۱۰۷۲۵۴۰
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

برانکو: همه بازیکنان پرسپولیس را دوست دارم

برانکو ایوانکوویچ سرمربی سابق پرسپولیس هم مثل طرفداران این تیم از فینال آسیا دل خوشی ندارد. او تصور می‌کرد پرسپولیس بتواند جام را سرانجام به دست بیاورد. حالا یحیی هم مثل برانکو در رسیدن به مهمترین جام باشگاهی فوتبال قاره ناکام مانده است. برانکو معتقد است پرسپولیس استحقاق قهرمانی در آسیا را داشت.

روزنامه جام‌جم: برانکو ایوانکوویچ سرمربی سابق پرسپولیس هم مثل طرفداران این تیم از فینال آسیا دل خوشی ندارد. او تصور می‌کرد پرسپولیس بتواند جام را سرانجام به دست بیاورد. حالا یحیی هم مثل برانکو در رسیدن به مهمترین جام باشگاهی فوتبال قاره ناکام مانده است. برانکو معتقد است پرسپولیس استحقاق قهرمانی در آسیا را داشت.

وقتی رسیدم...

من متاسفانه بازی فینال را به صورت زنده ندیدم. دقیقا روزی که بازی برگزار شد، به سمت کرواسی پرواز داشتم. بلیت من از قبل رزرو شده بود و برای تعطیلات به کشورم بازگشتم. بعد از رسیدن به مقصد اولین چیزی که دوست داشتم از آن مطلع شوم، نتیجه بازی بود. خدا خدا می‌کردم پرسپولیس برنده شده باشد و به خاطر همین وقتی نتیجه مسابقه را دیدم واقعا ناراحت شدم.

فراموشی شکست

فوتبال برد و باخت دارد و نباید همه چیز را فدای یک شکست کرد. پرسپولیس واقعا مستحق قهرمانی در آسیا بود. من خلاصه بازی را تماشا کردم و به نظرم اگر خوش شانس بود می‌توانست برنده مسابقه باشد. پرسپولیسی‌ها فراموش نکنند همیشه اهداف مهمی برایشان وجود دارد. قطعا چهارمین قهرمانی متوالی و پنجمین قهرمانی در لیگ‌برتر بسیار برای هواداران مهم است. این قهرمانی می‌تواند به خوبی خاطره شکست در فینال آسیا را فراموش کند. البته آنها خود نسبت به این مساله واقف هستند و من شک ندارم پرسپولیس با قدرت بیشتری به رقابت‌های لیگ‌برتر برمی‌گردد.

از ذهنم پاک نمی‌شود

متاسفانه من با هیچکدام از بازیکنان پرسپولیس ارتباط ندارم. بعد از این‌که کار ما به پایان همکاری و جدایی رسید، این ارتباط بین ما قطع شد ولی همه آنها را دوست دارم. آرزو داشتم آنها قهرمان آسیا شوند، مخصوصا سیدجلال حسینی که می‌دانم این جام چقدر برای زندگی‌ فوتبالی‌اش مهم بود. یکی از افتخاراتی که همیشه به آن اشاره می‌کنم کار با این بازیکنان و همینطور حضور کنار هواداران پرسپولیس بود. هیچوقت از ذهنم پاک نمی‌‎شود.

بازگشت به ایران غیر‌ممکن نیست

من با تیم‌ملی عمان قرارداد دارم و نسبت به آن پایبند خواهم بود. در این مدت پیشنهادهایی بود ولی دوست دارم به کارم در این کشور ادامه دهم. فعلا در تعطیلات سال نو میلادی هستیم و بعد از آن دوباره کار خود را آغاز می‌کنیم. درباره بازگشت به ایران هم همیشه یک حرف دارم؛ چیزی در فوتبال غیرممکن نیست. همیشه از کار در ایران لذت برده‌ام. نمی‌توانم از الان بگویم در آینده چه اتفاقی رخ می‌دهد ولی همانطور که سال‌ها بعد از جام‌جهانی ۲۰۰۶ به ایران برگشتم، دوست دارم در آینده دوباره درآنجا کار کنم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج