۱۰۷۴۴۹۶
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

رقابت ایران با رقبای ترسناک!

رقابت بین چهار کشور برای میزبانی جام ملت‌های آسیا در سال ۲۰۲۷ جدی‌تر از قبل شده است.

ورزش سه: کنفدراسیون فوتبال آسیا، امروز راهنمای جامع نامردهای میزبانی جام ملت های آسیا ۲۰۲۷ برای چهار انجمن عضو این نهاد که خواهان میزبانی این تورنمنت هستند را منتشر کرد؛ فدراسیون فوتبال هند، فدراسیون فوتبال ایران، فدراسیون فوتبال قطر و فدراسیون فوتبال عربستان سعودی.

ای اف سی همچنین اعلام کرد فدراسیون فوتبال ازبکستان اعلام کرده از بین نامزدهای میزبانی این دوره انصراف داده و بدین ترتیب از روند انتخاب برای جام ملت های آسیا خارج خواهد شد. روند اعلام بسته پیشنهاد داوطلبان میزبانی در فوریه سال ۲۰۲۰ آغاز شده و حالا به پایان رسیده است. برای دسترسی به این راهنماهای پیشنهادی می توان به سایت فدراسیون کشورهای مذکور مراجعه کرد.

رقابت ایران با رقبای ترسناک!

آخرین دوره مسابقات جام ملت های آسیا در امارات متحده عربی در سال 2019 موید تغییری عمده در فوتبال در آسیا بود. بعد از تصمیم مفید افزایش تعداد تیم ها از 16 به 24 تیم، شاهد شکسته شدن رکورد پخش مسابقات در رسانه های دیجیتال و تعداد بینندگان تلویزیونی بودیم.

روابط عمومی فدراسیون چین که در کنگره فوق العاده ای اف سی در پاریس در ژوئن 2019، به عنوان میزبان مسابقات آینده جام ملت های آسیا در سال 2023 انتخاب شد، حالا به دنبال ادامه میراث آخرین دوره در امارات و تبیین معیارهای جدید برای دوره سال 2027 خواهد بود.

گرچه در بسیاری از محافل به نظر می رسد با توجه به زیرساخت های فوتبال ایران و شرایط بغرنج برخی استادیوم ها این کشور شانس چندانی برای پیروزی در این مناقصه ندارد، اما به نظر می رسد حاقل از سوی ای اف سی چنین نگاهی وجود نداشته و ممکن است ایران از شانس خوبی برای کسب میزبانی در جام ملت های 2027 برخوردار باشد.

رقابت ایران با رقبای ترسناک!

بی تردید در صورت پیروزی ایران در این رقابت ها، در این فرصت شش ساله امکان رفع بسیاری از نواقص و مشکلات ورزشگاه ها وجود داشته و می توان در این زمان خوب، باعث ایجاد تحول بزرگی در بخش سخت افزاری در فوتبال شد.

همانگونه که دو سال قبل شاهد بودیم، بخش قابل توجهی از مشکلات استادیوم آزادی هنگام برگزاری فینال لیگ قهرمانان آسیا بین پرسپولیس و کاشیما برطرف شد و در مجموع شاهد میزبانی قابل قبولی از سوی ایران بودیم. حالا ممکن است در صورت پیروزی در رقابت میزبانی جام ملت ها، این تغییرات در فرمتی گسترده تر و بسیاری از نقاط کشور صورت گیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      فوتبال امااگرنمیشناسه بایدخرج کنی

    • بدون نام

      چی بودیم چی شدیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج