جاباما
۱۰۷۳۳۰۴
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

ایمن‌سازی سه بازار تهران، ری و تجریش

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران از ایمن سازی سه بازار تهران، ری و تجریش در حوزه های مختلف از جمله مقابله با زلزله خبر داد.

ایسنا: مدیرکل مدیریت بحران استان تهران از ایمن سازی سه بازار تهران، ری و تجریش در حوزه های مختلف از جمله مقابله با زلزله خبر داد.

منصور درجاتی در تشریح اقدامات انجام شده برای مقابله با بحران زلزله در تهران به ایمن سازی بازارهای تهران، تجریش و ری اشاره کرد و افزود: گام های بلندی در جهت ایمن سازی بازار تهران و تجریش برداشته شده است. طرح ایمن سازی بازار بزرگ تهران، تجریش وعبدالعظیم حسنی از آغاز دولت یازدهم و دوازدهم در دستور کار قرار گرفته بود.

وی افزود: البته هریک از این بازارها از ابعاد مختلف دارای ویژگی های منحصربه فردی هستند برای مثال بازار تهران با وسعت ۱۱۲ هکتار که به همراه انبارهای اطراف خود، ممکن است مساحتی حدود ۴۰۰ هکتار را در برگیرد، لذا اجرای استانداردهای ایمنی نیز در هر یک از آنها ملاحظات متفاوتی دارد.

وی با اشاره به اینکه وظایف هریک از دستگاه ها در ایمن سازی بازار بزرگ تهران مشخص شده و کار به صورت فازبندی شده در حال پیشرفت است، گفت: ایمن‌سازی بازار بزرگ تهران با جدیت پیگیری و عملکرد دستگاه‌ها در انجام وظایف محوله رصد می‌شود. ایمنی بازار از نظر شبکه آبرسانی، فاضلاب، برق، مخابرات، زیباسازی، میراث فرهنگی، اوقاف و ایمنی و آتش نشانی و شهرداری مورد بررسی قرار گرفت و بنا شد شرکت توزیع نیروی برق طرح برق رسانی، بهسازی شبکه و رویکرد ایمن‌سازی را در بازار دنبال و اجرا کند. در حقیقت هریک از این دستگاه ها در حیطه وظایف خود باید در جهت ایمن سازی بازار تهران اقدام کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران در بخش دیگری از صحبت های خود به طرح جامع شرکت مخابرات برای بازار تهران اشاره کرد و افزود: شرکت مخابرات طرح جامع خود را برای بازار بزرگ ارائه و برای جعبه‌های تلفن که دیگر نمی‌توان مانند گذشته از آن‌ها بهره گرفت، با هماهنگی سازمان زیباسازی اقدامات مورد نیاز را انجام می‌دهد.

وی تاکید کرد: در حوزه ایمنی و آتش‌نشانی نیز ایستگاهی که در بازار وجود دارد، از ایستگاه‌های مطرح است که بنا شد تجهیزات خود را بررسی و به روزرسانی کند. برای بازارهای تجریش و ری نیز باتوجه به بافت متفاوتی که دارند طرح های دیگری در جهت ایمن سازی تهیه و پیگیری خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج