جاباما
۱۰۷۴۵۷۱
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

همه پول را پیش خور کردند!

معاون سابق باشگاه پرسپولیس صحبت‌های افشاگرانه درباره پاداش آسیایی و جذب اسپانسر انجام داد.

فوتبالی: معاون سابق باشگاه پرسپولیس صحبت های افشاگرانه درباره پاداش آسیایی و جذب اسپانسر انجام داد.

به نقل از فارس، رضا یلوه در پاسخ به اینکه چه شد که از باشگاه پرسپولیس جدا شد، اظهار داشت: مدیریت جدید مستقر شد و دیدگاههای اقتصادی آن ها با دیدگاه اقتصادی من تطابقی نداشت و طبیعی بود از هم جدا شویم و چندین بار هم اعلام کردم که بهتر است من از مجموعه پرسپولیس جدا شوم تا سمیعی و همکارانش بتوانند دیدگاههای اقتصادی خود را پیاده کنند.

رضا یلوه در خصوص اینکه تفاوت دیدگاهها از نظر سمیعی مدیر عامل باشگاه چه بود عنوان کرد: مسئله مهمی که وجود داشت این بود که در روز معارفه جعفر سمیعی ، ایشان بر این باور بودند که برندهای مختلف صف کشیده اند و آمادگی دارند با پرسپولیس قرارداد ببندند و منابع مالی تزریق کنند و کوتاهی از جانب ما بوده که تاکنون این امر محقق نشده ، و با توجه به شیوع کرونا و بدعهدی باشگاه پرسپولیس با اسپانسرها خیلی به سختی می شد اسپانسرها را قانع کرد که با پرسپولیس قرارداد ببندند و دلیل آن هم جابجایی متعدد مدیران در باشگاه پرسپولیس است که مدیر جدید دوست ندارد با همان اسپانسر قبلی ادامه همکاری دهد و این دغدغه ای برای شرکت هاست که حاضر به بستن قراردادن نبودند.

وی افزود: مدیرعامل جدید باشگاه نسبت به یک سری از قراردادها انتقاداتی داشتند و من به ایشان عرض کردم با توجه به شرایط موجود قراردادهای خوبی بستیم و ظرف مدت ۶ ماه مبلغ ۷۶ میلیارد تومان درامدزایی کردیم و به باشگاه پول تزریق کردیم. در زمان انصاری فرد بذری کاشته شد و در مدیریت رسول پناه از آن مراقبت شد و ظرف مدت ۶ ماه نه تنها توانستیم ۷۶ میلیارد درامدزایی کنیم بلکه با این شرایط کرونا و نبودن تماشاگر و وضعیت بد اقتصادی اگر کارشکنی هایی صورت نمیگرفت این درامد دو و حتی سه برابر میشد.

معاون سابق باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه در زمان حضور شما تنها ۷۶ میلیارد وارد باشگاه شد افزود: باید این را به دو مقطع تقسیم کنم، روزی که وارد باشگاه شدیم و بیزینس پلن پروژه را ترسیم کردیم و با توجه به مدل هایی که در باشگاههای اروپایی پیاده می شد استفاده می کردیم به عدد ۶۰۰ میلیارد تومان در سال می رسیدیم، در باشگاههای اروپایی مشاهده می شود که مثلا رونالدو و دیبالا در کلیپ های تبلیغاتی شرکت میکنند و اگر این اتفاق برای بازیکنان ما نیز می افتاد قطعا در درامدزایی اتفاقات خوشایندی برای باشگاه رقم می خورد.

یلوه افزود: در سال اول قرارداد، پیشبینی درامد باشگاه بجای ۷۶ میلیارد چیزی در حدود ۱۵۰ تا ۲۰۰ میلیارد بود. در تاریخ ۸ آبان ۹۸ قراردادی را منعقد کردیم که قرار بر این بود در بهمن ماه از اپلیکیشن رونمایی کنیم و سپس ۲۰ اسفند حسن انصاری فرد از باشگاه جدا شدند، و از تاریخ ۲۰ اسفند ۹۸ تا ۱۵ اردیبهشت ۹۹ عملا درامدزایی ما متوقف شد و دلیل آن چالشی بود که بین کارگزار و عضو هییت مدیره پیش آمده بود باعث این موضوع شد که حتی تا فسخ قرارداد هم پیش رفت. این نکته را یادآور شوم که اپلیکیشن باشگاه ابتدا ۷۰۰ هزار نصب داشت که بعد از اختلافات هییت مدیره و مصاحبه های این عضو هییت مدیره در خبرگزاری ها باعث ریزش شدید نصب اپلیکیشن شدیم که ضرر زیادی را به باشگاه متحمل کرد و بعد از آن نتوانستیم اعتماد هوادار را جلب کنیم. پیشبینی ما این بود که تا ۲۹ اسفند ۹۸ تعداد ۱میلیون نفر نصب اکتیو داشته باشیم که مصاحبه های دوستان و مخالفت آن ها خیلی به ما ضرر زد.

وی در خصوص اینکه بعد از جدایی رسول پناه به شما پیشنهاد مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس شد به رادیو ایران گفت: هیچوقت صحبتی با من انجام نشد و فقط برای قسط آخر برانکو به من اعلام کردند که به کمک شما نیاز داریم و من هم در مبلغ قسط آخر برانکو کمک کردم تا این پول پرداخت شود و بعد از آن چندین جلسه برای انتخاب مدیرعامل هم برگزار شد و حتی از من دعوت می شد در جلسات حضور داشته باشم ولی هیچگاه صحبتی مبنی بر حضور من به عنوان مدیرعامل حتی به صورت غیرمستقیم مطرح نشد و من با توجه به جلساتی که در آن ها حضور پیدا میکردم یک درصد احتمال می دادم که اگر به من اعتماد کنند و به عنوان مدیر عامل من را معرفی کنند از مجموعه ی تولیدی که داشتم منابع درامدی نقدی آماده کرده بودم و به اعضای هییت مدیره نیز اعلام کردم که در صورت انتخابم به عنوان مدیر عامل ، بلافاصله این پول را تزریق کنیم و یک سری مشکلات را مرتفع کنیم که سرانجام این اتفاق نیوفتاد.

یلوه خاطرنشان کرد: در پایان هم باید اعلام کنم خدمت هواداران باشگاه پرسپولیس که این پاداش لیگ قهرمانان آسیا قبل از اینکه به حساب باشگاه واریز شود پیش خور شده است و بخش اعظمی از این پاداش دیگر وجود ندارد چون دوستان از جاهایی پول هایی قرض گرفته اند که باید آن ها را پس دهند و نمی توان روی پاداش آسیایی باشگاه پرسپولیس حسابی باز کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج