۱۰۷۱۹۸۰
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

ادامه نوسان در بورس تهران

بازار سرمایه امروز هم روندی پرنوسان داشت به طوری که شاخص کل این بازار در ساعات ابتدایی معاملات تا رقم یک میلیون و ۴۲۹ هزار واحد کاهش یافت، اما در ساعات میانی به رقم یک میلیون و ۴۴۴ هزار واحد رسید و در نهایت در رقم یک میلیون و ۴۳۶ هزار واحد ایستاد.

ایسنا: بازار سرمایه امروز هم روندی پرنوسان داشت به طوری که شاخص کل این بازار در ساعات ابتدایی معاملات تا رقم یک میلیون و ۴۲۹ هزار واحد کاهش یافت، اما در ساعات میانی به رقم یک میلیون و ۴۴۴ هزار واحد رسید و در نهایت در رقم یک میلیون و ۴۳۶ هزار واحد ایستاد.

شاخص کل بورس امروز با ۲۷۰۱ واحد کاهش در رقم یک میلیون و ۴۳۶ هزار واحد ایستاد. این در حالی است که شاخص کل با معیار هم وزن ۴۵۹۵ واحد افزایش یافت و رقم ۴۵۲ هزار و ۴۳۴ واحد را ثبت کرد.

معامله‌گران امروز یک میلیون معامله به ارزش ۱۰۷ هزار و ۳۲ میلیارد ریال انجام دادند.

سرمایه گذاری تامین اجتماعی، ایران خودرو، فولاد مبارکه اصفهان، پالایش نفت اصفهان و معدنی و صنعتی گلگهر نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی و در مقابل فولاد خوزستان و گروه مپنا نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی بورس گذاشتند.

همچنین سرمایه گذاری تامین اجتماعی، پالایش نفت اصفهان، ایران خودرو، باما، بانک تجارت، ملی صنایع مس ایران و سایپا نمادهای پربیننده این بازار را تشکیل دادند.

شاخص کل فرابورس هم با ۲۵۵ واحد افزایش رقم ۱۹ هزار و ۹۴۴ واحد را ثبت کرد.

در این بازار ۷۳۳ هزار معامله به ارزش ۵۵ هزار و ۱۴۲ میلیارد ریال انجام شد.

پتروشیمی مارون، بیمه پاسارگاد، هلدینگ صنایع معدنی خاورمیانه، پتروشیمی زاگرس و بیمه تجارت نو نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل پلیمر آریاساسول و بانک دی نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی فرابورس گذاشتند.

لیست نمادهای پربیننده این بازار از برق و انرژی پیوندگستر پارس، سرمایه گذاری مالی سپهر صادرات، بانک دی، کشت و صنعت دشت خرم‌دره، توسعه مسیر برق گیلان، صنایع چوب خزر کاسپین و پتروشیمی ارومیه تشکیل شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج