۱۰۷۳۷۳۳
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

فعالیت «عمارت نوفل‌لوشاتو» از سر گرفته شد

عمارت نمایشی نوفل‌لوشاتو در محلی جدید آغاز به کار کرد.

خبرگزاری ایلنا: عمارت نمایشی نوفل‌لوشاتو در محلی جدید آغاز به کار کرد.
فعالیت «عمارت نوفل‌لوشاتو» از سر گرفته شد
«عمارت نوفل‌لوشاتو» در مکانی جدید و در تقاطع خیابان نوفل‌لوشاتو و خیابان رازی فعالیت‌هایش را از سر گرفت.
«عمارت نوفل‌لوشاتو»، حین فعالیت در مجموعۀ نمایشیِ فعال خویش، درصدد تأسیس مجموعه‌ای جدید در مکانی نزدیک به مجموعۀ فعال نمایشی بود. به‌وجود آمدن اپیدمی بیماری کرونا و شرایط ناسازگار تحمیلی، سبب شد تا مجموعۀ نمایشی فعال «عمارت نوفل‌لوشاتو» به طور کامل بسته شود. از این رو، این مجموعه مجبور به ادامۀ فعالیت‌هایی محدود در ساختمان سفیدی شد که هنوز تأسیس نکرده بود.
فعالیت «عمارت نوفل‌لوشاتو» از سر گرفته شد
در ماه‌های اخیر، این مجموعه به دنبال دستیابی به اهداف خود، امکانات مدنظر را در مکان جدید بر پا کرد. مکانی که نه‌تنها به ادامۀ فعالیت‌های «عمارت نوفل‌لوشاتو» در زمینۀ هنرهای نمایشی پاسخگوست، بلکه دارای امکانات گوناگونی در زمینه‌های متعدد است.
ظرفیت‌های این مجموعه عبارت‌اند از:
۱.سالن تئاتر نوفل‌لوشاتو
سالن تئاتر نوفل‌لوشاتو با ظرفیت ۱۷۷ نفر، از امکاناتی حرفه‌ای برخوردار است که آمادۀ همکاری با گروه‌های متعدد نمایشی است. از مزیت‌های این سالن، ۹۶ خط (لاین) نوری است که گروه‌های نمایشی را در ارائۀ اثر یاری می‌کند.
۲.گالری‌نوفل
این مجموعه نه‌تنها شامل فعالیت‌های نمایشی است، بلکه فعالیت‌هایی نیز در زمینۀ هنرهای تجسمی خواهد داشت. طبقۀ ابتداییِ این عمارت سفید، محلی برای برپایی گالری دارد. همچنین، در جای‌جای این ساختمان سفید، می‌توان انواع هنرهای تجسمی را عرضه کرد. به‌عبارتی، این مجموعه در کنار فعالیت‌های نمایشی خود، با برپایی «گالری‌نوفل»، حیطۀ فعالیت‌های خود را با اضافه‌شدنِ هنرهای تجسمی افزایش داده است.
۳.کافه‌نوفل
کافۀ نوفل با دارابودن تجهیزات مدرن، در دو طبقه، فضایی امن و هنری را برای نشست‌ها، فعالیت‌های هنری و مهمانان خویش فراهم کرده است. این مکان در کنار پذیرایی از مهمانان، می‌تواند به مکانی برای گردهمایی هنرمندان کشور در زمینۀ فعالیت‌های هنری تبدیل شود.
فعالیت «عمارت نوفل‌لوشاتو» از سر گرفته شد
۴.باغ‌بام (روف‌گاردن)
طبقۀ سوم عمارت، دارای باغ‌بامی بزرگ و چشم‌نواز است. این محل هم می‌تواند برای مهمانان کافه استفاده شود، هم برای فعالیت‌هایی از قبیل نمایشنامه‌خوانی، نقالی، جلسات نقد و بررسی، نشست‌های هنری و... مورد بهره‌برداری قرار بگیرد.
«عمارت نوفل‌لوشاتو» در مکان جدید خود، به نشانی تهران، خیابان حافظ، خیابان نوفل‌لوشاتو، تقاطع خیابان رازی با ازسرگیری فعالیت‌های خود میزبان استادان، هنرمندان، دانشجویان، پژوهشگران و علاقه‌مندان به زمینه‌های هنری خواهد بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج