۱۰۷۴۲۱۶
۱۲۷ نظر
۵۰۰۶
۱۲۷ نظر
۵۰۰۶
پ

نکونام: فقط یک تیم از برنامه‌ی لیگ راضی است!

سرمربی فولاد خوزستان در اعتراض به برنامه ریزی لیگ برتر صحبت‌های تندی را علیه مدیران فوتبال بر زبان آورد.

ورزش سه: سرمربی فولاد خوزستان در اعتراض به برنامه ریزی لیگ برتر صحبت‌های تندی را علیه مدیران فوتبال بر زبان آورد.

جواد نکونام در گفت و گوبا برنامه از فوتبال چه خبر رادیو ورزش پاسخگوی سوالات امیرحسین طبسی مجری این برنامه شد. سرمربی فولاد صحبت های تندی را در این گفت و گو بر زبان آورد که مشروح آن را در ادامه می‌خوانید:

**بازی نداشتیم اما شرایطمان خوب است

خداراشکر ما تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و متاسفانه با توجه به بازی های عقب افتاده تیم های دیگر این هفته بازی نداشتیم و تمرین داشتیم. بچه ها در شرایط خوبی هستند و آماده بازی بعدی می‌شویم.

**به دنبال صعود از پلی‌آف آسیا هستیم

تیم های آسیایی نفرات خوبی دارند و برنامه ریزی مناسبی انجام می‌دهند. امسال ما محرومیت بازیکن خارجی داریم و شرایط برای تیم های ایرانی سخت می‌شود. امیدواریم بتوانیم از پلی‌اف صعود کنیم.

**هیچ قولی درباره آینده نمی‌دهم

همه بازی ها برای ما مهم است تا بتوانیم امسال بهترین عملکرد را داشته باشیم. هیچ مربی‌ای در دنیا نمی‌تواند قول بدهد. ضامن موفقیت تلاش و کار است و تیم‌های دیگر هم تلاش می‌کنند. چیزی که شما را به موفقیت می‌رساند این است که به پشتکارتان ادامه بدهید. هدفمان این است که جایگاه و شان باشگاه فولاد در آن حفظ شود.

**صددرصد به برنامه لیگ اعتراض داریم

صد درصد ما هم معترض به برنامه هستیم. دیشب با آقای سهیل مهدی صحبت کردم. ایشان برنامه ای را تنظیم می‌کند که به خاطر حضور پرسپولیس در فینال آسیا است و این باعث افتخار کشورمان است. خداراشکر می‌کنیم که این اتفاق افتاد و نایب قهرمان شدند. ولی سوال ها از قبل شروع می‌شود. اینکه بازی نساجی و ذوب‌آهن با پرسپولیس چرا کنسل شد؟ من خودم در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا با استقلال حضور داشتم، متاسفانه همین برنامه ریزی ها آن زمان برای ما مشکل درست کرد.

نکونام: فقط یک تیم از برنامه‌ی لیگ راضی است!

تا جایی که تا پای پرواز داشتیم بازی می‌کردیم. ما به کشور کره جنوبی رفتیم و به خاطر خستگی و بی برنامگی حذف شدیم و به فینال نرسیدیم. قطعا ما هم موافق بودیم که پرسپولیس استراحت کند و سرحال به فینال برود. ولی بازی نساجی و ذوب‌آهن کنسل شده و بعد از برگشتن به ایران، برنامه شان باید طوری باشد که همه تیم ها به تعداد بازی مشخص برسند تا سایر بازی ها برگزار شود.

**سهیل مهدی گفت لغو بازی‌های پرسپولیس دستور از بالا بوده!

صحبت من با سهیل مهدی این بود که 12 روز پرسپولیس بازی کند اما همه تیم ها به یک تعداد بازی برسند. شما ببینید من سه بازی بیرون از خانه پشت سر هم دارم که دو تا از آنها با مدعیان است. آقای سهیل مهدی به من گفت که لغو بازی پرسپولیس در برابر ذوب‌آهن و نساجی دستور از بالا بوده است! ما مخالفت خود را با برنامه لیگ اعلام کردیم اما همان برنامه را ابلاغ کردند! یعنی این برنامه اصلا برای تیم های دیگر نیست. مشخص است برای چه تیم هایی این برنامه را تنظیم کردند!

وی در پاسخ به این پرسش که منظور از دستور از بالا چیست و آیا منظورش وزارت ورزش است، بیان کرد: من نمی دانم دستور از بالا کجا است؛ می تواند طبقه بالا هم باشد!

**چرا برنامه ۱۵ هفته را باهم نمی‌دهند؟

سوالی که مهم است، چرا برنامه لیگ را 3 هفته یکبار اعلام می‌کنند؟ ما که به خاطر کرونا تعطیلی نداریم. خداراشکر شرایط کشورما از نظر کرونا خوب است و فوتبال باعث نشاط جامعه است. 15 هفته را اعلام کنند تا ما تا نیم فصل برنامه مان را بدانیم. نمی‌توانند یک برنامه ساده اعلام کنند. به خاطر تیم های دیگر همه باید صبر کنند تا ببینند چه اتفاقی می‌افتد.اشکالی ندارد. لیگ را نگه دارید تا پرسپولیس بازی های عقب افتاده اش را انجام بدهد. هر زمان به تیم های دیگر رسید، همه باهم دوباره شروع کنیم. دو هفته دیرتر شروع می‌کنیم اما چه ایرادی دارد؟

**پرسپولیس بعد از ما بازی می‌کند

من 5 هفته قبل گفتم 12 روز استراحت بدهید تا 3 بازی انجام شود بعد از آن می شود لیگ را ادامه داد. اما با 4 بازی عقب افتاده نمی‌شود. برای پرسپولیس هم شرایط سخت است، این چه برنامه‌ریزی ای است؟ فولاد دهم دی بازی می‌کند، پرسپولیس یازدهم دی‌ماه. تیم من 15 دی بازی می‌کند، پرسپولیس 16 دی. تیم من 21 دی بازی می‌کند، پرسپولیس 22 دی. ما 29 دی در حالی با پرسپولیس بازی می‌کنیم که 8 روز استراحت کردیم و پرسپولیس 7 روز.

**آیا دور برگشت هم به همین ترتیب بازی می‌کنیم؟

تمام ایرادمان به سازمان لیگ است.بازی های عقب افتاده پرسپولیس را هرطور که صلاح است، برگزار کنید، ولی به تیم من چه ربطی دارد که باید دهم و پانزدهم بازی کنم؟ آیا دور برگشت هم 3 بازی ما را داخل خانه می‌اندازید؟ خواسته‌مان این است که بازی‌های تیم ما را هم طبق برنامه برگزار کنید. باشگاه استقلال اعلام کرد اگر پرسپولیس با سپاهان بازی نکند، دربی به میدان نمی‌رویم. چرا آن بازی می‌شود انجام شود، بازی های ما نمی‌شود؟ من می‌خواهم این اتفاق بیفتد و همه تیم ها سر وقت خودشان بازی کنند. ما 4 روز یکبار بازی می‌کنیم اما سر وقت خودمان.

**فقط یک تیم خاص از برنامه لیگ راضی است!

هواداران فوتبال و طرفداران فولاد همه می‌خواهیم حق به حقدار برسد. ما باشگاه فولاد هستیم و هواداران توقع دارند از تیم‌شان دفاع کنیم. خیلی جالب است همه تیم‌ها ناراضی اند و خودتان می‌دانید که فقط کدام تیم راضی است! منتهی باید شرایط برای همه تیم ها یکسان باشد. بازی های عقب افتاده پرسپولیس را برگزار کنید اما طوری نباشد که ما 10 بازی کنیم، یک باشگاه 8 تا و یکی 9 تا.

**این شاهکار برنامه ریزی است

ما خواهان این بودیم که بازی ما با سپاهان را عقب افتاده کنید. بازی های دیگران را همه جابه جا کردند تا راضی باشند اما برای ما نکردند. این یک شاهکار در برنامه ریزی لیگ برتر است که نمی‌توانند برنامه درست بریزند. در همین برنامه 3 هفته ای هم می‌بینیم که تعداد زیادی اشتباه در آن وجود دارد!

**کسی موفق می‌شود که زورش بیشتر است

واقعیت فوتبال ما همین است. همه چیز بهم می‌آید. جای گله‌ای هم نیست. سازمان لیگ اینطور برنامه ریزی می‌کند و اعتراض ها بلند می‌شود. در همه جای فوتبال ما اینطور است. تنها کسانی موفق می‌شوند که زورشان بیشتر است چون نفع آن مهم‌تر است.

**باید با مدعیان بیرون از خانه بازی کنیم

تیم من بازی عقب افتاده ندارد؛ پرسپولیس بازی عقب افتاده دارد اما همه مسابقاتش بعد از ما است! آخرش شرایط طوری می‌شود که باید با مدعیان قهرمانی در بیرون از خانه بازی کنم! من متوجه نمی‌شوم که چرا باید برنامه را جابه‌جا کنند. اگر اینطور است بگویند ترتیب بازی های دور برگشت هم اینگونه است و ما 3 بازی داخل خانه داریم!

نکونام: فقط یک تیم از برنامه‌ی لیگ راضی است!

**در مسجدسلیمان مشکلات داشتیم

این هفته ماشین سازی و نفت مسجدسلیمان برگزار شد. برف سنگین بود و پارو نشد. هفته قبل در مسجدسلیمان بازی کردیم. شما باید کاور تیم میزبان روی زمین را می‌دیدید. برق قطع شده بود، نمی توانستیم جلسه فنی برگزار کنیم. شرایط غذا و هتل هم که مشخص بود. فوتبال ما همین است. تا موقعی که بخواهیم همه چیز را با دوستی و تلفن رفع کنیم، همین آش و همین کاسه است. به سهیل مهدی و ناظر بازی در مسجدسلیمان مشکلات را گفتیم اما کسی گوش نکرد. خداراشکر بازی پرسپولیس به عنوان یک تیم پرطرفدار دیدیم که بازی با نساجی اش را چطور زوم کردند.

**نمی‌گذارند میزبان جام ملت‌های آسیا بشویم

تمام بازی هایی که می‌کنیم را کشورهای عربستان و قطر عکس و فیلم می‌گیرند و کنفدراسیون فوتبال آسیا می‌دهند که نتوانیم میزبانی جام ملت های آسیا بگیریم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      لعنت به لنگ و لنگی

      پاسخ ها

      • مهردادآبادانی۴فقط پوکر

        خدا لعنت کنه اون بالایی رو که باعث لغو بازی پرسپولیس شد تا تیم بدون بازی تدارکاتی به فینال بره اونهم زمانیکه احتیاج داشت با بازی بیشتر ترکیب تیمشو بشناسه و بهمین خاطر هم ضربه خورد

      • مهردادآبادانی۴فقط پوکر

        اگر بازیهای لیگ رو طبق برنامه انجام میدادن و در زمان مناسب بازیهای لغو شده پرسپولیس انجام نیشد لیگ هم تعطیل نمیشد اما خوب باید مصدومای سوگلی میرسیدن و فحشش هم پرسمولیس میخوره

      • بدون نام

        کیسه کش وطن فروش

      • بدون نام

        معلومه خیلی سوختی

      • بدون نام

        از ما عصبانی باشین و از این عصبانیت بمیرید

      • بدون نام

        کیستو بکش

      • بدون نام

        این برنامه رو بخاطر کیسه لجن ریختن که مصدوماشون برسن

      • علی

        لعنت برتوبادکیسه حقیر

      • مصطفی

        لعنت به کیسه که به خاطر رسیدن مصدومان برنامه لیگ رو بهم زد

      • ایلیا

        لعنت به خودت کیسه و ال کیسه

      • ابراهیم

        ماشالله به فرهنگ استقلالیا ههه

      • شروین

        منظور نکونام استقلاله که نی خواد مسقیم بگه

      • ابراهیم ا

        ماشالله به فرهنگ استقلالیا هه

      • بدون نام

        وااله تا الان به نفع تیم کیسه بوده چون هر چی مصدوم و مفقود و مجروح و معدوم و مرحوم بوده به دربی میرسه, شما و مرباتون نتیجه نمیگیرین به سرورتون پرسپوليس ربطی نداره, یه مشت عقده ای حسرت به دل, چهار ساله دارین میترکین از زیرش موندن.

      • فن عشقپولیس

        آب رو بریز اونجایی که جزغاله شده

      • بدون نام

        بابامسعود

      • احمد

        بعضی استقلالی هاازبزرگ وکوچک فقط بلدن بهانه گیری کنن وبه زمین وزمان گیربدن وبرای تمام فوتبال حاشیه درست کنن .تاکی.واقعابس نیست.اگراس اس تیم بودبازیکنش مربی راکتک نمیزدوبرای تیم شرط نمیگذاشت و....

      • محمد

        دوستان فکر کنم مصاحبه رو خوب نخوندین
        جواد نکونام الان تنها به تیم کیسه معترض بود که با درخواست های نا بجا لیگ رو به هم ریختن
        تنها تیمی که با این برنامه داره سود میکنه استقلال هست که هر هشت رو یک بازی برگزار میکنه و پرسپولیس هر چهار روز یک بازی

      • بدون نام

        منظورش استقلال است

      • بدون نام

        کیسه مصدوماتش میرسه دیگه.آخه امروز مو قشنگ رفته بود اوکی بده به سازمان لیگ تا زمان بازی دربی اعلام بشه

    • بدون نام

      اصلا برای لیگ برتر برنامه ریزی ندارند خیلی از بازی ها عقب افتاده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ازبابامسعودبپرسین

    • Saeed

      فقط تیم حکومتی راضیه، راست میگه همه تیم هارو بخاطر لنگ سلاخی میکنن، همه ناراضی.....

      پاسخ ها

      • ali akbari

        بازی نساجی فقط با نظر پرسپولیس به تعویق افتاد،ذوب که مثل کیسه شما فیلم بازی کرده و کرونا را بهانه کرده،سپاهان هم روز ۲۸ میشد که مقصر پرسپولییس نبوده

      • یک عاشق پرسپولیس

        کیسه کش منظورش کیسه بود
        فاز شما چیه مگه

      • ابوذرامینی

        میشه حرف مفت نزنی بخاطراون دوتا نیم فصل که توکیسه بود به وضوح نگفت اون تیم خاص کیه . ندیدی صدباراسم پرسپولیس آوردبه غیرازاون وقت که گفت یه تیم خاص سودمیبره .بازم بگم یه مفهومه

      • علی.احمدی

        خدا راشکر که دشمنان ما را از احمق ها افرید این ها با این کارشان خواستند تیم سوگلی وزیر با استراحت کامل وتجدید قوا برود فینال اسیا وقهرمان بشود اما نخواسته اب تواسیاب حریف کره ای ریختند عیب کار اینجاست که افراد نا وارد وغیر فوتبالی با پارتی به مسند رسیده اند وعملا تیم را که ۱۹ روز بازی نکرده داغونش کردند اینهم کار خدا وقتی این همه بی عدالتی وحق خوری از ۱۵ تیم دیگر میشود تا جام بگیرند ولی جام مایع ظرفشویی هم ندادند بهشان

      • علی.احمدی

        بابا لنگ جماعت اگر میفهمید که اسمش را لنگی نمیگذاشتند همیشه یا نمی فهمند یا خودشان را به نفهمی میزنند پس بحث نکنید اونی که میخواست بفهمنه فهمید منظور اقا نکو کدام تیم بود وقتی داره مقایسه میکنه میگه ما برای نیمه نهایی تا پای پلکان هواپیما بازی میکردیم اما برای یک تیم دیگر ۱۹ روز بازی هایش را لغو کردند مگر غیر از تیم فاسد وسوگلی که چندساله چندین جام را فرستادن به باشگاهشان تیم دیگری بازی فینال داشته که طرفدارانش نمی فهمند حالا روشن شد منظور نکو کدام تیمه

      • علی.احمدی

        یک بازی پلی اف بهتره از صدتا فینال که به ناحق بری وتوی فینال اون ناحقی گریبانگیرد شود وسر افکنده ویکدست جلو ویکدست عقب باسر پایین برگردی

      • علی.احمدی

        میدونید طرفدارهای تیم سوگلی بیشترشان را بچه ها تشکیل میدن اگر خواستید میتوانید برسی کنید بچه هم که عقلش کامل نیست درقدیم رسم بو وقتی بچه ای شیرین کاری( بد اموزی داره) میکرد بایش کفش قرمز میخریدن تا خوشحال بشه خواهشا اگر شک دارید از بزرگترتان سوال کنید برای همین از گفته های این بچه ها نرنجید وخورده نگیرید چون به سن بلوغ نرسیدن ونمی فهمند بزارید هر چه میخواهد دل تنگشان بگویند تا خوش باشند اما عاقلان دانند

    • رضا

      اون زمان ک شما رفتین نیمه نهایی کرونا و قرنطینه ام بود؟
      تا عقل نباشد جان در عذاب است

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بابا نمیفهمه دست خودش نیست کیسه جماعت یه ناله و زار زدن. بازی با نساجی واترپلو بود برگزار شد. اشکالی نداره این صحبتها باید توی ذهن بازیکنای پرسپولیس بمونه تا به وقتش بهشون بفهمونن

      • بدون نام

        واقعا تا عقل نباشد جان در عذاب است از داشته هات یعنی عقلت استفاده کن بنده خدا میگه پیروزی بازی هاشو بازی کنه بعدش بیاد با ما بازی کنه

      • بدون نام

        چه ربطی داشت لنگی؟

      • بدون نام

        به لطف کرونا الهلال حذف شد و شما لنگی ها مفت به فینال صعود کردید

    • بدون نام

      برنامه رو به خاطر استقلال ترکوندن، فحشسو پرسپولیس میخوره

      پاسخ ها

      • هه

        لنگی جمع کن هیچی نمیشید بازم حرص میزنید تا بابا مسعود هست شما بتتزونید

      • بدون نام

        عجب!!!به خاطر استقلال جلو نساجی بازی نکردید گفتید یا بیاد تهران یا ما بازی نمی کنین؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      • آبیته

        کل دنیانمیفهمن فقط لنگیا،تاکی خودتونوبه اون راه میزنین

    • بدون نام

      همه مثل چی از پرسپولیس میترسند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آخه از سرورشون باید بترسن وگرنه؟؟؟
        عشق است پرسپولیس کبیر پرطرفدار ترین تیم دنیا

      • بدون نام

        هیچکس از لنگ نمی نرسه همه از لنگ متنفرند چون فاسده

      • بدون نام

        بابامسعود

    • بدون نام

      مشکل اینجاست که پرسپولیس يه پدر دلسوز داره که بقیه ندارن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شما به زور یک مسای از پیکان تو تهزگران گرفتی با ناداوری با صنعت نفت مساوی کردید باید می باختید گل سالم نفت مردود شد حالا پروروی هم میکنی مثل مرد باشید نه صفت مردانگی از داده باشید

    • بدون نام

      خوبه ک تو از کی روش فقط خاله زنک بازی و داد و بیداد کردن یاد گرفتی

      پاسخ ها

      • فرشید مشرقی

        ازحال بهانه گیری شروع شد بابا دارن برنامه به نعع یک تیم خاص میگیرن اخه بدبخت برو تمرین کن داخل مستطیل سبز حقت بگیر اگر میتونی دنبال بهانه نگرد

    • سجاد خیاط

      یه دونه بازی پلی آف دارید خودتونو میکشید اونوقت شما کیسها قرار بود فینال لیگ قهرمانان آسیا رو بازی کنید چه بازیها که در نیاوردید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چرت و پرت نگو لنگی

      • بدون نام

        تو برو خیاطی بکن

    • j77

      چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است.
      نیازی به عکس و فیلم نیست از تلویزیون بازی ها پخش میشه...

      پاسخ ها

      • احمد

        تا کور شود هرانکه نتوان دید
        شما کیسه کشا اونقدری که اراجیف ونق می زنید دنبال کار خودتون نیستید

    • علی 11

      جواد جان بعد میگن لیگ مهندسی نشده، میگن بابا مسعود، بابامون نیست

      پاسخ ها

      • hamid

        مهندس بابا مسعود

      • بدون نام

        آخرشم بابا مسعود نتونست واسه اینا یه ستاره بیاره، چقدر بعد هند مهدی شیری خندیدم، تموم این سالها حق خوری اونجا زد بیرون

    • جعفر

      لیگ فقط استقلال و پرسپولیس میبینن

    • بدون نام

      فقط به نفع پرسپولیسه این برنامه ریزی، تا وزارت لطفشو در حق پرسپولیس کامل کنه

    • گدارنمک

      تیم حکومت لنگ

    • perspolis el grande

      تنها تیمی که راضیه همونطور که نکونام گفت کیسه ی عربستانه که تمام مصدومهاش به دربی برسن و برنامه ریزان فوتبال تمام تلاششون رو دارن میکنن تا بچه ی لوس و بی افتخار و پرهزینه شون راضی باشه

      پاسخ ها

      • hamid

        افتخارتو بگو همه بدونن خخخخخخ فقط عشق دو ستاره هاااا

      • بدون نام

        آنکس که نداند و نداند که نداند
        در جهل مرکب ابدالدهر بماند...

      • بدون نام

        آنکس که نداند و نخواهد که بداند
        حیف است چنین جانوری زنده بماند..
        تقدیم به آندسته از هواداران لنگ که هرگز زیر بار حرف حق نمیرند..

    • تاجی باغیرت

      که اونم لنگ بی اصالت

    • بدون نام

      خوب معلوم است این همه فشار به تیمها میارن تا بتونن تیم استقلال سوگلی وزارت ورزش امسال قهرمان بشه ولی انشالله امسال هم گهی نمی شوند

    • بدون نام

      پرسپولیس واستقلال یعنی هفتاد میلیون ایرانی احترام خودت وهفتاد میلیون هوادار این دوتا تیم را داشته باش وطعنه نزن شما کاپیتان تیم ملی بودی ولی عددی درمقابل هوادار نیستی درست حرف بزن وبجای مربی گری برو برنامه فوتبال ودرست کن این سازمان لیگ چه گناهی کردن که هر روز عقده ای مثل شما حرف چرت میزنین اونا هم دارن کارشونو انجام میدن یکم‌احترام سرتوش بشه مثلا تو لالیگاه هم بازی کردی

      پاسخ ها

      • مظفری

        یعنی چی؟!!!! چرا الکی حرف میزنی نکونام که بی احترامی نکرد، حرف حق زد،، اگر بقیه تیم ها چون طرفداران استقلال و پرسپولیس زیاد هستند، حق دفاع از خودشون را ندارند،،لیگ رو تعطیل کنید یک تک بازی بزارید بین سرخابی تا تکلیف قهرمان مشخص بشه

    • سینا

      همتون برای نایب قهرمانی بجنگید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بابامسعود

      • بدون نام

        اره دیگه تابابامسعودهست همه برای نایب قهرمانی

    • صمد...

      مصدوماتون میرسن به دربی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ازبابامسعودبپرسم بهت میگم

    • بدون نام

      به عنوان ی پرسپولیسی میگم کاملا حق با جواد نکونام هم فنی صحبت کردِ و هم کاربلد
      معلوم خوب دوره دیده
      آفرین
      مربی باید هم دانش تو زمین و داشته باشه و هم به حواشی واکنش بجا نشون بده

    • ل مثل لنگی ق مثل قشقایی

      پونزده تا تیم لیگ برتر از دست تیم حکومتی لنگ خسته شدن همه شون ناراضی ان

    • بدون نام

      نشونه استیصال در برابر پرسپولیسه این حرفها

    • بدون نام

      تمام مربیان مثل ... از پرسپولیس میترسن

    • بدون نام

      ذوب آهن خودش تخلف کرد لغو شد انگار فینال رفتن ما به خیلی ها فشار اورده

    • بدون نام

      اون وضعیت بازی کردنت بوداینم ازوضعیت مربی گریت حال بهم زن

    • ستار

      خدا لعنت کند آن کسانی که از یک تیم خاص طرف داری میکنند ومیخوان ان تیم پیروز بشه

    • اریا

      همون محمود فکری خوبت کرد حقت بود مارموز مگه اون موقع که رفتی فینال با استقلال کرونا بود باهوش گیج

    • برجعلی

      نکونام کیسه ای ، اتفاقا لغو بازی پرسپولیس بل ذوب اهن ونساجی بخاطر کرونا بود وبعدش هم به ضرر تیم پرسپولیس بود بخاطر امادگی فرصت خوبی بود حدود ۲ هفته بدون بازی برای فینال رفتند.

    • برجعلی

      وقتی afc ورزشگاه نساجی را ببینه حق داره میزبانی را به مانده
      جناب نکونام کیسه ای

    • بدون نام

      همه اینا از سوزش فینال اسیاست ، حسرت استقلالیااااا

    • بهراد

      این صحبت‌هایی که در مورد پرسپولیس میشه، در ایتالیا در مورد يوونتوس، در آلمان در مورد بایرن و در فرانسه در مورد پاریسنژمن هم میشه

    • کیسه ویاران دوچرخه سواران

      یکی نیست به این چکش بگه بازی باذوباهن به خاطر17تاکرونایی که تیم ذوب داشت لغو شد

    • حمید

      کیسه کش متوهم

    • مهدی منوچهری

      بگو فشار بهت بیاد تا بترکی

    • حسین سعیدی

      لیگ رو بخاطر لنگ و کیسه به فساد کشیدن

    • .

      لعنت به پرسپولیس

    • محمدتنها

      کلامنظورش کیسه هست که موقشنگ
      دستورمیده ماچه روزی بازی میکنیم!

    • بدون نام

      بحضرت عباس پرسپولیسه چون استقلال همون اول اعتراض کردنمونش محمودفکری که گفت پرسپولیس بایدبازیاشوانجام بده که شرایطش بااستقلال یکی باشه

    • بدون نام

      بازیکن های لنگ خسته میشن... کاری بهشون نداشته باشید.... اخه شاخ غول شکوندن.... بزار هر وقت خواستن بازی کنن.... چرا اینقدر اذیتشون میکنید...
      بچه لوس بابا مسعود

    • بدون نام

      باز هم سوزش باز هم نیاز به پماد جدید باز هم فرافکنی

    • بدون نام

      لعنت به تیم حکومتی لنگ

    • بدون نام

      واقعا حرف زدن شو ببین هرچهار کلمه یک بار اسم پرسپولیس ❤میاره. ایشون از سوزش زیاد نمیدونه چی بگه

    • iranyam.

      اقای سوزشی حداقل 6بارتکرارکردی وکنایه زدی که همه چیزبروفق میل پرسپوایسه.دراینکه کیسه کشی شکی نیست والبته اشکالی هم نداره مختاری اماگوشه وکنایه زدن نشانه شخصیت خیلی نازلته.پرسپولیس اگه اونقدکه توذهن مریض تونفوذداره ویاسهیل مهدی گفته لغوبازی بانساجی وذوب اهن بادستورازبالابوده مگه چشم وگوش نداری که پرسپولیس چقدراصراربربازی باذوب اهن داشت وقبول نکردن.اگه مربی باشی بایدبفهمی که پرسپولیس ازهمون بازی نکردن باذوب اهن ضربه خوردوازشرایط بازی خارج شد.اگه همه تلاشهابرای راضی نگهداشتن یک تیمه که منظورت پرسپولیسه بایدبازی واترپلوی بانساجی بافشارپرسپولیس لغومیشد.اگه فقط یکروزبازی روعقب مینداختن نساجی حداقل 4تایی میشدهمونطورکه همه دیدن نیمه دوم وتواونقداستخردروازه نساجی روبه توپ بسته بود.پس لطفا چرت وپرت نگونکونام کیسه کش.

      پاسخ ها

      • بی نام

        افرین بر فهم شما
        جواد خان متوجه نمیشه
        پرسپولیس از بازی نکردن ضربه خورد

    • بدون نام

      جواد لالیگایی چیزی نمونده تیم گمنام پیروزی به ورژن اصلی کارخانه برگرده. 1400 از آنچه که تصور نمیکنید بهشون نزدیکه

    • iranyam.

      کبسه کش حقیر19.56.اگه باحذف الهلال سرورتون تافینال رفت کیسه حقیرودرمونده هم که توهمون مسابقات بودوصدقه سره اوت همون الهلال توگروه 3تیمی دوم شدپس چرااون تیم درپیتی تون نتونست بانبودن الهلال بره فینال؟بسکه قدرت پرسپولیس عقلتونوضایع کرده وسوزش نمیزاره بافکرمطلب بنویسین اصلایادت نبودکه کیسه حقیرهم تومسابقات بود.

      پاسخ ها

      • ز ب

        آهای هوادران تیم های غیراز لنگ حقیر تا 1400 باید با بی عدالتی کنار بیایید ننگ بر مسعود سلطانی فر بی شخصیت

      • بی نام

        رفته بودن قلیان کشی
        تا نیمه شب هم‌سرشون تو گوشی بود
        چطور می خواستید جام بیارید

    • بدون نام

      خخخخ تیم سوگلی مسعود ه

    • بدون نام

      بابا ببند گاراژ را

    • بدون نام

      قهرمانی های پرسپولیس همه ی کیسه کشا رو سوزونده

    • بابامسعود

      اجازه بدید امسال هم لنگ رو قهرمان کنم دیگه میرم

    • بدون نام

      شما هم ازخودتان راضی هستید یعنی از خودراضی وپرادعا وطبل توخالی

    • پرسپولیسم ارزوست

      این کجای این بازیهای عقب افتاده است خدایش با نفت مسجد تو زمین حریفش باخته با تیمهای دیگه بازی داشته چون پرسپولیس مظلومه اینم میگه چهارتا حرف به پرسپولیس بزنم یه دوتا گوش مخملی کیسه کش فالور جمع کنم افرین وباریکلا برام بفرستن بابا تو مربی فولادی با پرسپولیس هم بازی نداشتی پرسپولیس تو باتلاق وطنی بازی کرد و۲امتیاز از دست داد این وسط فقط ما ضرر کردیم چی میگی برای خودت چرا فقط مفت خوری پرسپولیس رو می‌کنی بی همه چیز

    • بدون نام

      کیسه وکیسه کش مواظب باشید دارید کم کم تبدیل به کیسه زباله میشوید

    • محمد

      #وزیر پرسپولیسی کثيف

    • بدون نام

      مهرداد ابادانی
      لنگی یحیی دلال خودش درخواست داد که بازی نساجی و ذوب اهن لغو بشه بعد روز اخر وقتی دید ذوباهن باید با جوانانش بازی کنه گفت ما میخوایم بازی کنیم،بوی لجن و تعفن تیم منفور حکومتی کل ایران گرفته،لنگی کیسه کش تمام دولت حسن کلید ساز براتون بسیج شد که قهرمان اسیا بشید اما خدا جای حق نشسته اونجایی که باید میزد تو دهن روحانی و دولتش چنان زد که تا عمر دارن فراموش نکنن،ظلم پایدار نیست

    • واقعیت!

      منظور نکونام از یک تیم خاص استقلال است چون با استقلال مشکل داره و حقیقت اینه که پرسپولیس باید بازیهای عقب افتاده اش را انجام دهد بعد با استقلال بازی کند که بیشترین استراحت را می کند

    • بدون نام

      هرکسی که نتیجه نمیگیره میندازه گردن پرسپولیس وقتی که می برن پرسپولیس دارن می سوزن.دیگه کلاجزغاله شدن نکونام یک هزارم گل محمدی دانش نداره .

    • بدون نام

      آقای نکونام اگه رفتی آسیا اونجا بردی حق با شماست

    • بدون نام

      شما نمیتوانید ببریداقای نکونام اگه بلدی تیم خودت راجمع کن

    • بدون نام

      شهر که شلوغ بشه ذوب آهن هفت تیرمیکشه.ته جدول ی بازی نمی تونن ببرن

    • بدون نام

      سلام دوستان
      زمان پهلوی، تیم استقلال و تاج اون موقع، تیم حکومتی بود و مردم بخاطر مردمی بودن پرسپولیس، پرسپولیس رو دوست داشتند، حالا وضع فرق کرده، پرسپولیس تیم حکومتی و مردم ازش متنفر شدند، دیگه اون تیم مردمی نیست، برای همین تمام برنامه ریزی ها به نفع پرسپلیسیه و همین و بس..

    • بهنام محمودیان

      مرگ بر وزیر لنگی

    • عبد اعتماد

      آهای لنگیا منظور جواد نکونام،لنگ کثیف آسیاست.یکم اون مغزتونو کار بندازید.تیم خاص شمایید که بابا مسعودتون همه جوره داره حمایتتون میکنه

    • شهروند

      همش بلدن بگن بابا مسعود ،،یادشون رفته بابا محمود چه کارهایی براشون انجام داد و سرمربی پرسپولیسی تیم ملی رو مستقیما دستور داد برکنار کنن

    • جیکا

      قربون اوس کریم برم
      چوبش صدا نداره لنگیهای بی وجود جام گرفتین؟هاهاها
      زمین و زمون برای تیم لنگ پلیس مهیا کردن تا شاید یه ستاره یه ستاره قلابیش اضافه کنه جانم خدا. نذاشت جام باشگاهای اسیا سوپری سر کوچه نمونه اش زیاد داره
      لنگیها دوست دارن بیاریم خدمتشون خخخخخخخه

    • بدون نام

      بنظر من هیچ یک از تیمها نباید به دنبال قهرمانی باشن فقط پیروزی میدونه که صددرصد قهرمانه.

    • red boy

      عروس نمیتونه برقصه میگه اتاق کجه

    • بهرام

      البته پرسپولیس تیم قهرمان ایرانه برای کشورس

    • بهرام

      البته که پرسپولیس تیم قهرمان ایرانه ابروی فوتباله باید برنامه ریزی براش دقیق باشه ولی ابو بریز هم اونجایی که میسوزه

    • بهرام

      اتفاقا برنامه به نفع کیسه کشا شد که مصدومانش رسید که تو دربی چهارتایی نشه

    • بدون نام

      لعنت بر بدخواه پرسپولیس کبیر ؛ وقتی ۶تا مربی کیسه کش تو لیگ برتر داریم از این دری وری ها زیاد میشنویم البته یکیش کله پا شد به امید کله پا شدن بقیتون

    • بدون نام

      اگه باقری تو ۲۸ سالگی از تیم ملی خداحافظی نمیگرد الان چمن زن استادیوم هم نبودی ....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج