۱۰۷۲۲۷۱
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

فرشید اسماعیلی قانع شد هدیه‌ای نگرفته است

آیا فرشید اسماعیلی سند یا دست‌نوشته‌ای از نامداری دارد که این رقم (۲/۵) میلیاردی را به او هدیه داده یا نه، که پاسخ شنیدیم او سندی در دست داشته ولی در آن تنها آمده که این مبلغ به باشگاه پرداخت شده و هیچ اشاره‌ای به موضوع هدیه یا پاداش در آن نیست

خبرورزشی: آیا فرشید اسماعیلی سند یا دست‌نوشته‌ای از نامداری دارد که این رقم (۲/۵) میلیاردی را به او هدیه داده یا نه، که پاسخ شنیدیم او سندی در دست داشته ولی در آن تنها آمده که این مبلغ به باشگاه پرداخت شده و هیچ اشاره‌ای به موضوع هدیه یا پاداش در آن نیست.

از وقتی فرشید اسماعیلی مصدوم شد، دیگر او را در ترکیب تیم استقلال ندیدیم. البته او در این مدت یکی، دو بار به باشگاه رفت تا توضیحاتی درباره وضعیت پرونده مالی‌اش ارائه بدهد ولی هر بار موضوع پیچیده‌تر از قبل شده و در نهایت باز هم طرفین موضوع ۲/۵ میلیارد تومانی پای خود را در یک کفش کرده بودند که حرف، حرف من است!

ماجرا از وقتی شروع شد که برخی بازیکنان به میزان دستمزد خود گلایه داشتند و برای اینکه باشگاه بتواند در پرداخت پول به بازیکنان رعایت عدالت را کرده باشد، سراغ فرشید اسماعیلی رفت که بخشی از مبلغ دریافتی‌اش را پس بدهد که این بازیکن شیرازی ادعا کرده ۲/۵ میلیاردی که در حسابش ریخته است را از علی نامداری از مشاوران مالی مدیران باشگاه استقلال هدیه گرفته و ربطی به قراردادش ندارد.

در این بین فرشید اسماعیلی در مذاکراتی که در همین ارتباط با محمود فکری داشت درباره احمد مددی، مدیرعامل استقلال طوری حرف زد که سرمربی تیم تاب تحملش را نداشت و او را از همراهی تیم در تمرینات محروم کرد و مقرر شد اسماعیلی در کمیته انضباطی حضور پیدا کند. جدا از آن اسماعیلی در مکالمه‌ای که با شخص مددی داشته هم مرتکب تخلف شده است.

پس از تشکیل جلسه هیئت‌مدیره باشگاه استقلال همین بازیکن به دستور مسئولان باشگاه به ساختمان استقلال در سعادت‌آباد رفت. فرشید اسماعیلی که به اتفاق وکیلش در جلسه با اعضای هیئت‌مدیره شرکت کرده بود درباره وضعیت دریافتی و مسائل موجود بین خودش و علی نامداری حرف زد.

پیش از او نامداری با ارائه سندی بابت پول‌هایی که در این مدت به باشگاه استقلال داده، اسنادی ارائه کرد که من این پول‌ها را به باشگاه قرض داده‌ام و حالا درخواست عودت آنها هستم. در واقع مفهوم حرف نامداری در حضور اعضای هیئت‌مدیره و فرشید اسماعیلی و وکیلش این بود که او به کسی هدیه‌ای نداده است! چراکه هدیه را هرگز پس نمی‌گیرند و یا تقاضای مرجوع شدنش را نمی‌کنند.

بحث مدیران باشگاه هم بر این اصل بود که اگر این مبلغ خارج از بحث هدیه بوده، در شرایطی که تاکنون بازیکنان استقلال ۱۰درصد از قرارداد این فصل‌شان را دریافت کرده‌اند، فرشید اسماعیلی با احتساب این رقم، بیش از این مقدار را دریافت کرده است. اسماعیلی که تا پیش از دیدن اسناد نامداری و باشگاه استقلال (درباره پول‌هایی که به باشگاه قرض داده است) تصوراتی دیگر درباره پولی که از نامداری دریافت کرده، داشت، با دیدن این اسناد تاحدودی قانع شد و وکیلش هم همه چیز را تأیید کرد. با این شرایط باز هم فرشید اسماعیلی نسبت به همه هم‌تیمی‌هایش بیشتر دریافتی داشته و حالا حالاها قادر به دریافت پولی از باشگاه نیست تا سقف دریافتی‌اش با دیگر بازیکنان تیم یکی شود.

از نزدیکان به باشگاه در این باره سؤال کردیم که آیا فرشید اسماعیلی سند یا دست‌نوشته‌ای از نامداری دارد که این رقم (۲/۵) میلیاردی را به او هدیه داده یا نه، که پاسخ شنیدیم او سندی در دست داشته ولی در آن تنها آمده که این مبلغ به باشگاه پرداخت شده و هیچ اشاره‌ای به موضوع هدیه یا پاداش در آن نیست!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • واقعیت!

      آخه یارو عاشق چشم و ابروش بوده ۲ و نیم میلیارد بهش بده بازیکن خوبی هم که نبوده

    • محمدی

      سلام
      قانع نشد. قانعش کردن...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج