۱۰۷۳۵۸۴
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

خان‌محمدی: بازی با نساجی واترپلو بود نه فوتبال

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با توجه به شرایط زمین، بازی پرسپولیس با نساجی واترپلو بود نه فوتبال.

خبرگزاری فارس: حسن خان‌محمدی درباره تساوی یک بر یک تیم‌های نساجی و پرسپولیس در دیدار معوقه هفته پنجم لیگ برتر اظهار داشت: این مسابقه بیشتر شبیه واترپلو بود تا فوتبال. آب به حدی درون زمین فرو رفته بود که چمن مصنوعی ورزشگاه وطنی کیفیت نداشت. تیم‌ها فقط روی ضربات ایستگاهی، مستقیم و از روی حادثه می‌توانستند موقعیت ایجاد کنند. البته سرعت این بازی خیلی بالا بود و پرسپولیس فرصت ‌های زیادی به دست آورد.

وی افزود: نساجی به دلیل عادت داشتن به شرایط زمین راحت تر بازی کرد. باید از مسئولان ورزش مازندران و قائمشهر گلایه کرد زیرا هواشناسی از چند روز قبل مسابقه، وضعیت جوی را در روز برگزاری بازی اعلام می‌کند. با وجود پیشرفته بودن امکانات هواشناسی، اینکه زمین با چنین کیفیتی مواجه می‌شود سهوی یا عمدی است. می‌توانستند با کشیدن کاور روی زمین از این وضعیت جلوگیری کنند. نمی‌دانم چرا از این اقدام ساده خودداری کردند.

بازیکن اسبق پرسپولیس تصریح کرد: پرسپولیس برای رسیدن به قهرمانی آسیا فشار زیادی را متحمل شد و از قبل شروع دیدار با اولسان همه می‌گفتند این تیم باید جام را کسب کند. از طرفی غیبت برخی نفرات تاثیرگذار استرس زیادی به بازیکنان وارد کرد و در نهایت همین موضوع سبب شد پرسپولیس با دو اشتباه قهرمانی لیگ قهرمانان را از دست بدهد. از دست رفتن قهرمانی کاری کرد پرسپولیس در لحظات ابتدایی دیدار با نساجی هم وضعیت خوبی نداشته باشد.

خانمحمدی ادامه داد: در کنار این موضوع شرایط زمین هم بی انگیزگی را بین بازیکنان افزایش داد. با وجود این شرایط جوی البته پرسپولیس فرصت‌های مناسب زیادی خلق کرد اما در مجموع با تمام این مسائل کسب یک تساوی در خانه حریف چندان بد نبود.

وی درباره اینکه آیا با توجه به وضعیت زمین ورزشگاه وطنی بهتر نبود نفرات سرزنی مثل آرمان رمضانی از ابتدا به زمین می‌رفتند، توضیح داد: این موضوع به تفکر کادرفنی بازمی‌گردد و به دلیل اینکه در کنار تیم حضور نداشتیم، نمی دانیم کادرفنی چه برنامه ای داشته است. البته با توجه به لزوم ارسال از جناحین رمضانی هم در ۳۰ دقیقه پایانی وارد بازی شد و توانست با ضربات سر خود به تیم کمک کند.

مدافع اسبق پرسپولیس درباره فشردگی بازی‌های پرسپولیس عنوان کرد: با توجه به شرایط کرونایی و حضور پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا این فشردگی به وجود آمده و بازیکنان باید خود را با شرایط موجود وفق بدهند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کریم پرسپولیسی

      اگرکیسه کشهابودن زمین وزمان وبهم میدوختن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج