۱۰۷۲۴۴۷
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

زیدان: از حرف‌های کومان ناراحتم

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید به اظهارات همتای هلندی‌اش در تیم فوتبال بارسلونا درباره اتفاق جنجالی بازی اخیر کهکشانی‌ها در لالیگا واکنش نشان داد.

خبرگزاری تسنیم: به نقل از نشریه مارکا، زین‌الدین زیدان در نشست خبری پیش از باز فردا شب (چهارشنبه) شاگردانش مقابل گرانادا در هفته پانزدهم لالیگا، به اظهارات اخیر رونالد کومان سرمربی تیم فوتبال بارسلونا پاسخ داد.

کومان روز گذشته در نشست خبری‌ قبل از بازی بارسلونا و وایادولید گفته بود که برخورد توپ با دست سرخیو راموس در بازی قبلی رئال مادرید مقابل ایبار یک پنالتی محرز بوده و اینکه نمی‌داند چرا نه داور و نه VAR آن را پنالتی تشخیص ندادند.

زیدان درباره اظهارات کومان گفت: من از این موضوع ناراحتم چون خودم هرگز در کار داوران دخالت نمی‌کنم. داوران هم بخشی از بازی هستند. آنها هم ممکن است اشتباه کنند درست مانند بازیکنان و مانند هر انسان دیگری که در زندگی‌اش دچار اشتباه می شود. در مورد حرف‌های کومان هم باید بگویم که هیچ چیزی ندارم که درباره آن صحبت کنم چون تمام تمرکزم تنها روی بازی فردا است.

از زمانی که بارسلونا شروع به شکایت درباره قضاوت داوران در بازی‌های رئال مادرید کرده، پنج پنالتی به ضرر این تیم گرفته شده است. زیدان در پاسخ به این سؤال که فکر نمی‌کند هیچ ارتباطی میان این دو اتفاق وجود داشته باشد، اظهار داشت: اینکه وقتی اتفاق به خصوصی درباره رئال مادرید و داوران رخ می‌دهد حرف و سخن‌ها زیاد می‌شود درست است و رئال هم چاره‌ای ندارد جز اینکه با آن کنار بیاید. حرف زدن درباره این موضوع ناراحت کننده است اما ما علاقه‌ای به این کار نداریم و ترجیح می‌دهیم درباره بازی فردا تمرکز کنیم.

زیدان درباره بازی فردا شب تیمش هم گفت: لوکا مودریچ به این بازی نمی‌رسد چون کمی ناراحتی و کسالت دارد و من امیدوارم که خیلی جدی نباشد. مثل همیشه ما بازیکنان‌مان را به خطر نمی‌اندازیم و باید دید که او چه زمانی آماده بازگشت می‌شود. ادن ازار هم شاید تا الان از نظر احساسی وضعیت خوبی نداشته باشد اما الان حالش خوب است. باید صبر داشت و کارها را آهسته آهسته پیش برد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج