۱۰۷۴۵۸
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

ایران در مذاکرات امتیازی به ۱+۵ نداد

عضو ارشد حزب موتلفه اسلامی گفت:جمهوری اسلامی ایران در مذاکرات هسته ای خود با گروه موسوم به ۵+۱ امتیازی واگذار نکرده است.

خبرگزاری ایرنا: ˈاسدالله بادامچیانˈ شامگاه سه شنبه در همایش اصولگرایان چهارمحال وبختیاری در شهرکرد گفت: تیم مذاکره کننده هسته ای درحال مذاکره است و دولت تدبیر و امید نیز در میدان سیاسی مشغول فعالیت است و لازم است در این شرایط به جای تخریب، توهین و تهمت، دولت را حمایت کنیم.

وی تصریح کرد:به بیان مقام معظم رهبری، نباید تیم مذاکره کننده هسته ای را تخریب کرد، ولی باید با نگاه هوشیار و تیزبین خود، مراقب امور باشیم.

این فعال سیاسی با تاکید بر اینکه مذاکرات ایران با ۱+۵ از موضع قدرت انجام شده است و اقداماتی نیز که ایران انجام داده در راستای اعتماد سازی بوده است، افزود:باید تا خردادماه که مهلت شش ماهه غربی ها برای عمل به تعهدات است صبر کرد و اگر به تعهدات عمل نکردند، به راحتی می توانیم غنی سازی ۲۰ درصدی را از سر بگیریم.

عضو ارشد حزب موتلفه اسلامی بر لزوم اقدام دولت برای گرفتن امتیاز از ۱+۵، اضافه کرد:مرحله کنونی مذاکرات هسته ای در مرحله ویژه ای قرار دارد و باور داریم که غربی ها نیاز دارند در مقابل ایران کوتاه بیایند.

قائم مقام دبیر کل حزب موتلفه اسلامی تاکید کرد:راه نقد منصفانه در هیچ موضوعی بسته نیست، به شرطی که در انتقادها از تخریب، توهین و تهمت پرهیز کرده و حداقل اگر ضعفی در جایی دیدیم، راه حل نیز ارائه دهیم.

بادامچیان در بخش دیگری از سخنان خود، پیشینه طولانی و مبارزاتی دکتر روحانی را در انقلاب مورد تاکید قرار داد و با سیاستمدار خواندن وی، از برخی تلاش ها برای منتسب کردن رییس جمهوری به یک جریان خاص انتقاد کرد.

این فعال سیاسی همچنین با انتقاد از اظهارات برخی سیاسیون و گروه ها در خصوص جشن میلاد حضرت زهرا سلام الله علیها در سعدآباد، افزود:اینکه گفته می شود در این جشن به هر نفر پنج سکه داده شده است، صحت ندارد و تنها فضاسازی رسانه ای بوده است.

قائم مقام حزب موتلفه در بخش پایانی سخنان خود، گفت:اگر می خواهیم کشور به اهداف خود برسد و تحزب به معنای واقعی شکل بگیرد، باید در انجام امور بر اساس دین حرکت کرده، حرکت ها مردمی شود و با برنامه و کار کارشناسی اقدام کنیم.

به گزارش ایرنا، همایش اصولگرایان چهارمحال وبختیاری با حضور جمعی از اعضای تشکل های اصولگرای استان برگزار شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • شاهرخ

      امیدوارم جواب دندان شکنی بدن به این خودخواها

    • بدون نام

      جون بابات راست ميگي

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج