۱۰۷۳۸۰۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

تارتار: حفظ روندِ فعلی پیکان دشوار است

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: باتوجه به عملکرد تیم‌ها در فصل جاری لیگ برتر و مشکلات موجود، حفظ جایگاه و روند فعلی پیکان کار سختی خواهد بود.

خبرگزاری ایرنا: سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: باتوجه به عملکرد تیم‌ها در فصل جاری لیگ برتر و مشکلات موجود، حفظ جایگاه و روند فعلی پیکان کار سختی خواهد بود.

مهدی تارتار در خصوص شرایط فعلی تیم پیکان و حضور این تیم در رده نهم جدول رده بندی لیگ برتر اظهار داشت: می‌توانستیم شرایط بهتری هم داشته باشیم. اگر در بازی با آلومینیوم اراک پنالتی ما تبدیل به گل می‌شد الان وضعیت بهتری داشتیم؛ البته با توجه به تمام مشکلاتی که داریم شرایط بد نیست.

وی ادامه داد: حفظ جایگاه فعلی پیکان کار بسیار دشواری است چون امسال لیگ سختی داریم و همه تیم‌ها نشان دادند که مدعی هستند. البته بازیکنان با انگیزه و جوانی داریم که دوست دارند پیشرفت کنند و همین مسئله می‌تواند به ما کمک کند.

سرمربی تیم فوتبال پیکان در پاسخ به این سوال که آیا از مجموعه بازیکنانش رضایت دارد یا خیر؟ گفت: نقل و انتقالات تمام شده و ما دیگر نمی‌توانیم کسی را اضافه کنیم. البته بازیکنانی در اختیار داریم که بسیار باکیفیت هستند و در هر بازی به ما کمک می‌کنند که این جای خوشحالی دارد. هر چند در برخی پست‌ها دچار مشکل هستیم و امیدواریم بتوانیم تا نیم‌فصل تیم را تقویت کنیم.

تارتار درباره اینکه چرا شاهین طاهرخانی مدافع فصل گذشته استقلال برای پیکان بازی نمی‌کند؟ عنوان کرد: طاهرخانی مدت‌ها است که مصدوم بوده و نمی‌تواند برای ما بازی کند. تلاش می‌کنیم تا او را زودتر به شرایط بازی برسانیم و از او در ترکیب خودمان استفاده کنیم.

وی در خصوص اینکه در فصل جاری باید چه انتظاری از پیکان داشت، گفت: سعی می‌کنیم که نسبت به جایگاه فصل گذشته پیکان، در این فصل وضعیت بهتری داشته باشیم. ما می‌خواهیم روی برنامه پیش برویم. فقط باید عملکردمان در همه بازی‌ها خوب باشد تا به اهدافمان برسیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج