جاباما
۱۰۷۳۶۴۷
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

صالحی: تیم‌های فوتبال محتاط و نا‌آماده هستند

کارشناس فوتبال درباره عملکرد تیم‌ها در هفته هشتم لیگ برتر فوتبال توضیحاتی داد.

باشگاه خبرنگاران: کارشناس فوتبال درباره عملکرد تیم‌ها در هفته هشتم لیگ برتر فوتبال توضیحاتی داد.

سید مهدی سید صالحی کارشناس فوتبال درباره عملکرد تیم‌ها در هفته هشتم لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: شرایط فوتبال ما به خاطر شیوع ویروس کرونا به صورتی است که تیم‌ها محتاط‌ و ناآماده‌ بازی می کنند. همچنین شرایط جوی باعث شده است که وضعیت تاکتیکی تیم‌ها پایین بیاید.

سپاهانی ها برابر مس رفسنجان هوشمندانه بازی کردند

سید صالحی درباره بازی سپاهان و مس رفسنجان بیان کرد: بازی در چمن مصنوعی سخت است. همچنین تیم سپاهان قصد داشت بازی را روی زمین انجام بدهد، اما یک مقدار خط دفاع این تیم متزلزل شد و یک گل از حریف خود دریافت کرد. البته سپاهانی‌ها با زدن گل مساوی به بازی برگشتند و آن‌ها هوشمندانه عمل کردند و از دفاع خطی حریف خود بهره بردند و گل دوم را به ثمر رساندند. بعد از آن تیم سپاهان بازی را مدیریت کرد و به برتری دست یافت.

او درباره بازی ذوب آهن و آلومینیوم هرمزگان گفت: هر ۲ تیم شرایط خوبی در این بازی داشتند و تیم آلومینیوم هرمزگان توانست از طریق ضربه ایستگاهی به گل برسد و تیم ذوب آهن هم موقعیت‌های زیادی داشت و بازی برابری را شاهد بودیم. به هر حال ۲ تیم بازی رو به جلو ارائه دادند و در نهایت ذوبی‌ها توانستند گل تساوی را بزنند و بازی با این نتیجه به پایان رسید.

تیم صنعت نفت آبادان برابر تراکتور مسلط بازی کرد

کارشناس فوتبال درباره بازی تراکتور و صنعت نفت آبادان بیان کرد: قبل از این بازی، تیم تراکتور ۲ پیروزی بدست آورده بود و صنعت نفت آبادان هم نتایج خوبی کسب کرد. به هر حال بازی مهمی برای این ۲ تیم بود و طالب ریکانی با هوشیاری از اعتراض تراکتور‌ی ها استفاده کرد و گل اول را به ثمر رساند. همچنین نیمه اول عباس زاده از طریق ارسال فخرالدینی توانست گل مساوی تیمش را بزند. البته حملات تیم صنعت نفت آبادان نسبت به حریف تبریزی خود بیشتر بود و این تیم آبادانی بر بازی مسلط شد و بیت سعید از جناح راست حریف ارسال کرد و در نهایت هادی محمدی بازیکن تراکتور گل به خودی زد.

بازی مستقیم در دستور کار پرسپولیس و نساجی قرار گرفت

سید صالحی درباره بازی پرسپولیس و نساجی مازندران اظهار کرد: شرایط زمین ورزشگاه وطنی خوب نبود و سیلاب در چمن مصنوعی باعث شده بود که کیفیت بازی را از بین ببرد. تیم پرسپولیس قصد داشت از کناره‌های زمین خود به دروازه حریف حمله کند و سیامک نعمتی از جناح راست و پهلوان از جناح چپ قصد داشتند دفاع حریف را دور بزنند و سانتر کنند. البته تیم نساجی از طریق ضربه ایستگاهی و دفاع آخر خود توانست گل اول را بزند.

او افزود:در نیمه دوم بازی، سرخپوشان هجومی‌تر بازی کردند و به بازی مستقیم روی آوردند و موقعیت‌های زیادی خلق کردند و در نهایت به گل تساوی دست یافتند. البته سیامک نعمتی هم یک توپ به تیرک دروازه زد. کیفیت زمین ورزشگاه وطنی اجازه نمی‌داد که ۲ تیم بازی عمقی انجام بدهند و روی به بازی مستقیم آوردند.

او درباره اینکه پرسپولیس بازی‌های فشرده بعد از فینال آسیا پیش رو دارد، گفت: تیم پرسپولیس استراحت بیشتری کرده است و مسافت قطر تا تهران زیاد نیست. همچنین کادر فنی پرسپولیس باید ریکاوری انجام بدهد و بازیکنان آماده را به بازی‌های بعدی برساند تا بتواند از نفرات بیشتری استفاده کند. طبیعی است بازی‌های پرسپولیس فشرده باشد تا این تیم به تیم‌های دیگر برسد و آن‌ها باید کیفیت بازی‌های خود را بالا ببرند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج