۱۰۷۳۴۷۲
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

حرکات مدیریت ماشین‌سازی سم است!

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان با انتقاد از مالک باشگاه ماشین‌سازی تبریز، رفتار او را سلیقه‌ای و متکبرانه دانست.

خبرورزشی: مهران نصیریان‌دوست درباره عدم پخش تلویزیونی دیدار تیم‌های فوتبال ماشین‌سازی تبریز و نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: با توجه به آماده نبودن ورزشگاه شهید سلیمانی و شرایط مناسب ورزشگاه یادگار امام (ره)، این بازی را می‌توانستند به ورزشگاه یادگار امام (ره) انتقال دهند تا مشکلی ایجاد نشود. بازی باید روز گذشته (پنجشنبه) برگزار می‌شد، اما به خاطر این تأخیر یک روزه مجبور شدیم یک شب بیشتر در تبریز بمانیم و باشگاه نفت، هزینه و خسارت زیادی متحمل شد. تیم نفت هواداران زیادی در بین مردم خوزستان، بخش الوار و بختیاری دارد و آنها و هواداران خارج از کشور،‌ تماس‌های زیادی با باشگاه داشتند.

«از مسئولان می‌خواهم به این موضوع رسیدگی کنند و باید با خاطیان اتفاقات برخورد شود.»، وی ضمن بیان این جمله گفت: این طرز تفکر یک باشگاه که اجازه پخش تلویزیونی ندهد، باطل است و باید با برخورد قاطع و قانونی، بساط این مسائل برچیده شود. اگر این اتفاق رخ ندهد، صدمات زیادی به فوتبال ایران وارد می‌شود. جای بسی سؤال و تأسف است که یک فرد، مالک دو باشگاه است و هر طوری که دوست دارد با فوتبال ملی کشور بازی می‌کند. او می‌خواهد با ثروت خود برای فوتبال کشور تصمیم بگیرد.

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان با اشاره به اینکه تماشاگران به خاطر کرونا نمی‌توانند به ورزشگاه‌ها بیایند، تصریح کرد: ما با رفتار سلیقه‌ای و متکبرانه مالک یک باشگاه روبه‌رو هستیم که خلاف قوانین بین‌المللی فوتبال، از پخش تلویزیونی مسابقه جلوگیری می‌کند. اینکه او احترامی برای کادر برگزاری مسابقات و فدراسیون قائل نیست، خلاف قوانین بین‌المللی است و می‌تواند تبعات زیادی برای او داشته باشد. از فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ انتظار داریم مطابق استانداردهای بین‌المللی، با این موضوع برخورد کنند که اگر این اتفاق نیفتد و موضوع ادامه یابد، باعث می‌شود فوتبال ما از مدار حرفه‌ای خارج شود.

نصیریان‌دوست با پیشنهاد سلب میزبانی از ماشین‌سازان خاطرنشان کرد: با شرایط موجود جا دارد برای اینکه برگزاری مسابقات از اختیار فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ خارج نشود، میزبانی این تیم تغییر کند و دیدارهایش در جایی برگزار شود که مسئولان، امنیت و اقتدار لازم را داشته باشند. توصیه‌ام به مدیریت باشگاه ماشین‌سازی این است که به جای پرداختن به حواشی و فرافکنی،‌ به فکر برطرف کردن چالش‌های تیم باشند و با برنامه‌ریزی دقیق و سازماندهی، آرامش را به تیم تزریق کنند.

وی در پایان گفت:‌ این کار باعث می‌شود ماشین‌سازی در کوران مسابقات، نتایج مطلوبی بگیرد. حرکات مدیریت این باشگاه مبنای حرفه‌ای ندارد و برای ماشین‌سازی سم است. چنین اتفاقاتی باعث می‌شود تیم نتواند تمرکز لازم را برای کسب نتایج مطلوب داشته باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این آقا با پشتوانه فشارهای نمایندگان ترک زبان مجلس توهم ورش داشته که هر کاری می تواند بکند.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج