جاباما
۱۰۷۱۹۴۶
۴ نظر
۵۰۰۱
۴ نظر
۵۰۰۱
پ

یحیی نشان داد مربیان داخلی ظرفیت زیادی دارند

سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس تهران با تمجید از عملکرد سرخپوشان گفت: عملکرد «یحیی گل‌محمدی» در این تیم نشان داد که مربیان ایرانی ظرفیت زیادی دارند و در صورت میدان دادن به آنان می‌شود موفقیت زیادی کسب کرد.

خبرگزاری ایرنا: سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس تهران با تمجید از عملکرد سرخپوشان گفت: عملکرد «یحیی گل‌محمدی» در این تیم نشان داد که مربیان ایرانی ظرفیت زیادی دارند و در صورت میدان دادن به آنان می‌شود موفقیت زیادی کسب کرد.

«حمید درخشان» روز دوشنبه با اشاره به نایب قهرمانی تیم فوتبال پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: نایب قهرمانی نماینده ایران با وجود کاستی‌های فراوان یک افتخار بزرگ در فوتبال کشور بود. این افتخار در حالی به دست آمد که ما نسبت به حریفان خود از غرب و شرق آسیا کاستی‌های زیادی داشتیم. بازیکنان تیم اولسان بسیار با کیفیت بودند و مجموعه پرسپولیس در چند ماه گذشته چند بازیکن تاثیرگذار خود را از دست داد.

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران ادامه داد: پرسپولیس توان برنده شدن در این بازی را داشت اما ۲ خطا موجب شد تا اختیار کار از دست تیم خارج شود. البته این خطاها بخشی از بازی هستند و ممکن است برای تیم‌های بزرگ نیز رخ دهد. این نتیجه نمی‌تواند موفقیت کادر فنی و بازیکنان پرسپولیس را به چالش بکشد.

درخشان با تمجید از بازیکنان و کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس عنوان کرد: «یحیی گل‌محمدی» نشان داد که می‌شود با مربیان ایرانی نیز موفقیت کسب کرد. اگر پولی که به مربیان و بازیکنان خارجی داده می‌شود به مربیان داخلی داده شود بدون شک موفقیت‌های زیادی نصیب فوتبال ایران می‌شود.

تیم فوتبال پرسپولیس تهران با شکست ۲ بر یک برابر تیم اولسان هیوندای کره‌جنوبی به عنوان نایب قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا بسنده کرد. تک گل پرسپولیس در دقیقه ۴۳ توسط مهدی عبدی به ثمر رسید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      الان منظورش خودشه یا فکری کارگشته؟

    • بدون نام

      یحیی نشون نداد...بابا مسعود نشون داد...

    • بدون نام

      آخی طفلکی باز تو پیدا شدی حرف زدی

    • بدون نام

      بابا مسعود نتونست براتون پنالتی جور کنه قطر ایران نیست براتون پنالتی بگیره خخخخخخخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج