۱۰۷۴۵۱۳
۳ نظر
۵۰۰۴
۳ نظر
۵۰۰۴
پ

آینده نگری به سبک معاون وزیر!

تقریبا دو سال است که فدراسیون پزشکی - ورزشی رییس ندارد.

رضا پورعالی در خبرآنلاین نوشت: معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان همین چند ساعت پیش در ستاد مقابله با کرونا در ورزش حرف قشنگی زد؛ اینکه «برای المپیک باید آینده‌نگری کنیم تا غافلگیر نشویم.» بله! گل گفتی آقای علی‌نژاد. اما این آینده‌نگری چطور باید تزریق شود به بدنه ورزش؟ آیا تاخیر ۱۳ ماهه در برگزاری انتخابات فدراسیون پزشکی ورزشی هم جزیی از همین برنامه آینده نگارانه شما محسوب می شود؟!

۱۸ آبان‌ماه ۹۸ دوره ریاست غلامرضا نوروزی در فدراسیون پزشکی ورزشی تمام شده و امروز هشتم دی ماه ۹۹ است. فدراسیونی به اهمیت فدراسیون پزشکی ورزشی یک کشور، آنهم در سال المپیک، فعلا ۴۱۵ روز است که رئیس به خود ندیده!

تقویم را ورق می زدم که دیدم ۱۰ ماه و ۱۰ روز از انتصاب شما به عنوان معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای می گذرد. در حقیقت آن روز که شما بر مسند معاونت وزارتخانه ورزش نشستید نه در دنیا کرونایی پاندمی شده بود و نه المپیکی به تاخیر افتاده بود. اما شما با یک آینده نگری و دوراندیشی عجیب، انگار هر دو را با هم پیش بینی کرده بودید وگرنه هیچ دلیل دیگری نمی تواند این بی توجهی ۳۰۰ روزه شما نسبت به انتخابات فدراسیون پزشکی ورزشی را توجیه کند.

البته انگار زیاد هم بی تفاوت نیستید نسبت به سرنوشت فدراسیون پزشکی ورزشی. شنیده‌ایم همین چند روز پیش یکی از نامزدهای ریاست را فراخواندید به حضور. می‌گویند از قضا یکی از رای دهنده‌گان مجمع هم آن روز میهمان شما بوده! اینکه چه گفتید و چه شنیدید را فقط میز و صندلی های اتاق‌تان می‌توانند گواهی بدهند، اما شک نداریم توصیه شما به هر دو طرف این بوده که در برگزاری یک انتخابات سالم کوشا باشید! قطعا این جمله کلیشیه ای را هم گفته اید که وزارت ورزش، این بار هم هیچ دخالتی در مجمع انتخاباتی فدراسیون‌ها نخواهد داشت!

هفته دیگر همین موقع (دوشنبه ۱۵ دی) فدراسیون پزشکی ورزشی رئیس خود را خواهد شناخت. طبیعتا برای آنهایی که ۴۱۵ روز تعلل وزارت ورزش در برگزاری مجمع انتخاباتی این فدراسیون را تحمل کرده اند، این ۷ روز هم در کسری از ثانیه می گذرد. نتیجه هر چه باشد، خوب یا بد، مورد پذیرش جامعه ورزش است، اما قطعا یک چیز مهم تر از نتیجه شمارش آرا خواهد بود؛ اینکه وزارت ورزش در این آزمون انتخاباتی برنده باشد. برنده نه به معنای اینکه نامزد مورد حمایت رای بیاورد. اینجا برنده بودن یعنی جاری شدن صداقت در روح مجمع و سلامت در انتخابات.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ز ب

      ظاهرا آقای علیپور هم همانند وزیرورزشش دغدغه اش تیم پرسپولیس است که هرچه در توان داشتن بکار بستن باید دراین مورد به ایشان وبقیه دست اندر کاران خسته نباشید وخدا قوت گفت ویک قدردانی وتقدیر کرد

    • ناشناس

      ایشون اول جوابگوی گندکاری های دوپینگ ووشو باشد بعددم از آینده نگری بزند.معاون وزیر مثل وزیره.وزیری که به خاطربرف گیلان ازاستانداری برکناروسرازوزارت درآورد.

    • محمد

      حالا که پرسپولیس قهرمان نشد گفتن تو این چند ماه باقیمانده یه چندتا کار دیگه هم داشتیم انجام بدیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج