جاباما
۱۰۷۲۷۷۱
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

دیدار خاتمی و احمدی ‌نژاد تکذیب شد

دیدار خاتمی و احمدی ‌نژاد تکذیب شدمن نشنیده‌ام که سید حسن خمینی بخواهد نامزد شود. بحث‌هایی در رسانه‌ها شده است اما گمان می‌کنم حتی با خود نیز بحث نامزدی در انتخابات مطرح نشده است اما در عین حال او را یک چهره بزرگ اصلاح‌طلبی می‌دانم.

مدارا: محمدعلی ابطحی، فعال سیاسی اصلاح‌طلب و از افراد نزدیک به سید محمد خاتمی با سایت فردا گفتگو کرده است. وی مدعی شده است: «ده‌ها نفر از اصلاح‌طلبان از جمله خود آقای خاتمی به عملکرد دولت انتقاد کرده‌اند و واقعا آن روحانی که ما از او حمایت کردیم این نبود. ما برای تحقق شعارهای او پیش حمایت کردیم»! بهتر است آقای ابطحی به جای آسمان ریسمان بافی با مردم و خصوصا حامیان باقیمانده جریان اصلاحات صادق باشد و ضمن عذرخواهی از پیشنهادی که دادند صریحا بگویند مشکل ناکارآمدی دولت روحانی است. دولتی که مملو از نیروهای برجسته جریان اصلاحات است.

بخش های مهم این گفتگو را در ادامه خواهید خواند:

*ما در سال۹۲ مجبور بودیم که از بین گزینه‌های موجود از یک نفر حمایت کنیم اما می‌دانستیم که هیچ وقت آقای روحانی تابلوی اصلاح‌طلبی نداشته و حتی مدعی اصلاح‌طلب بودن نبوده است.

*من پیش‌بینی نمی‌کنم ظریف نامزد شود زیرا همیشه گفته است که می‌خواهد در تخصص خودش که دیپلماسی و سیاست خارجی است کار کند. آقای ظریف ظرفیت خوبی در جامعه دارد اما نامزد نمی‌شود.

دیدار خاتمی و احمدی ‌نژاد تکذیب شد

*تصورم این است که اصلاح‌طلبان از آقای لاریجانی حمایت نمی‌کنند و بحثی هم در محافل اصلاح‌طلبی بر آقای لاریجانی مطرح نیست. وقتی می‌گوییم صرفا باید از یک نامزد اصلاح‌طلب حمایت کرد یعنی حتما آقای لاریجانی در این بین قرار نمی‌گیرد زیرا او با هر شاخصه‌ای یک نامزد ائتلافی و نه اصلاح‌طلب محسوب می‌شود.

*شایعه دیدار خاتمی و احمدی‌نژاد را تکذیب می‌کنم. من شب گذشته با آقای خاتمی صحبت کردم و اطمینان می‌دهم چنین دیداری وجود نداشته است.

*ما دولت اصلاحات را به عنوان یک الگو مطرح می‌کنیم که در آینده هم می‌شود طبق آن الگو به حرکت کرد. در دولت آقای خاتمی بحران اقتصادی وجود نداشت، جامعه مدنی فعال بود، جوانان امید داشتند، امید در جامعه موج می‌زد و همه زیر خیمه انقلاب قرار داشتند و علی‌رغم پایین بودن قیمت نفت که بشکه‌ای حدود ۱۰دلار بود اما همه‌چیر مدیریت می‌شد. ایران هم سعی می‌کرد با کشورهای دیگر تنش‌زدایی کند. ما باور داریم نباید در برابر دنیا تسلیم شد اما می‌شود تنش‌زدایی کرد؛ ا چنین اوصافی در انتخابات به دنبال کسی هستیم که به این الگو نزدیک باشد.

*خیلی از دوستان از احزاب مختلف از آقای خاتمی درخواست کرده‌اند که نامزد شود اما آقای خاتمی حتی نمی‌خواهند چنین درخواستی را بشنود و اساسا نمی‌خواهند چنین موضوعی مطرح شود.

*من نشنیده‌ام که سید حسن خمینی بخواهد نامزد شود. بحث‌هایی در رسانه‌ها شده است اما گمان می‌کنم حتی با خود نیز بحث نامزدی در انتخابات مطرح نشده است اما در عین حال او را یک چهره بزرگ اصلاح‌طلبی می‌دانم.

*ده‌ها نفر از اصلاح‌طلبان از جمله خود آقای خاتمی به عملکرد دولت انتقاد کرده‌اند و واقعا آن روحانی که ما از او حمایت کردیم این نبود. ما برای تحقق شعارهای او پیش حمایت کردیم.

*این موضوع که آقای خاتمی تحت تأثیر حزب اتحاد ملت را رد می‌کنم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج