جاباما
۱۰۷۲۶۰۱
۵۰۱۷
۵۰۱۷
پ

مثلث بازیگران اسکاری در «چیز‌های کوچک»

تصاویری از فیلم سینمایی «چیز‌های کوچک» منتشر شده که نشان می‌دهد، دنزل واشینگتن به همراه رامی مالک و جرد لتو در آن بازی می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان: تصاویری از فیلم سینمایی «چیز‌های کوچک» منتشر شده که نشان می‌دهد، دنزل واشینگتن به همراه رامی مالک و جرد لتو در آن بازی می‌کنند.
مثلث بازیگران اسکاری در «چیز‌های کوچک»
به نقل از ورایتی، دنزل واشینگتن و راملی مالک در فیلم «چیز‌های کوچک» بازی خطرناکی را با جرد لتو آغاز می‌کنند. این سه برنده اسکار در این فیلم مهیج و روانشناختی به کارگردانی و نویسندگی جان لی هنکاک در مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند.
رامی مالک برای فیلم سینمایی «حماسه کولی» جایزه بهترین بازیگر مرد و جرد لتو برای «باشگاه خریداران دالاس» جایزه اسکار بهترین نقش مکمل مرد را دریافت کرده‌اند. دنزل واشینگتن نیز با فیلم «روز تمرین» و «افتخار» به ترتیب جایزه بهترین بازیگر نقش اصلی و نقش مکمل مرد را دریافت کرده است.
مثلث بازیگران اسکاری در «چیز‌های کوچک»
در این فیلم دنزل واشینگتن نقش جانشین کلانتر یک منطقه را بازی می‌کند و درگیر ماجرای دنبال کردن و تحقیق درباره یک قاتل سریالی می‌شود که در لس آنجلس رعب و وحشت ایجاد کرده است. شخصیت جیم باکستر با بازی رامی مالک در رأس این تحقیقات قرار دارد. صوفیا واسلیوا، تری کینی، مایکل هیات، جیسون جیمز ریشتر و کریس بائر از دیگر بازیگران این فیلم هستند.
مثلث بازیگران اسکاری در «چیز‌های کوچک»
«چیز‌های کوچک» قرار است ۲۹ ژانویه ۲۰۲۱ اکران شود و از آنجا که کمپانی برادران وارنر توزیع‌کننده آن است، همزمان با اکران سینمایی در سرویس نمایش آنلاین HBO Max نیز در دسترس قرار خواهد گرفت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج