۱۰۷۴۱۱۹
۴ نظر
۵۰۰۱
۴ نظر
۵۰۰۱
پ

بورس تهران همچنان در مدار نوسان

بازار سرمایه روزی پرنوسان را پشت سر گذاشت؛ به طوری که در ساعات ابتدایی معاملات شاخص کل تا یک میلیون و ۴۰۷ هزار واحد کاهش یافت، اما در ساعات میانی به یک میلیون و ۴۲۰ هزار واحد رسید و در نهایت در رقم یک میلیون و ۴۱۹ هزار واحد ایستاد.

ایسنا: بازار سرمایه روزی پرنوسان را پشت سر گذاشت؛ به طوری که در ساعات ابتدایی معاملات شاخص کل تا یک میلیون و ۴۰۷ هزار واحد کاهش یافت، اما در ساعات میانی به یک میلیون و ۴۲۰ هزار واحد رسید و در نهایت در رقم یک میلیون و ۴۱۹ هزار واحد ایستاد.

شاخص کل بورس امروز با ۴۵۱۶ واحد کاهش رقم یک میلیون و ۴۱۹ هزار واحد را ثبت کرد. شاخص کل با معیار هم وزن نیز ۱۲۸۲ واحد کاهش یافت و به رقم ۴۷۲ هزار و ۱۴۱ واحد رسید.

معامله گران امروز دو میلیون معامله به ارزش ۱۲۸ هزار و ۳۶۴ میلیارد ریال انجام دادند.

سرمایه گذاری تامین اجتماعی، سرمایه گذاری نفت، گاز و پتروشیمی تامین و پتروشیمی نوری نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل بانک پارسیان، ایران خودرو، گروه مپنا و پالایش نفت بندرعباس نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی بورس گذاشتند.

نمادهای پربیننده این بازار هم از سرمایه گذاری تامین اجتماعی، گروه دارویی برکت، پالایش نفت اصفهان، ایران خودرو، لیزینگ پارسیان، سایپا و سرمایه گذاری سیمان تامین تشکیل شده است.

شاخص کل فرابورس هم با ۶۳ واحد کاهش رقم ۲۰ هزار و ۱۰ واحد را ثبت کرد.

معامله‌گران این بازار ۹۵۲ هزار معامله به ارزش ۷۰ هزار و ۴۷۳ میلیارد ریال انجام دادند.

صنعتی مینو، پتروشیمی زاگرس، بانک دی و سهامی ذوب آهن اصفهان نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی و در مقابل بیمه پاسارگاد، پتروشیمی تندگویان و مدیریت انرژی امید تابان‌پور نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی فرابورس گذاشتند.

لیست نمادهای پربیننده این بازار از سرمایه گذاری مالی سپهر صادرات، برق و انرژی پیوندگستر پارس، صنایع چوب خزر کاسپین، بانک دی، کشاورزی و دامپروری ملاردشیر، توسعه مسیر برق گیلان و پلیمر آریاساسول تشکیل شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کیان

      دیگر هیچ احدی نه به بورس ونه این دولت اعتمادی ندارد تو راربه وجدان وعزیزترینتان چون میدونم بخدا اعتقاد ندارین این چندرغاز سهامی را که برامون.مونده بزاریم برداشت کنیم تا صفرنشده

    • زارع

      دیگه حقوقیا که همون دولت هست بااین بازاردستوری تا تونستند به مردم کتک شونو زدن الان بیشترمردم بالای 40درصد توضررن گفتند بازارگردان اونا هم دارن هرروز ازمردم نوسان می گیرن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خدا‌ لعنتتون‌ کنه‌ که‌ ما کارگرها‌رو‌ بدبخت‌ کردید‌ با‌ این‌ بورس‌ تون

    • بدون نام

      چه بورسی،سهام پالایش،۴ماه پیش،با دعوت،واگذار،کردند،حالا،بعد چهارماه،سودی،که حاصل نشده،اصل سرمایه،پالایش،وهرسهم چیزی حدود ۳۰۰۰هزار تومان کسر شده،

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج