بزند هیچ اتفاقی رخ نمی داد زیرا هشت پای پرسپولیس(حامد لک) درون دروازه ایستاده بود و راحت آن توپ را می گرفت. دست شیری جلوی درخشش هشت پا را گرفت.

مربی دروازه بان های اسبق پرسپولیس افزود: البته خدا جای حق نشسته است. وقتی پیراهن تیم ملی را ناحق به مهدی شیری دادند و جای بازیکن دیگری را به وی داده و نفر مستحق را نابود کردند خدا خودش را نشان می دهد و چنین اتفاقی برای شیری می افتد.

قلیچ با اشاره به یکی دیگر از عوامل باخت پرسپولیس عنوان کرد: اگر این تیم بازی هایش را مقابل نساجی و ذوب آهن انجام می داد خیلی از اشتباهاتی که مقابل اولسان مرتکب شد، انجام نمی داد. مدیریت و کادرفنی پرسپولیس بی دلیل لغو دیدار با نساجی را پیگیری کردند زیرا تیمی که می خواهد فینال آسیا را برگزار کند باید قبل از آن بازی سنگین انجام بدهد. هرچه تیم آبدیده تر می شد بهتر بود.

وی تصریح کرد: بازیکنان پرسپولیس را یک هفته زودتر به قطر برده و آنها را در پر قو خواباندند. ۳۰ نفر مدیر و‌ عوامل باشگاه هم با تیم به این کشور رفته و بدون کوچک ترین کارایی خوردند و خوابیدند. اگر تیم دست کم یکی از بازی هایش را در تهران برگزار می کرد، خیلی سود می برد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • وحید . ش

      همش حرف مفت میزنی

      پاسخ ها

      • k

        شعر میگی بابا...کدوم پر قو؟میخواستی پس رو صخره بخوابوننشون!!!

      • بدون نام

        همیشه حرف حق میزنه، دمش گرم!

    • بدون نام

      خیلی حرف میزنی
      تیم خوب بود مربی خوب بود بازیکن خوب بود بازی هم خوب بود مدیران هم خوب بودند قصد مدیر عاملی داری

    • ارتش یک نفره

      قلنج تو دنبال فالووری ، بابا بچه ها برید توو پیجش فالو کنید بلکه دست برداره از سر مکتب لنگ

    • مهرداد آبادانی ۴پوکر فساد

      درود به شرفت

    • بدون نام

      برو توتوهربازی گل میخوردی

    • بدون نام

      درود برشرفت درود

    • jalil. salari

      خداییش پیراهن تیم ملی را به ناحق به شیری دادن. حق وریا بود

    • jalil. salari

      خداییش پیراهن تیم ملی را به ناحق به شیری دادن. حق وریا بود

    • jalil. salari

      خداییش پیراهن تیم ملی را به ناحق به شیری دادن. حق وریا بود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج