۱۰۷۳۹۷۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

رضاییان فعلا پرسپولیسی نمی‌شود

چند روزی است خبر بازگشت رامین رضاییان به پرسپولیس به یکی از اخبار داغ فوتبال ایران تبدیل شده، اما با یک بررسی دقیق‌تر می‌توان پی برد که این خبر احتمالا در حد یک گمانه‌زنی رسانه‌ای باقی خواهد ماند و حداقل تا پایان لیگ بیستم هواداران پرسپولیس ستاره محبوب خود را با پیراهن سرخ‌های پایتخت نخواهند دید.

روزنامه خراسان: چند روزی است خبر بازگشت رامین رضاییان به پرسپولیس به یکی از اخبار داغ فوتبال ایران تبدیل شده اما با یک بررسی دقیق‌تر می‌توان پی برد که این خبر احتمالا در حد یک گمانه‌زنی رسانه‌ای باقی خواهد ماند و حداقل تا پایان لیگ بیستم هواداران پرسپولیس ستاره محبوب خود را با پیراهن سرخ‌های پایتخت نخواهند دید.

پیش از آغاز فصل جدید لیگ ستارگان قطر بود که الدحیل در پی درخشش رامین رضاییان در الشحانیه او را در رقابت با السد با قراردادی ۲ ساله و سنگین به خدمت گرفت. رضاییان در ۱۰ هفته ابتدایی لیگ ستارگان قطر یکی از بازیکنان ثابت الدحیل بوده و با ۲ گل و یک پاس‌گل عملکرد خوبی داشته و تنها جایگزین او در ترکیب تیم قطری، احمد نور است.

این بازیکن قطری ۲۲ سال دارد و هنوز نتوانسته در حد و اندازه‌های یک بازیکن قابل اعتماد ظاهر شود. در این شرایط مسلما الدحیل ترجیح می‌دهد همچنان از رامین رضاییان استفاده کند. در این شرایط مسلما خبر قرار گرفتن رامین در لیست فروش الدحیل چندان منطقی به نظر نمی‌رسد به خصوص این‌که تیم قرمزپوش قطری ماه آینده در جام باشگاه‌های جهان مقابل قهرمانان ۵ قاره قرار خواهد گرفت و همین موضوع شاید جدایی رضاییان را منتفی کند اما هواداران پرسپولیس همچنان با شور و شوق احتمال این انتقال را دنبال می‌کنند.

باتوجه به اشتباه مهدی شیری در فینال آسیا و نبود یک جایگزین برای او روی نیمکت، حضور رضاییان قدرت پرسپولیس در این سمت را دوچندان می‌کند اما هنوز راه‌های زیادی تا نهایی شدن این انتقال وجود دارد و حتی طرفین هنوز مذاکره‌ای هم نداشته‌اند. در هفته‌های اخیر اخباری درباره احتمال جدایی رضاییان از الدحیل و حضورش در السیلیه منتشر شد و به رسانه‌های فارسی‌زبان نیز رسید تا گمانه‌زنی‌هایی درخصوص آینده ستاره ایرانی به وجود بیاید و دوباره پرسپولیس در سرلیست این شایعات مجازی قرار بگیرد.

حالا گمانه‌زنی‌های روزنامه‌های قطری نیز در واقع بازتاب اخباری است که رسانه‌های ایرانی در این چند روز منتشر کرده‌اند اما باشگاه الدحیل به دلیل حضور در جام باشگاه‌های جهان فعلا تصمیم قطعی درباره رضاییان نگرفته و باید دید سرنوشت این بازیکن در قطر به کجا خواهد رسید، هرچند گفته می‌شود چند باشگاه متمول قطری نیز خواستار به خدمت گرفتن مدافع ایرانی الدحیل هستند و همین موضوع و رقم بالای قرارداد رضاییان نیز کار پرسپولیس برای به خدمت گرفتن این بازیکن را سخت می‌کند. با این اوصاف به این زودی‌ها نباید منتظر بازگشت رامین به لیگ برتر ایران و مشخصا باشگاه پرسپولیس باشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج