۱۰۷۲۸۱۴
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

شروع فصل جدید رقابت‌های NBA

لس‌آنجلس لیکرز جایزه فصل گذشته خود یا همان رینگ قهرمانی را دریافت کرد و در اولین بازی خود شکست خورد.

خبرورزشی: با شروع فصل جدید رقابت‌های لیگ حرفه‌ای بسکتبال آمریکا (NBA) تیم لس‌آنجلس لیکرز هم جایزه فصل گذشته خود یا همان رینگ قهرمانی را دریافت کرد و هم در اولین بازی خود شکست خورد تا تجربه‌ای تلخ و شیرین را در روز اول فصل جدید این مسابقات داشته باشد.اینکه بازیکنان لس‌آنجلس لیکرز در حال دریافت رینگ یا انگشتر قهرمانی باشند اتفاق و تصویر جدیدی نیست چرا که این اتفاق قبلاً ۱۶ بار دیگر هم رخ داده است اما داستان این بار کمی متفاوت با قبل بود.

تیم لس‌آنجلس خودش خواسته بود که این مراسم دریافت انگشترها به شروع فصل جدید بیفتد تا شاید بتوانند با حضور هواداران خود این اتفاق را جشن بگیرند. مراسمی که همیشه با سر و صدا و هیاهوی زیادی همراه است این بار به دلیل غیبت تماشاگران خیلی آرام برگزار شد. جینی باس، رئیس باشگاه لیکرز خطاب به هواداران باشگاه گفت که با تمام وجود جای خالی آنها در مسابقات و ورزشگاه‌ها حس می‌شود: «دلمان برای شما تنگ شده است اما یک روز به زودی دوباره دور هم جمع خواهیم شد.»با وجود اینکه ورزشگاه استیپلز خالی از تماشاگر بود، بازیکنان تصاویر اعضای خانواده خود را به صورت ویدئویی روی اسکرین‌های بزرگ حاضر در ورزشگاه می‌دیدند. لبرون جیمز فوق ستاره بسکتبال آمریکا و تیم لس‌آنجلس لیکرز، علاوه بر اعضای خانواده‌اش، کودکانی که تحت حمایت کمپین تحصیلی او هستند را نیز دید که به او تبریک می‌گفتند. بسیاری از هواداران حالا خواستار قهرمانی هجدهم این تیم هستند و به ویژه از لبرون جیمز می‌خواستند که قول این قهرمانی را از همین حالا بدهد.

شروع فصل جدید رقابت‌های NBA

سال گذشته تحت تأثیر شیوع ویروس کرونا و البته مرگ دلخراش کوبی برایانت ستاره سابق لیکرز و دخترش قرار گرفت و به همین دلیل روی انگشترهای اهدا شده به بازیکنان، یادبودی از کوبی برایانت نیز همراه با شماره بازیکنان نقش بسته بود. همچنین شماره‌های ۸ و ۲۴ که متعلق به برایانت بودند و برای همیشه بایگانی شده‌اند نیز روی رینگ‌ها نقش بسته بود.

شروع فصل جدید رقابت‌های NBA

با این وجود بعد از همه این جشن‌ها و مراسم پراحساس، آنها به مصاف تیم کلیپرز رفتند اما در نهایت چیزی جز شکست ۱۱۶-۱۰۹ در یک دیدار بسیار فشرده و باکیفیت نصیبشان نشد. این اولین بازی از ماراتنی است که ۷۲ مسابقه را در خود جای داده اما لیکرز در همین گام اول با جیمز و آنتونی دیویس نتوانست مقابل حریف خود مقاومت کند. در این مسابقه پل جورج ستاره میدان بود و ۳۳ امتیاز به تنهایی کسب کرد. لبرون جیمز هم عملکرد خوبی داشت و با کسب ۲۲ امتیاز بهترین بازیکن تیم لیکرز از این نظر بود تا نشان دهد که در ۳۵ سالگی نیز همچنان در اوج آمادگی است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج