جاباما
۱۰۷۳۰۸۰
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

صیادمنش: مشکل خط حمله استقلال چاره دارد

لژیونر ایرانی تیم زوریا لوهانسک گفت: استقلال نسبت به فصول اخیر بهتر نتیجه گرفته و حتم دارم در ادامه وضعیت روز به روز بهتر هم می‌شود.

خبرورزشی: لژیونر ایرانی تیم زوریا لوهانسک گفت: استقلال نسبت به فصول اخیر بهتر نتیجه گرفته و حتم دارم در ادامه وضعیت روز به روز بهتر هم می‌شود.

اللهیار صیادمنش مهاجم باشگاه فوتبال زوریا لوهانسک از سوی هواداران این باشگاه به عنوان بهترین بازیکن ماه انتخاب شد. در صحبتی که با این مهاجم ۱۹ ساله مازندرانی داشتیم درباره استقلال و علت گل نزدن مهاجمانش هم صحبت‌هایی مطرح شد. او هم از نتایج و بازی استقلال رضایت نداشت ولی معتقد بود با وجود شرایط فعلی این تیم بد کار نکرده است.

چه شد که به عنوان بازیکن ماه تیمت انتخاب شدی؟

این انتخاب توسط هواداران تیم انجام شد. آنها با آرایی که در فیس‌بوک، تلگرام و واتس‌اپ به بازیکنان تیم می‌دهند مرا انتخاب کردند و از این بابت خیلی خوشحالم. البته باید بگویم این انتخاب مسئولیت مرا هم بیشتر می‌کند چون فهمیدم که چقدر از من انتظار دارند.

اوضاع تیم‌تان هم که خوب است. از وضعیت جدول راضی هستی؟

بله! از روزی که من به ترکیب تیم اضافه شدم از ۸ بازی که انجام دادیم ۷ بازی نباختیم و ۵ برد به دست آوردیم. تنها به تیم براگا در لیگ اروپا باختیم. دو بازی در همان لیگ روبه‌روی لسترسیتی و آ.اک یونان را بردیم. ۲ بازی را در لیگ برتر پیروز شدیم و ۲ بازی را مساوی کردیم. در آخرین بازی در جام‌حذفی هم در زمین تیم دِسِنا که سوم جدول رده‌بندی است توانستیم با یک گل برنده شویم.

دیگر گل نزدی یا پاس گل ندادی؟

نه متأسفانه!

نظر سرمربی تیم درباره تو چیست؟

ویکتور اسکریپنیک (سرمربی اوکراینی زوریا) رضایت کاملی از من دارد و اتفاقاً در آپارتمانی که من در آن مستقر هستم خانه دارد. او فوق‌العاده مانند وینفرد شفر است و همان نگاهی را به من دارد که شفر داشت و از این نظر احساس خیلی خوبی به او دارم. او قبلاً سرمربی وردربرمن بوده و خیلی باتجربه است.

مسابقات شما تعطیل شد؟

بله! حدود یک ماه و نیم تعطیل هستیم. چون هوای اوکراین خیلی خیلی سرد است و اصلاً نمی‌توان فوتبال بازی کرد. الان در استراحت هستیم.

در حال حاضر کجایی؟

به استانبول در ترکیه آمده‌ام و در خانه یکی از دوستانم مستقر شده‌ام ولی هر روز با دوست بدنسازی که در ترکیه دارم تمرین می‌کنم تا آمادگی بدنی‌ام را از دست ندهم. ۱۰ روز دیگر با کل اعضای تیم در آنتالیا اردوی یک‌ماهه داریم و بعد به اوکراین برمی‌گردیم تا ادامه رقابت‌ها را از سر بگیریم.

ارتباطاتت با هم‌تیمی‌هایت خوب است؟

عالی! همه با هم دوست هستیم و اتحاد خیلی خوبی با هم داریم. فکر می‌کنم اگر لیگ تعطیل نمی‌شد باز هم در جدول بالاتر می‌رفتیم. الان با یک بازی کمتر نسبت به سایر تیم‌ها در رده چهارم هستیم.

از وضعیت استقلال خبر داری؟

بله! من هنوز هم با هواداران و مربیان تیم ارتباط دارم و با برخی از بازیکنان تیم هم در ارتباط هستم. می‌دانم که این روزها هواداران تیم از نحوه بازی استقلال رضایت ندارند و البته این را خود آقای محمود فکری هم عنوان کرده بود.

فکر می‌کنی این نظر درست است؟

بله! من هم با آنها هم‌عقیده هستم. البته باید این را در نظر گرفت که کادر فنی استقلال تیم را دیر تحویل گرفت و تیم دیر جمع شد. بدنسازی درست و حسابی هم نداشتند. باز هم با این همه تیم نسبت به فصول اخیر بهتر نتیجه گرفته و حتم دارم در ادامه وضعیت روز به روز بهتر هم می‌شود.

چرا مهاجمان استقلال گل نمی‌زنند؟

این اتفاق ممکن است برای هر تیمی رخ بدهد که چاره دارد. مهاجم وظیفه‌اش گلزنی است و قطعاً آنها همه تلاش‌شان را می‌کنند. ضمن اینکه گاهی اتفاق می‌افتد که مهاجمان در گلزنی دچار مشکل می‌شوند ولی با وجود مطهری، قایدی، دیاباته و آقایی حتم دارم که استقلال مشکلی از این نظر نخواهد داشت و همگی به روزهای خوبشان برمی‌گردند و باز هم خط حمله استقلال بیشترین گل‌ها را می‌زند.

برنامه‌ات برای تیم ملی چیست؟

تمام تلاشم را می‌کنم که نظر مساعد کادر فنی تیم ملی و شخص اسکوچیچ را جلب کنم. اگر قسمتم باشد حتماً مرا دعوت می‌کند. من هم باید تلاش کنم که در تیم اوکراینی این کار را انجام می‌دهم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بهنام محمودیان

      یک روز بهترین بازیکن ایران میشی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج