۱۰۷۲۴۳۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

دیدار یوونتوس- ناپولی تکرار می شود

درخواست تجدید نظر باشگاه ناپولی مورد قبول قرار گرفت بنابراین دیدار این تیم مقابل یوونتوس که پیش از این ۳-۰ اعلام شده بود، تکرار خواهد شد.

ورزش سه: چندی پیش قرار بود دیدار حساس دو تیم یوونتوس و ناپولی به میزبانی بیانکونری در تورین برگزار شود، اما تست کرونای دو بازیکن ناپولی به نام های الیف الماس و ژیلنسکی مثبت اعلام شد و به همین دلیل سازمان بهداشت شهر ناپل مجوز سفر کاروان این تیم را به تورین را صادر نکرد.

اما بازیکنان یوونتوس در زمین حاضر شدند و آندره آنیلی، رئیس این باشگاه مدعی شد حکمی برای آنها در رابطه با تعویق این مسابقه صادر نشده است؛ موضوعی که باعث شد کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایتالیا به قضیه ورود کرده و نتیجه این مسابقه را ۰-۳ به سود یوونتوس اعلام کند. همچنین از ناپولی به علت عدم حضور در میدان یک امتیاز نیز کسر شد.

بعد از اعلام این حکم باشگاه ناپولی نسبت به آن معترض شد اما درخواست تجدید نظر آنها دو مرتبه مورد قبول قرار نگرفت تا امیدهای تیم جنارو گتوزو برای تغییر این جریمه به کمترین حد خود برسد. با این حال باشگاه ناپولی ناامید نشد و اعتراض جدید خود را به کمیته المپیک ایتالیا ارائه داد و حالا دقایقی پیش مشخص شد درخواست تجدید نظر باشگاه ناپولی مورد قبول قرار گرفته بنابراین دیدار این تیم مقابل یوونتوس که پیش از این ۳-۰ اعلام شده بود، تکرار خواهد شد. همچنین یک امتیاز کسر شده از ناپولی به جمع امتیازات این تیم برگردانده می شود

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج