۱۰۷۲۲۶۴
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

«سسمی استریت» به کمک مردم روهینگیا می‌آید

به منظور کمک به کودکان آواره روهینگیا، دو شخصیت جدید به نام های نور و عزیز یاسمین به مجموعه آموزشی «سسمی استریت» اضافه شدند.

خبرگزاری صبا: به منظور کمک به کودکان آواره روهینگیا، دو شخصیت جدید به نام های نور و عزیز یاسمین به مجموعه آموزشی «سسمی استریت» اضافه شدند.
«سسمی استریت» به کمک مردم روهینگیا می‌آید
به نقل از عرب‌نیوز، مجموعه آموزشی تلویزیونی آمریکایی «سسمی استریت/Sesame Street‎» که برای کودکان ساخته می شود، از دو شخصیت عروسکی جدید خود که مسلمان روهینگیایی هستند، رونمایی کرد. این عروسک ها به منظور کمک به هزاران کودک پناهنده روهینگیایی به مجموعه اضافه شده است. این بچه ها اکنون در بزرگترین منطقه اسکان مردم روهینگیا در بنگلادش حضور دارند و دوران سخت پاندمی را نیز می گذرانند.
این دو کاراکتر اضافه شده به مجموعه، خواهر و برادر دوقلوی ۶ ساله به نام های «نور» و «عزیز» یاسمین هستند که از این پس قرار است به همراه شخصیت های مشهور این مجموعه مانند «اِلمو» و «لوییز» در ویدیوهای آموزشی «سسمی استریت» در کمپ آواره ها حضور داشته باشند. این اضافه کردن شخصیت ها توسط موسسه غیرانتفاعی «سسمی» انجام شده است.
در بیانیه رییس موسسه آموزشی غیرانتفاعی «سسمی» آمده است: نور و عزیز در مرکز تلاش های ما به منظور آوردن آموزش زودهنگام برای بچه ها قرار دارند.
«سسمی استریت» به کمک مردم روهینگیا می‌آید
در ادامه این بیانیه آمده است: برای بیشتر بچه های روهینگیایی، نور و عزیز اولین کاراکترهای رسانه ای هستند که تصویر و صدایشان شبیه آنهاست. این شخصیت ها قدرت یادگیری همراه با تفریح را به خانواده ها نشان می دهند آن هم در زمانی که بیشتر از همیشه این مساله مورد نیاز است.
بنا به اعلام سازمان ملل، از ۷۳۰ هزار روهینگیایی که سال ۲۰۱۷ از میانمار به بنگلادش آمده اند نیمی از آنها را بچه ها تشکیل می دهند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج