۱۰۷۳۱۱۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

مهابادی: تاجیکستان حریف قدرتمندی است

سرمربی تیم فوتبال جوانان ایران گفت: متاسفانه نفرات تعویضی عملکرد خوبی نداشتند و در حد انتظار ظاهر نشدند.

خبرگزاری فارس: داوود مهابادی پس از شکست دو بر یک جوانان ایران مقابل تاجیکستان اظهار داشت: تاجیکستان تیم بسیار خوب و حریف قدرتمندی است با این وجود مسابقه امروز را به خوبی آغاز کردیم. موقعیت‌های مناسبی در نیمه اول داشتیم که از دست دادیم و در نهایت بدون گل راهی رختکن شدیم.

وی ادامه داد: در نیمه دوم همچنان تیم برتر میدان بودیم و کنترل بازی در اختیار ما بود با این وجود یک ضربه پنالتی را از دست دادیم در حالیکه می‌توانستیم با نتیجه دو بر صفر از حریف پیش بیفتیم و سرنوشت بازی تغییر می‌کرد. در ۲۰ دقیقه پایانی با چند تعویض به دنبال آزمایش بازیکنان دیگری بودیم که متاسفانه نفرات تعویضی عملکرد خوبی نداشتند و در حد انتظار ظاهر نشدند. به همین دلیل در این دقایق پیروزی را از دست دادیم. تاجیکستان روی یک صحنه مشکوک صاحب ضربه پنالتی شد و در دقایق پایانی هم از اشتباه مدافعان ما استفاده کرد تا به دو گل برسد.

سرمربی تیم ملی جوانان در پایان گفت: بازی‌های تدارکاتی به ما کمک می‌کند که تیم خودمان را به خوبی محک بزنیم و مانع از تکرار اشتباهات شویم. من به تازگی هدایت این تیم را در دست گرفته‌ام و این اولین بازی بین المللی ما بود. طبیعی است که باید بیشتر کار کنیم تا به شناخت و هماهنگی لازم برسیم. قطعا در مسابقه دوم عملکرد بهتری از تیم ما می‌بینید. امروز هم تا دقیقه ۷۰ بازی خوبی انجام دادیم اما تمرکز خودمان را از دست دادیم. امیدوارم در مسابقه دوم با توجه به شناخت بیشتری که هر دو تیم نسبت به هم پیدا می‌کنند نمایش بهتری داشته باشیم و بتوانیم شایستگی تیم خودمان را به خوبی نشان بدهیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج