۱۰۷۲۸۴۶
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

وزیر صمت: مشکلی برای تامین پوشک نداریم

وزیر صنعت، معدن و تجارت در دیدار با اعضای انجمن تولیدکنندگان تیشو (محصولات سلولزی و بهداشتی) با بیان اینکه در تامین پوشک بچه مشکلی نداریم گفت: تشکیل کمیته‌ای برای پیگیری مسائل مرتبط با محصولات بهداشتی ضروری است.

ایرنا: علیرضا رزم‌ حسینی با بیان این مطلب، افزود: در این کمیته از نظر نخبگان، تشکل‌ها و بخش خصوصی برای ارائه راه حل های تخصصی در خصوص مسائل و مشکلات حوزه محصولات سلولزی و بهداشتی و تیشو استفاده شود.

وی همچنین با تاکید بر اینکه تصمیمات گرفته شده در وزارت صمت همواره با نظر بخش خصوصی و تشکل‌ها بوده است، بیان کرد: تصمیمات اخیر در خصوص سیاست‌های جدید صادراتی که سبب گشایش های خوبی در حوزه تامین اقلام مورد نیاز مردم و مواد اولیه کارخانجات شده است، نیز بر همین منوال با نظر موافق بخش خصوصی بوده است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص تأمین مواد اولیه کارخانجات تیشو(محصولات سلولزی و بهداشتی)، بیان کرد: تولید کنندگان تیشو، محصولات سلولزی و بهداشتی می توانند تامین مواد اولیه خود را با استفاده از ابلاغیه‌های جدید صادراتی اعم از طریق ارز اشخاص یا واردات در مقابل صادرات انجام دهند و در کنار این‌ها از خطوط اعتباری با شرکت‌های تامین کننده خارجی نیز می‌توانید برای تامین مواد اولیه خود استفاده کنند.

در تأمین و عرضه پوشک بچه مشکلی نداریم

رزم حسینی در ادامه با اعلام اینکه در زمینه تولید و عرضه پوشک بچه مشکلی در کشور نداریم، گفت: بنابر آمار اعضای انجمن؛ تولید و عرضه پوشک بچه به خوبی در حال انجام می باشد و مردم نباید در این زمینه نگرانی داشته باشند.

وی همچنین با تأکید بر مصلحت تأمین و فراوانی کالا بر رونق تولید، اضافه کرد: تصمیمات در حوزه رونق تولید برای بهره مندی عموم مردم باید شجاعانه گرفته شود و خوشبختانه با اتخاذ این رویه کمبود کالا در کشور نداریم، اگر چه ممکن است به خاطر تغییر برخی متغیرهای اقتصادی گرانی‌های وجود داشته باشد.

وی تولید ثروت و کارآفرینی را مقدس و مورد تکریم دانست و بیان کرد: مسئولان نظام همواره بر این موضوع تاکید داشتند و مقام معظم رهبری، تولیدکنندگان و کارآفرینان را «عابدین» نامیدند که بر همین اساس وزارت صمت حمایت از تولید را وظیفه جدی و محوری خود می داند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بهار

      ولی مابرای خریدش مشکل داریم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج