۱۰۷۳۶۷۵
۵ نظر
۵۰۰۱
۵ نظر
۵۰۰۱
پ

مظلومی و مرفاوی دوست دارندسرمربی شوند

پیشکسوت باشگاه استقلال با تاکید بر اینکه تصمیم مدیران این باشگاه برای انتخاب سرپرست اشتباه بود گفت: طبیعی است که مظلومی و مرفاوی تمایل داشته باشند دوباره سرمربی شوند.

خبرگزاری مهر: پیشکسوت باشگاه استقلال با تاکید بر اینکه تصمیم مدیران این باشگاه برای انتخاب سرپرست اشتباه بود گفت: طبیعی است که مظلومی و مرفاوی تمایل داشته باشند دوباره سرمربی شوند.

منصور رشیدی در مورد وضعیت این روزهای استقلال گفت: استقلال شرایط مناسبی تا هفته ششم نداشت. آنها در بازی‌های گذشته خود عملکرد قابل قبولی نداشتند. البته فکری مقصر این اتفاقات نیست. پنجره نقل و انتقالات بسته بود. مصدومان استقلال زیاد هستند و باید تا حدودی به فکری هم حق بدهیم.

وی افزود: همیشه تیم‌ها تا هفته پنجم و ششم به شرایط ایده آل می رسند تا بتوانند کارهای تاکتیکی خود را به طور کامل انجام دهند اما متاسفانه استقلال هنوز به هماهنگی کامل نرسیده است. آبی پوشان کمبود یک هافبک بازی ساز را کاملاً حس می‌کنند؛ کسی که می‌تواند مشکل خط میانی استقلال را برطرف کند.

دروازه بان سابق استقلال ادامه داد: یکی از مشکلات استقلال، دفاع وسط این تیم است که باید هر چه زودتر این مشکل برطرف شود ضمن اینکه ما متوجه نشدیم در دیدار برابر ذوب آهن، قایدی اگر مصدوم نبود چرا به طور کامل مقابل حریف به میدان نرفت و دیدیم که مطهری که باید مهاجم استقلال باشد بارها به خط هافبک آمد تا بتواند خودش توپ بگیرد و رو به دروازه حریف حرکت کند.

مظلومی و مرفاوی دوست دارندسرمربی شوند

وی در مورد دیدار روز چهارشنبه استقلال برابر گل گهر سیرجان گفت: گل گهر یک تیم تاکتیک پذیر است. درست است که بازیکنان سرشناس بزرگی ندارد اما بازی‌های خوبی از خود به نمایش می‌گذارد و اعتقاد دارم استقلال برابر این تیم به مشکل خواهد خورد.

دروازه بان سابق استقلال خاطرنشان کرد: آبی پوشان باید به یک نظم تیمی برسند. مشکلات استقلال قرار نیست تمام بشود ولی باید منتظر ماند تا روزی شاهد یک استقلال کامل در زمین باشیم.

رشیدی در پاسخ به این پرسش که آیا این فاصله زمانی زیاد تا دیدار برابر گل گهر و سپس بازی سنتی برابر پرسپولیس به نفع آبی پوشان خواهد بود یا خیر، گفت: این فاصله زمانی می‌تواند به استقلال کمک کند. هم کارهای تاکتیکی شان را انجام دهند و هم مصدومانشان به شرایط بازی برسند. اعتقاد دارم این اتفاق مثبتی برای استقلال خواهد بود.

وی در مورد عملکرد مظاهری هم گفت: او در این هفته‌ها فوق العاده بود. شاید اگر او درون دروازه نبود استقلال الان بالای جدول نبود. عملکرد فوق العاده، سیوهای تماشایی آمادگی او را کاملاً نشان می‌دهد. خوشحالم که استقلال امسال دو دروازه بان آماده دارد که هر کدام می‌توانند در مواقع لزوم از قفس توری آبی پوشان حفاظت کنند.

مظلومی و مرفاوی دوست دارندسرمربی شوند

منصور رشیدی در مورد صحبت‌های علی منصوریان در مورد پرویز مظلومی و مرفاوی و واکنش‌های صمد مرفاوی گفت: دوست ندارم هیچ وقت پیشکسوتان با یکدیگر این چنین برخورد کنند. البته هم مظلومی و هم مرفاوی دوست دارند دوباره سرمربی استقلال شوند. اما در حال حاضر همه کادر فنی آبی پوشان به دنبال این هستند تا استقلال در بازی‌های آینده موفق باشد. امیدوارم دیگر شاهد این طور برخوردها بین پیشکسوتان نباشیم.

دروازه بان سابق استقلال در پایان و با انتقاد از عملکرد مدیریت باشگاه استقلال گفت: مسئولین باشگاه استقلال یک اشتباه بزرگ داشتند و آن این بود که پرویز مظلومی را به عنوان سرپرست معرفی کردند. به اعتقاد من مظلومی در سرپرستی موفق نیست زیرا او سال‌ها مربیگری کرده و اصلاً تجربه سرپرستی را ندارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خوب هافبک بازیساز من باید ازجیبم دربیارمـ یافکری.. چراموقع نقل انتقالات بازیسازنگرفت.

    • j77

      مظلومی و مرفاوی معرفت جنوبی هارو دارند و همیشه روراستن و بامرام.هدفشون کمک به استقلاله نه زیرآبی رفتن...تهمت نزنید...

      پاسخ ها

      • تاج کبیر آسیا

        این لنگیا کارشون حاشیه درست کردن برای ماست

      • تاج کبیر آسیا

        این لنگیا کارشون حاشیه درست کردن برای ماست

      • بادشتy.A.A

        اگر دربی ببازید جای فکری میگیرید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج