۱۰۷۲۶۷۳
۳ نظر
۵۰۰۴
۳ نظر
۵۰۰۴
پ

دزدی پیج داور فینال آسیا جعلی بود!

بررسی فالوور‌های علیرضا فغانی نشان می‌دهد که صفحه عبدالرحمن جاسم سالم است و شایعه هک او تنها برای جذب مخاطب از سوی یک گروه سایبری مطرح شده بود.

ورزش سه: بررسی فالوورهای علیرضا فغانی نشان می‌دهد که صفحه عبدالرحمن جاسم سالم است و شایعه هک او تنها برای جذب مخاطب از سوی یک گروه سایبری مطرح شده بود.

داور معروف قطری که به عنوان بهترین داور این کشور، قضاوت بازی تیم های پرسپولیس و اولسان را برعهده گرفت، حالا با اتفاقات عجیب و اعتراضات دامنه داری از سوی هواداران پرسپولیس مواجه شده است. اگرچه توده پرسپولیسی ها او را مقصر شکست این تیم نمی‌دانند اما نسبت به عملکردش انتقاد جدی دارند.

بنابراین، جاسم قطری نیز از گزند حملات اینستاگرامی مصون نمانده و با تگ شدن در پیج های هواداری، احتمالا از جو میان قرمزها آگاه شده است. با این حال امروز شایعه جالبی اتفاق افتاد و آن ها که در اینستاگرام دستی بر آتش دارند، با ساخت یک صفحه جعلی برای عبدالرحمن، اعلام کردند که صفحه وی هک شده است.

امروز طرفداران فوتبال، صبح خود را با دو استوری منتسب عبدالرحمن جاسم درباره احترام به ایرانیان و همچنین لوگوی پرسپولیس آغاز کردند و یکی از این استوری ها، مشخص شد که اختیار این صفحه در دست هواداران پرسپولیس است.

دزدی پیج داور فینال آسیا جعلی بود!

نکته جالب این که از زمان هک شدن پیج فالوورهای این پیج جعلی لحظه به لحظه در حال افزایش است و حالا به ۱۰.۳ هزار نفر رسیده است. این در حالی است که بررسی دنبال کنندگان علیرضا فغانی، نشان می‌دهد که صفحه اینستاگرام عبدالرحمن جاسم، صفحه دیگری است که 5 هزار فالوور دارد و به دست پرسپولیسی ها نیز نیفتاده و این شایعه، یک حقه از سوی گروهی سایبری برای جذب مخاطب بوده است.

اعتراض اصلی پرسپولیسی ها درباره عدم علاقه او به بازبینی صحنه های مشکوک در محوطه جریمه اولسان هیوندای است که می‌توانست دو پنالتی برای پرسپولیس در پی داشته باشد و آن ها این اعتراض را به شکلی خلاقانه و البته نه چندان دموکراتیک به گوش این داور رسانده اند.

دزدی پیج داور فینال آسیا جعلی بود!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • اولسان

      خواب دیدن

    • اولسان

      ههه

    • بینام

      من اهل فوتبال نیستم ولی به خاطر داور بازی دیدم هر دوتا تیم بازیکنانش به انگشت کوچیکه داور هم نمی شدند کلا سر بود وجذاب

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج