جاباما
۱۰۷۴۶۳۶
۳ نظر
۵۰۱۳
۳ نظر
۵۰۱۳
پ

چند پیشنهاد برای یک آخر هفته فرهنگی

این هفتمین بسته‌ی پیشنهاد‌های فرهنگی و هنری ما برای تعطیلات آخر هفته‌ی شماست.

برترین‌ها: در اینجا چند پیشنهاد فرهنگی برای شما داریم برگرفته از صفحه اینستاگرام «جعبه»، این هفتمین بسته‌ی پیشنهاد‌های فرهنگی و هنری ما برای تعطیلات آخر هفته‌ی شماست. بسته‌هایی پر از پیشنهاد فیلم، کتاب، پادکست و ...
یک پادکست/ رادیو سانسور
چند پیشنهاد برای یک آخر هفته فرهنگی
«رادیو سانسور» داستان‌های ناگفته‌ای از جریان تولید و حواشی فیلم‌های سینمای ایران را بازگو کند. روایت‌هایی پر از جزییات و شنیدنی از سلمان خورشیدی که علاوه بر استفاده از آرشیو نشریات و شنیده‌ها، حاصل گفتگو با عوامل پشت صحنه‌ی فیلم است. یک تاریخ شفاهی جذاب از «گنج قارون» و «رضا موتوری» تا «سگ کشی» و «ماهی و گربه»
یک فیلم خارجی/ The Personal History of David Copper
چند پیشنهاد برای یک آخر هفته فرهنگی
شاید مثل ما فکر کنید این فیلم درباره‌ی شعبده باز معروف، دیوید کاپرفیلد است. اما این اسم قبل از این‌ها به یکی از معروف‌ترین کتاب‌های «چارلز دیکنز» تعلق داشت؛ کتابی که دیکنز آن را بهترین کتاب خود می‌دانست. این فیلم اقتباسی است از این کتاب با بازی «دو پتل» و کارگردانی «آرماندو یانوچی». اگر پایه‌ی فیلم‌های اشک و آه دار هستید، «تاریخ شخصی دیوید کاپرفیلد»، فیلم شماست.
یک مستند/ Human
چند پیشنهاد برای یک آخر هفته فرهنگی
در این روز‌های کرونایی که سفر و کشف بی واسطه‌ی جهان، به آینده‌ای نامعلوم موکول شده، مستند human اثر آرتوس برتراند را ببینید تا همه‌مان به یاد بیاوریم جهان با همه‌ی گستردگی‌اش چقدر در برابر گره‌های مشترک انسانی کوچک است. دیدن این مستند از عجیب‌ترین و لذت بخش‌ترین تجربه‌های زندگی‌تان خواهد شد. نسخه‌ی دوبله این مستند در دسترس است، اما پیشنهاد می‌کنیم این مستند را با زبان اصلی و زیرنویس ببینید.
یک فیلم ایرانی / ناگهان درخت
چند پیشنهاد برای یک آخر هفته فرهنگی
دومین فیلم صفی یزدانیان پس از فیلم محبوب «در دنیای تو ساعت چند است؟». فیلمی در ادامه‌ی تجربه‌ی قبلی او، اما شخصی‌ترو متفاوت‌تر. روایتی از خاطرات تلخ و شیرین کودکی تا پدرشدن یک مرد. فیلمی در ستایش مهفوم مادری، با بازی پیمان معادی، مهناز افشار، زهره عباسی، شقایق دهقان، مهراب قاسم خانی، سیامک صفری و پانته‌آ پناهی‌ها
یک سریال/ فصل چهارم فارگو
چند پیشنهاد برای یک آخر هفته فرهنگی
«فارگو» یکی از بهترین سریا‌های جنایی با طعم کمدی سیاه است که می‌توانید بیابید. قصه‌ی این فصل بین دو سازمان تبهکار است که در دهه‌ی ۵۰ میلادی می‌خواهند کانزانس سیتی را به تسخیر خود بیاورند. فصل چهارم «فارگو» یازده قسمت است.
یک کتاب/ دوست بازیافته
چند پیشنهاد برای یک آخر هفته فرهنگی
«دوست بازیافته» ماجرای دوستی دو نوجوان در سال‌هایی پر از التهاب است. هانس، نوجوانی یهیودی، در مدرسه با کنراد، فرزند خانواده‌ی سرشناس و اشرافی، دوست می‌شود. دوستی این دو در بحبوحه‌ی روی کارآمدن حزب نازی و قدرت گرفتن هیتلر در سال ۱۹۳۲ شکل می‌گیرد. این وقایع سیاسی بر دوستی هانس و کنراد اثر می‌گذارد و زندگی هر دو را دگرگون می‌کند. این رمان یک شاهکار کوچک است با پایانی غافلگیر کننده.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خواهش میکنم برای معرفی سریال فقط مینی سریال معرفی کنید سریال های بلند که دیگه مال آخر هفته نیست

      پاسخ ها

      • ساکت

        عجب خو شما نگاه نکن

    • چارلز براونسون

      خیلی ممنون بسیار عالی یه پك از همه علاقمندی ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج