۱۰۷۳۶۷۹
۱ نظر
۵۰۱۵
۱ نظر
۵۰۱۵
پ

واکنش شهرداری به تخریب سینما ایران

شهردار منطقه ۱۲ با اشاره به موضوع تخریب سینما ایران گفت: هنور رای دیوان عدالت اداری به ما ابلاغ نشده و امیدواریم با مذاکره مسئله حل شود.

خبرگزاری ایسنا: شهردار منطقه ۱۲ با اشاره به موضوع تخریب سینما ایران گفت: هنور رای دیوان عدالت اداری به ما ابلاغ نشده و امیدواریم با مذاکره مسئله حل شود.
واکنش شهرداری به تخریب سینما ایران
علی محمد سعادتی در صفحه توییتر خود با انتشار مطلبی در واکنش به تخریب سینما ایران عنوان کرد: "این روزها ماجرای سینمای ایران نقل همه محافل است، باید پرسید که انتظارتان از شهرداری تهران چیست؟ مادامی که معاونت سینمایی وزارت ارشاد با انحلال سینما موافقت می نماید و میراث فرهنگی در محکمه قضایی طبق روال مغلوب می گردد،شهرداری تهران باید در مقابل دستور قضایی چگونه مقاومت نماید؟"
وی ادامه داد:" بجای آدرس غلط به افکار عمومی، با خود مرور نمایید که کدام نهاد به اندازه شهرداری تهران در خصوص پاسداری از فرهنگ و هویت لاله زار تلاش نمود است؟ مرمت خانه اتحادیه، تئاتر نصر، خانه های پیرنیا و موزه سینما، باغ علاءالدوله و ساماندی لاله زار شمالی گوشه ای از این تلاشها است."
شهردار منطقه ۱۲ نوشت: "هنوز رای دیوان عدالت اداری به ما در شهرداری منطقه ۱۲ ابلاغ نگردیده است، امیدواریم با مذاکره و بهره گیری از ظرفیت های قانونی با مالکان مجموعه سینما ایران به نقطه ای مشترک و تفاهمی برد_برد برسیم. چراکه نتیجه رویکردهای منفعلانه قبلی پیرامون صیانت از میراث فرهنگی در شهر هویدا است."
واکنش شهرداری به تخریب سینما ایران
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      لعنت به تمام مسولین مملکت ما که فرهنگ ما را به سطل زباله روانه کردند تا زمانی که در سازمانها یی که پاسداری از فرهنگ وظیفه آنهاست رشوه گیری ارتشا در آنها به وفور مشاهده میشود دم زدن از پاسداری از فرهنگ وهنر مملکت نهایت مسخره گی است

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج